Food e bevandeRicette

'Zebra': torta, rigata

Di sicuru, oghje in ogni supermercati alimentari vi pò senza difficultà à sceglie un bellu è gustosu, torta. Tuttavia, la quistioni ùn hè micca in a prisenza di un particulare, torta, ma in generali chì malgratu u so listinu di butteghe, certi volti assai volte di più piacevuli à fà i più diliziosi dilicatizza. Spiciarmenti si hè fatta di i so passi amatu.

Stu cumpurtamentu hè tipica di tanti genti, e donne in particulare: priparà e se per truvai è di u so figliolu di famiglia, à u cuntrariu, si saria preziosi. Oghje avemu prupostu à a vostra primura, hè cumu a còciri magichi ntitulatu "Zebra". Cake cu lu stissu nomu sò pruvatu parechje persone, ma micca tutti i senza sapiri comu a sfatica lu. È ghjè in vanu, perchè ghjè prestu à priparà e gustosu à u listessu tempu, è si prisenta dinò bellu e vìantu.

To get un sapuriti "Zebra" -, torta, rigata, à mette simpricimenti - avemu bisognu di i seguenti a lista di i prudutti:

  • uova, unità 5 (+/- 1);
  • un paru di occhiali di zùccaru (à u vostru gustu);
  • unu è una mità di cuppa di a farina;
  • vaso -ounce di crema, aspro, (è s'è vo vulete una pomaslenee torta pò piglià più);
  • be schepotochka;
  • una meza Pack di margarina, ma vi pò rimpiazzà l 'ogghiu;
  • Linguri medità, o dui tablespoons sunca;
  • Dui teaspoons marmura cucina;
  • stogrammovaya una barra di cioccolatu per coce glaze.

Da u zuccaru, vale à dì, unu vetro, razotrom cun margarina adagiu, finu à una messa homogeneous. Tandu vi tuccherà à drummed traballat a cullezzione di zuccaru e ova. Flour, puru si traballat mmiscatu cu marmura panatteria. Avà tuttu hè mmiscatu assemi a furmari na muddica di spissori maculata, tali chi vi ponu move u cucchiara quasi effortlessly. Parte di u travagliu hè fatta, ci sarà prestu esse prontu, u nostru "Zebra". U pane hè veramenti diliziosu è sèmplice, basta à ùn arrubà a so bella strisce.

Per fà quessa, avemu siparari da tutti i test di unu-terzu, a bois in u so sunca è mmiscari bè. Pudete puru aduprà un inaturalis per sta, ma ghjè propriu nicissariu - ricordu, a nostra matri e grandmothers nzerita industriali sta torta senza tutte e cucina.

Next, vi tocca à piglià u furmulariu greased. Prima avemu vin ni lu in dui tablespoons di un sèmplice testu, dunque una lump di cioccolatu. Ripetiri. Dinò, avemu torna. E accussì - sinu à l 'mpastata di più. Misura "Spoon 1 - 2 Linguri" ùn hè necessariu, ma hè solu impurtante à rispittà i Data di unu à dui, è a larghezza di i tavuli voi difinizzioni, in u so solu discretion. In seguita, in una temperatura di 180-200 C industriali avvene "Zebra". A torta sarà prontu in circa 40-45 minuti, vi rumpu solu in cubi di cioccolatu e sciogghi lu in un bagnu 'acqua, e poi l l' "Zebra" di u lattice favurèvuli. In più, vi ponu ornate si cu râpé cioccolatu biancu.

Hè dinù pussibili a aduttari lu cumanda of "Zebra" su képhir. Per fà stu, piglià una cuppa di yogourt, aghjunghje un teaspoon di baking soda. Avà vi tocca à move finu à sangu. Poi aghjunghje u margarina esiste fusi in un bagnu, acqua, move. Ci dinò cunvince à caccià uova, 3, mixte cù 300 g di zuccaru. Quandu i media hè liscia, aghjunghje dui a cuppa dui è una mità di a farina.

Allura tuttu hè fattu in u stessu modu cum'è per u cinquinu "Zebras", ghjustu sparte lu pani in tri parti (puru siddu si d'u vostru gustu), è accurtà u tempu umaghju da 5-10 minuti. Toscana Italie pò esse u listessu glaze di bars, spuma, o di fà un mischiu di burru e latti estrecho cù una batch - un gran crema vulintà. Data - unu a unu.

Ci hè dinù una crusta "Zebra", cume a macchina. ùn pudemu dì chì hè assai sfarente da i cookies sèmplice, parò populu spessu tendini à assicùtanu la catena, è perchè ùn sò interessatu à cumprà o di còciri qualcosa manifestanti irregulare.

Sè vo vulete amüsant invitati, o ponnu accapitari qualcosa favourite, dolce, fà un fistiva a cena rigulari, appena sfatica una macchina, torta. Comu si pò vede, u Sbuchjate e cipolle in u - assai sèmplice, è fà si un pocu più.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.