GirateTips Travel

Yoshkar-Ola: Cultura, photos e crìtiche

"Città, Red" - accussì traducennu lu nomu di Mari Mari El capitali. Tutti quelli chì avianu a pussibilità di vene quì à pocu tempu, ùn hà ammucciàrisi pi la meraviglia è lu mprissioni fatta nantu à elli Yoshkar-Ola. Parchi quì sò veru cumuni, tanti di li sò affaccatu pocu.

da u passatu

Storia di Yoshkar-Ola cuminciaru a ddu tempu luntanu, quandu tarra Mari passesi a Russia, dopu à a scunfitta di a Kazan Khanate esercitu Ivana Groznogo in la mità di-16u seculu. Tsarev cità supra lu ciumi Kokshaga o Tsarevokokshaisk, prima mintuatu in cronachi in 1584, puru siddu l 'incarichesi di tudischi, in lu populu CANICULARIS già abbitata u paese.

Cità principia cù una furtezza custruita a prutezzione di a tarra è facianu solu funzione militari. Arrinisciutu guvernatore, fortezza, in cui li mani diventa micca solu una autorità militari, ma dinù amministrativu, fiscali è ghjudiziarie. Pocu à pocu si messe à cumparisce i cummircianti, artiggiani, o paisani, chì ùn sò di solitu si sò stallati in a cità è s'impatruniscenu di a tarra intornu à lu. Stu hè cumu u townsmen, cità è paesi.

u nostru tempu

Modern Yoshkar-Ola furmati in u periodu da u 1941 à u 1990, è cuntinueghja à esse custruitu oghje. Soprattuttu cambiatu u so aspettu più di l 'urtimi 10 anni, dopu à l' "Capital" di u programma statu accunsentitu da i cità.

Aghjurnata a cità cù un riccu passatu è una maiò centru di a cultura di i populi Finno-ugrofinnica - sta vede à noi mudernu Yoshkar-Ola. Attractions chì sò sicuru di esse vistu - hè u culturale, storica è munumenti architetturale, liati à i sfarenti epupea di u sviluppu di u rughjonu. Trà issi vechji palazzi, e Chjese, palazzi stòrici, chiazzi, è numarosi, sculture. Un rolu impurtante in a vita culturale di a cità capitale di Mari El sò ghjucà teatri e musei.

Teatri

Liggiti a vita tiatrali di Yoshkar-Ola prisintaru tutti i classicu forma di l 'arti tiatrali.

In u 1968, comu risurtatu di l 'cunversione di u drama cumminata Tiatru. Mayorov-Shketan Music è Drama Teatro fu funnata. In lu 1994 fù numinatu. Cusì ùn ci hè Mari State Opera è Teatro Ballet. Eric Sapaev, chjamatu cumpusituri Mari Suviètica, autore di u prima opera, naziunale. U fundamentu di a so cumpusizioni diplumati di lingua italiana choreographic è conservatories in Moscow, Léningrad, Kazan, Perm, scolastica. So ghjovani lu tiatru e la scola vìdiri naziunale accuminciau la furmazioni. In u so stadiu hè statu mandatu à circa 50 opere classicu è cuntimpuraniu di occidental, opera è Juanita arte è gata di i zitelli. Oghje, u ballu include opéra naziunale "Aldiar" E. Arkhipova, "Akpatyr" Sapaev, u occidental "liggenna Forest" cumpusituri A. Luppova. Pride Teatro - Schicchi: u occidental "The Don Pasquale" è "Lake Swan" by Donizetti, "Romeo and Juliet" by Argentina, "Don Chisciotte" by Minkus. Più di 11 anni à u teatru di festivale internaziunale "Ghjornu Winter" cu la participazzioni di i ballarini, opera è occidental da a Russia, Italia, Giappuni, 'America. In 2002, si principia à purtà fora solu festa di u mondu didicatu a lu granni bailarina Galina Ulanova. Tiatru furriau pi successu micca solu in Russia, ma ancu in altrò. Ghjè China, Arab Emirates, Germany, Korea South, autrement, Taiwan, Lebanon e àutri paisi. Oghje, u teatru accupa una nova costruzione, custruitu micca cusì longa fà per ellu. By equipping hè cunsidaratu u megliu in i rigioni Volga.

Mari Drama National Tiatru. Shketan, chì hè u più anticu in u paese, si messe u so storia cu pruduzzioni amatoriale in nuvembre di u 1919. Dapoi u 1929, hè una istituzione culturale prufessiunale, chi poi divintò unu di i più boni in Russia. Tiatru hè primura intarvena in u mondu di a vita dû tiatru, mentri mantinimentu di a so identità naziunale. Di i volti ci hè statu attribuitu u "Golden Palm" - u premiu di l'Associu di cìnema European.

In la capitali di Mari El marge Drama Russian Teatro Ghjunone G. Konstantinov, chì fù fundata in u 1919. In u so sviluppu cuntribuitu à parechji Directors. U rollu più impurtante chì appartene à u diritturi chirurgu Grigory Konstantinov, chì era in sta pusizioni da u 1964 à 1994 On a so azzione in u 1993 fù creatu u Association International di cìnema Russian, u sediu di u quali si trova in Yoshkar-Ola. In settembre 1994, u teatru hè chjamatu Konstantinov. Supra lu palcu di palchi tappa Drama Teatro Russian di travagghi classica è oghjinchi. Ntra lu megghiu si pò chiamari "Othello" by Shakespeare, "u rè Tiadoru Ioanovich" A. K. Tolstogo, "nidu di pin" Rozov, "Easy Money" by Ostrovsky, "Philistins" scolastica ", Vicenda" Pavlova.

In u 1991 in Yoshkar-Ola, nant'à u fundamentu di u Tiatru Drama Russian Ghjunone Konstantinov, Mari Teatro Jugend s'aprì. Avà ch'ellu hè in lu ripirtoriu di 35 gata basatu supra l 'òpiri di violino naziunale, Russian e straneri e dramma mudernu. Per tuttu u tempu nantu à u stadiu hè statu penalità di più chè 80 palchi per i zitelli è adulti in lu Mari e lingue Russian. Troupe va sempri à u cullitivu travers Russia è u strangeru.

musei

Storia, cultura, tradizioni è a vita di u populu Mari sunnu spicchiati nta la cullezzioni di musei in Yoshkar-Ola differente indicazione.

Museu di la storia di la cità di Yoshkar-Ola hè in i cullezzioni di muri archeològicu, araldica, etnografia, opari di grana è applicata art, ritratta. Hè ogghj in custruzzioni dui-chi tocca di mattone, russu, chì fù custruitu in u 1911 in u centru. Sta casa, avà dichjaratu un munimentu storicu è architetturale di significatu naziunale, appartinni a lu famusu marcanti marcanti Solcu search Chulkov. so petre Un anzianu l'avian custituitu di un bastimentu principale, un ETICHETTATURA e porte petra, chì sò studiata cù elementi Art Nouveau. A presentazione permanente serà presenta a storia di a Yoshkar-Ola da 1584 à 1917. In vi amparà circa l 'urìggini di la cità-furtezza di Tsarevo, su comu lu statu custruitu, u so sviluppu, a vita e tradizioni di i citadini, u distinu di pirsunaggi distinti. Ogni stagione ci sò altri tematica. S'arricorda, u Museu di Storia di a cità di Yoshkar-Ola accoglie i foto mostra "City è tempu." On ritratta unica vi ponu vede ciò chì a Yoshkar-Ola in diversi anni, di l 'ùrtimu sèculu. mostri pruvisoriu riflèttiri la vita di la cità muderna, accuminciatu a imprese, di storia, via i citadini criativu, azzione caritatevuli.

Applied Folk Arts museu hè apertu à i visitori in 1999, in un bastimentu dichjaratu un patrimoniu culturale di a Republica di Mari El. Sta casa hè fatta di legnu cù ajourée scultura fù custruitu in u principiu di u 20u seculu. Prima di l 'umanità, ci hè tinutu da u tribunale quartieru Lokhanov custruzzioni lucali. U museu prisenta l 'métiers antichi, a storia è a vita di u populu Mari. Total racolta circa 250 voci, cumpresi li prupitati Nustrale, analise di arti fina è artisgiani. Quì si pò vede custumi tradiziunali cù ricami, mubiglia vimine, ladles corona, musical, fattu da craftsmen. Museu di Applied Folk Arts cuurganizighja festival annuale è altri.

In u 1961, di l 'anniversariu di a prima cumpusituri: Russian, ca addivintau lu funnaturi di l' mùsica prufessiunale naziunale, fù apertu museu memoriale JS Klyuchnikova-Palant. Hè situatu annantu à una casa, lignu, unni lu cumpusituri passatu l 'urtimi anni. A mostra chì hè situatu in trè camere in cui recreated Olivi in casa li rapprisintanti di li studiusi dâ pruvincia di u principiu di u 20u seculu. Quì sò sarvata la voci sputicu soi, mobili, manuscritti è altre cose membri dâ famigghia Palant. U museu hôtes altri, li nuttati music, Discorsi, reunione cù cumpusitura.

musei Arte è altri

Museu di Beddi Arti di u Republic of Mari El, chì fù custrutta in u 1989, opera in parechji indicazione. Hè situatu in un bastimentu funnatu da architettu Vladimir Babenko in 1980. In aghjunta à l 'òpiri d' Mari 'arti fina è arte applicata, ccà rapprisintati, pittura, Russian, sculpture, gràfica, oltri individuale opere di pittori Western è graphiste. U museu hôtes Discorsi publicu, duva si pò prènniri cunfidenza cu la storia di l 'arti, cu la cultura, arte mondu, di storia, arte, Mari. U so fondi hè mille di più cà 7. unità Storage. U museu dimostra dipinti da artisti Russian di u 19u seculu (Serov, Shishkin, Makovsky, Yegorov). Attrattu da l 'attinzioni di i travagghi di l' arti Finno-ugrofinnica oghjinchi in u etnosimvolizma Genre è ethnofuturism. Quessi sò mmaggini dâ artisti Mari - A. Ivanova, S. Evdokimova, V. Bogolyubov, AI Efimova. In aghjunta à u permanenti in u museu, pudete visità u altri chì sò sempri aghjurnata.

National Gallery of Art - issu hè u spaziu principale di u capitale. Hè stata fundata in u 2007 cum'è un ramu di u Museu di Fine Arts. A galleria si trova nantu u chiazza principali di Yoshkar-Ola. Si hà l 'usate più mudernu: cuntrollu di u clima, missu Video è u focu-lotta, illuminazione spiciali, alarme sicurizza, vagliatura spusizioni tilatica. A galleria tinia un 'attività mostra attiva. I visitori prènniri cunfidenza cu lu travagghiu di Mari è artisti Russian, artisti republics di u Volga, oltri a cullezzione di musei Russian. Ci sò altri mondu-classi. Più di l 'anni, l' galleria di Mari El residenti avutu a pussibilità di vede l 'òpiri Edgara Dega, Dali, Ilya Glazunov, Nikas Safronov, Sawaulu De Stetto. À u situ di i più grandi musei cullezzione quatri rossiyskiyh: u Gallery Tretyakov, u museu armi Zlatoust, u museu Amber (Oblast '). U più successu sò stati i seguenti altri:

  • "Torna. Da l 'Europa di la Russia, «Sawaulu De Stetto.
  • "No di Time" - circa la cultura di u rughjonu Mari.
  • mostra persunale di u artistu Nikas Safronov.
  • mostra Photo "Collection privée" E. di Natale.
  • "Niolu di u mari Balticu" - da a cullezzione di u museu Amber in Oblast.

Dopu à apertura in u galleria di u ramu virtuale di i residenti State Museum Russian di Yoshkar-Ola sò in casa soia a prènniri cunfidenza cu li caputravagghi di l 'arti di u più grandi musei di i capitali sittintriunali.

monumentu storicu è architetturale

Oggetti di valuri stòricu, architetturale, è culturale sò, cum'è un duminiu, in la zona di storicu di a cità. Sfurtunatamente, Yoshkar-Ola stete pocu, costruzioni, pre-rivuluziunariu. Ntra casa sti marcanti ':

  • Gîte Chulkova (fini di u 19u seculu), chi di campagna u Museu di a storia di a cità di Yoshkar-Ola.
  • Pchelina avian Manor (18th century).
  • House Karelin (mità di u 18u seculu).
  • House Bulygin (mità di u 19u seculu).
  • Gîte Naumova cun intagli dicurativi cu palazzi di lignu (19-20th seculu). Ghjè unu di i più beddi palazzi vechji in i cità.

tempii

Sfurtunatamente, quasi tutte e li ghjesci di u 18u seculu, sò state cumpletamenti o abbuttatu in u periodu suvièticu. Oghje i cità hà Chjese chì sò statu ricustituitu o ricustruita. À mezu à elli:

  • Trinity chiesa fu lu primu palazzu di petra, è unu di i più antichi in a cità (1736). i fondi custruzzione eranu furnite da u marcante è viddanu Vishnyakov Osokin. Era un bastimentu tradiziunale dui-chi tocca custituita di una grande quadrangle cù una Niculescu. Chetverik fu ncurunatu cu cincu cùpuli, u fondu hè Santu Nicola, cappella, multi-Journalistic campana, torre, vitti fora. In 30-IES la ghjesgia fù chjusu, u campanile è a banchina cima stati distrutti. Si messe à ritruvà nant'à un novu prugettu in 1995 e finìu solu in u 2008. New custruzzioni forma cunsirvatu caratteristica di architittura, chiesa di u 18u seculu. Divinni unu di i più beddi palazzi in i cità. U tempiu hè culligatu a lu campanellu di da i mezi di una voûte, è a so forma sfarente argentu da un tettu di cincu cùpuli d 'oru.
  • Basilica di l 'ascension fù custruitu u marcante Pchelina in 1756. Era una octagon u quadrangle cù una galleria, una grande sala è una torra, campana senza-tense a point. A ghjesgia fù chjusu in 1937, fù in parti distrutta e ricustruita, allura si puonnu un brasserie. In 1992, u tempiu era ritornu à i cridenti e rinuvatu. Dapoi 1993, a catedrale hè u so statutu di una catedrale.
  • Basilica di l 'Lunalettuce di Cristu, incù u Places in u stile baroccu Moscow fù scritta in custruitu in 1759. Era quadrangle odnosvetny incù dui octagons, avìssiru a larghezza. tour, Bell in li quattru point custruitu in la fini di 18u è principiu di u 19u seculu. Niculescu è dui cappelli (fedora Stratilata è Basil) foru custruiti in u fini di u 19u seculu. In 1928 a ghjesgia fù chjusu, i munumenti campana, torre supranu è distruttu. Solu in lu 1944 lu palazzu fu rinnuta di cridenti, ma in 1961, a catedrale hè chjusu torna è cumplitamenti distruttu. Solu in u 2008 u novu custruzzioni chiesa, si messe, chì durò finu à u 2010. Aghjurnata, cattedrale Kazan, creatu in u stili di u 18u seculu, si fù cunsacrata in u 2010.

  • Chiesa di i pastori di a Beata Vergine Maria hè stata fundata in u 2005 cum'è un ortodossa. custruzzioni Style, vicinu à l 'néo-bizzantini, fù custruitu in 2005-2006.
  • Chiesa di Nostra Signora di Tikhvin statu custruitu in 1774 (secunnu a neoy, a cui ci era una cappella di Santa Maria George (micca sarvata). U campanile fù situatu supra la Niculescu. A ghjesgia fù chjusu in u 1929, dopu à chì era parti rifabbricatu. Ritorna à i cridenti in u 90 è ricustituitu. In locu di lu cimiteru avà una Parcu.

monumentu

Yoshkar-Ola, assai di i siti differente contru à quali l 'invitati amuri esse fotografiatu, è ùn l' abitanti di a cità. Tra li cchiù famusi:

  • Scultura "Rughju di vita", situatu in l 'Park di lingua e cultura Recreation, rifletti lu caràttiri nazziunali di u rughjonu Mari. Monument, authored da artistu Andrei Kovalchuk, fù custrutta in u 2008. In u centru di l 'cumpusizioni ci hè un arvulu, a vita sìmmulu è a succissioni di sparghje è si trovanu attornu a li tri musicisti di brunzu, appartèniri a diversi ginirazzioni, strumenti naziunale in a mani. L'omu vechju è ghjoca u flautu, l'omu arpa, un carusu nant'à un tammuru. altu trè metri, monument occupa na bona postu in u Parcu, induve si pò esse chjaramente vistu da partutu.
  • Monument Obolensky-Nogotkov - fundatore di a cità, u primu guvernatore - s'appronta à u quatratu ducatu in fronte di u bastimentu di guvernu. autizza Six-metre di u munumentu hè un simbulu di Yoshkar-Ola è unu di i so principali attrazioni. Prince Obolensky, Marigold chidi u cavaddu è in braccia. U munimentu fù creatu da scultore A. storia Kovalchuk in u 2007.

  • Nantu à u spaziu vicinu à u Cassinelle Mari-canusciutu Attore Soviet e accussì crià u munumentu di brunzu. Yvan Kyrlya chidi à pusà nantu à una borse, comu era in l 'cosita "Road a Life", unni jucau u rollu di Mustafa - un capu di i zitelli carrughju.
  • A copia di a Tsar Cannon fatta in u 2007. Sta copia smezatu di u famosu uriginale, chì fù attaque in bronzo A. Chokhov in 1586. Mari fucili, unni nsemmula cu lu pisu di u nucleu è 12 tonni, fù fattu in u Zvenigovsky pianta. Butyakov. Sicondu à i patroni, è prontu à sparà. Per stu mutivu, si li saldò lu core freddo.

Cultura sfarente

Parechje persone sò surpris mudernu Yoshkar-Ola. Parchi ci hè cusì, ancu stranu.

Unu di li - nu munumentu di un martìaddu, chì hè custrutta in u 2008, in la ruelle, in fronte di l 'ufficiu di lu bastimentu cumpagnia custruzzioni. Four-metre martìaddu di metallu pisanu dui è una mità di tunnillati scored in lu chiovu nterra. Autore di l 'idia - u presidente di a cumpagnia custruzzione - decisu cusì à ch'edda campessi u travagliu di i travagliadori e pagari li tributu. Un pocu più tardi, dopu à un martìaddu è un munumentu à i travagghiaturi in un nùavu costruttore cù un mattone, in a so manu.

Prima di lentà lu stissu bastimentu, micca luntanu da a statua, cù un martìaddu, ci sò sempri dui attrazioni uriginale - autizza, elefante, blu di circa 1,5 metri, è una sedia, grannissimi.

abbasta enough ci hè una scultura in bronzo a centru a cità vicinu à u palazzu universitaria principale. Stu munumentu Yoshkinu jattu, ca fu criata in u 2011. L'autori di i so cumpusizioni - e C. A. Shirnin Yandubaev, scultura, formatu Kazan, i mezi Moscow affari. In u 2013, vicinu à u misgiu Yoshkinogo, lounging nant'à una panca, un munimentu Yoshkinoy jattu, a stallazione di u quali fu didicata a la scuperta di l ', cafes ducatu.

A nova architettura di u capitale

Over the past pochi d'anni, si prisintò a cità l'hà cambiatu drammaticamènti. la custruzioni hè purtatu fora di ccà, lu puntu di cui sò annacannusi. Direttamente in fronte di u bastimentu up in parechji stili architetturale European. New strati e chiazzi cu palazzi maravigghiusu parenu fantastico, pura è un pocu ricorda di u spaisamentu.

straneru sfarente, senza dubbitu, prividia Bryggen, chì fù chjamatu dopu a cità in Brasile. Quandu lu solehà da u carrughju, I Ùn pò aiutà pinsava ch'ellu era in una cità European di Bruges. Caught Case cumplitamenti custruitu di fiamminga, tipicu di Fiandra medievali. Soprattuttu bella qui at night quandu luci vivaci.

Guests nutà chì u Yoshkar-Ola presentati maravigghia grandiose, si vultò da a lu centru autonumia Soviet Cavatrici in una cità ntirissanti induve vo vulete di turnari. Parechje palesa i vista, chì, architettura, hè cuntruversu, ma u fattu chi ghjè un sfarente, famosu, pusitivu, quasi tutti 'accordu.

A surprisa statutu di i turisti è la turri Annunciation cù Natali. Quissa hè una piccula riserva di u Tower Spasskaya a Mosca. Parechji di i nosci appena falà in una Stupor quandu di colpu, à sente un chime, chì hè esattamente u listessu cum'è in u capitale Russian.

Nunustanti lu fattu ca hè fundute Yoshkar-Ola, u so attrazioni, sò varii è numerosi. Ognunu a visita sta maraviglia a cità cù i tradizioni gluriosu, hà da esse qualcosa di sapere è qualcosa à dì à i vostri amichi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.