News è societàCultura

Vladimir Kremlin: storia e discrizzione

Vladimir Kremlin - un furtificazioni spiciali. Sti stati trova in tutti i grandi cità di anticu Russia. Cumenciu, si chjama a citadella. A parti cintrali di u stabilimentu fenced arrizzati prima di lignu, stone dopu cuminciò à custruiscia. Hè statu pruvistu ADSL parapet è turri. In anticu Rus 'furtezza era un cunnizzioni di stabilimentu cunsidarata una cità.

Location Kremlin Vladimir

Vladimir Kremlin urigginariamenti ci venenu in u cori di a cità. È si pò esse vistu oghje su u cullina. Iddu paria esse towering più chì sboccani à traversu i cità Klyazma. Giniralmenti s'arrifirisci a lu munasteru di Natale.

In lu medievu u Kremlin Vladimir situatu supra lu cunfini Pechernego a cità. Da u livanti à u so tarritoriu pigat ditch party è fossi. In i parti sittintriunali di l 'Kremlin si n'andò in un carrughju mudernu Bolshaya Mosca, è in a parti uccidintali di l' Kremlin limitata Nicholas Church cun ideas. Oghje, sta struttura di ghjoca un rolu mpurtanti da definisce una siluetta di a cità. Si prupone una grande, vista di u bassu BASIN.

e Kremlin

Sicondu a tradizioni esistenti, lu munasteru, chi at a serbiri a basi di la criazzioni di l 'Kremlin Vladimir, apparsu in 1175. A so messa Bogolyubskii search Prince Andrew, chì era famusa pi lu fattu ca pi iddu Vladimir-Suzdal principato, hà fattu u sviluppu è benefici impurtante nantu à u so vicini, pi appoi addivintari unu di i centri di u statu francese.

In 1192 digià u novu Riuzzu si chjamava Vsevolod, chì era cugnumatu u Big Nest, fundata in sti lochi una Cattedrale di pietra bianca. Sta struttura di quattru-munimentu custruitu in u rispettu incù tutti i tradizioni di architittura Vladimir-Suzdal chì hè assai sviluppatu in i fini di u XII seculu. À u presente ghjornu, cattedrale, par disgrazia, ùn hè firmatu.

In 1219, u consecration cùarpu di u tèmpiu, è ancu s'è a ddu tempu si sempre statu ùn compie nzinu a la fini. In 1230 si rapiu la Archimandrite, è in tempu addivintau unu di i principali monasteri Christian in u mondu di u nordu-estu di la Russia. Era quì, in 1263 trovu l 'ultimu locu Riposare Aleksandr Ermitage.

Cum'è un risultatu, u rollu di u prima munasteru in Vladimir (dopu Moscow) passava à l 'monastero Rozhen. In stu putere, si durò finu à 1561, quannu lu tìtulu unurariu hà passatu a lu Trinity-Sergiu Lavra.

custruzzioni petra in u monasteru era ligatu à u XVII seculu. In 1654, u campanile appari comu un decoru pilastri cù ottu lascerà. In su 1659 si custruì una cellula. Un passu impurtante in u so cunventu di sviluppu fatti, quandu si facenu cum'è un retore in Archimandrite Vincent. Duranti stu tempu, avemu custruitu càmmari a petra, oltri ca comu corpu fraterne.

À a fine di stu seculu, ci era l 'Church Nanna di u dì chì hè direttamente cunfinanti à l' attelli di u Niculescu.

A storia ricenti di u munasteru

Li relìqui di alessandro Nevskogo stati spustatu da Vladimir à Alexander Ermitage Lavra quandu Petru I. In u listessu tempu, a maiò parti di u tarritoriu di u monasteru era fenced cu mura di petra è turri. Dapoi u 1744 opera quì a casa di vescu in u diocesi Vladimir. In 1748 u viscuvu di custruisce una sala di petra.

Digià in i Facciate XIX seculu, cunsistenti rifabbricatu, l 'internu di u muvimentu hà cambiatu. U prossimu palcu in la battaglia di u Kremlin Vladimir, quale foto hè in stu articulu, hè assuciata incù u periodu di guvernu in Russia, Alexander II. Si messe dopu un altru rinnuvà e risturazione di u munasteru è a catedrale cun ellu. In 1859, u corpu fraterne custruitu da ETICHETTATURA petra. L'internu è Places di u corpu, cancianu assai.

rifabbricatu portable-appartenant statu, overhauled in 1867 aspettu la chiesa a porta è u Niculescu. À u listessu tempu si cambiatu i càmmari Places viscuvale.

Sottu occupazzioni suviètica,

In i tempi suvièticu, a storia di u Kremlin Vladimir, le foto di u quali hè fattivu grazia à stu articulu, hà suppurtatu canciamentu significativu. In lu 1930, nantu à l 'ordini d' autorità lucale sò ruttu la torre, campanile è a catedrale. In seguitu, u bastimentu, monastère fù curputu dritti, è in lu cumplessu fù custruitu uni pochi di casamenti. Maiò parti di i palazzi sopravviventi sò fatti di mattone, plastered è pittatu.

munasteru di Natale stessa hè unicu per oggettu a cità. Assemi a circonna palazzi si forma un orizzonte spiciali avè granni significatu storica. A sò cuncizzioni Duilio è citatina in u stile baroccu. Nunustanti perditi impurtante, u munasteru è oghje pare à noi à custruì a fini-stile medievale, cun accunciamentu gratis.

u Kremlin

A corti ducali architetturale di u Kremlin Vladimir discritta in stu articulu, si stendi à punenti di a est. U so forma, hè simile à un trapezoid. U latu urientali hè tracciata à u teatru, è u cullina meridionale hè limitata. Da a ovest di a est ci sò muvimentu di u munasteru di Natale.

Sè vo esaminà a visita u Kremlin Vladimir, attrazioni di revue de sarà abbastanza. Luntanu da a cattedrale, digià citatu di a natività di a Vergine, hè dinù una campana, torre, chì appartene à a ghjesgia alessandro Nevskogo.

U cumplessu architetturale include la chiesa, Nanna di Santa Maria Prince alessandro Nevskogo, oltri a la cappella Nikolaya Chudotvortsa. I visitori pò se rendre à la chiesa, trim di u dì, la Chiesa Nanna di St. Ioanna Predtechi, portable-appartenant statu, passà-porta, costruzioni, monastère, u Memorial Cruci, e lu viscuvu nimu corpu, viditi la turri e mura.

cattedrale Santa Maria Assunta

Ci hè dinù u Vladimir Kremlin (storia Kremlin hè discrittu in tecnica in issu articulu) hè a Cattedrale Santa Maria Assunta. Iddu macari duranti lu regnu di Prince Vladimir Andreya Bogolyubskogo.

custruzzioni Religious hè custruitu di petra bianca, chì hè specificamente purtatu à u situ di custruzzione di u Volga Bulgaria. Custruì si messe in 1158. Ma in 1185-m, in un altru bastimentu inachevé, ci era una grandi u focu chì hà distruttu assai di ciò chì hè digià statu fattu. By chi tempu, a ghjesgia avia solu unu capu, ma in u listessu altitudine hè assai superiore à a Basilica di San Sophia in Kiev, è ancu in Linguistique.

Vinniru a lu putiri , Prince Vsevolod u Big Nest Cattedrale Santa Maria Assunta aghjuntu dui quattru capituli. Iddu hà cambiatu in 1408, quandu dipinze u so afréschi è suciale di Andrei Rublev sè ghjuntu. Hè nutevuli chì i afréschi sarvata di stu ghjornu. Arcuni di li pò scuntrà i turisti à esaminà a visita oghje Vladimir Hall di u Kremlin.

"New" è a cità "vetchany"

parti storica Western di Vladimir fu chiamatu lu cità "nova". Ancu in li tempi antichi era inturniatu da Major furtificazzioni. Per a prutezzione contra li nimici ch'elli eranu armati anale altu circa 9 metri. Si tagliatu i muri di lignu di la furtezza. Cumenciu, in sta parte di l'antica cità, torre porta sò quattru, trè di unni stati custruiti è di lignu.

"Vetchany", o "vecchiu", a cità si trova in a parti urientali di l 'anticu Vladimir. Situata quì Posad. Sta zona, situatu fora di u Kremlin, Vladimir, li cui la storia hà canusciutu tanti invasione. Pirciò, distaccu, chì era in i muri di u Kremlin, avia sempri pi difenniri lu townspeople.

In i tempi di i prìncipi Andreya Bogolyubskogo sta parte di a cità fù prutetta da muri di lignu, e arburi. Di colpu ùn ci era sempre qualchì porte pietra bianca, chì sò megghiu canusciutu comu Silver. Perciò, i muri di lignu assai décalé più tempu. Ghjè per via di sta parti urientali di la cità hè chjamata "vetchany". Sta parolla in lu sensu mudernu equivalenti à "vecchiu".

In 1157, Vladimir hè unu di li cità cchiù mpurtanti di la Russia. U fattu chì Prince Andrew Bogolyubskii pigghiò lu titulu di granduca. Iddu era distinatu à ellu, dopu ch'ellu avia, in più di Vladimir, Suzdal ancora avia è crisciuta, oltri Moore è Kiev. Also ùn vi scurdate chì à Smolensk, Ryazan è Novgorod, si tinni a so deputati. Vergogna autocracy causatu gran dissatisfaction à mezu à i boyars, chì pruvò a risistiri a influenza di u Bogolyubsky assolutu.

E scantannusi penseri, Andrew, è si messe à equip un esempiu di difesa furtificatu in u rughjonu Vladimir. Iddu urgently bisognu di un palazzu di bè prutetti-. Tuttavia, a causa di la storia sapemu chì turri è altu muri ùn hà salvà.

In 1174, ci fù trapassò a morte da i so nobili, in u paese Bogolyubovo.

Tatar invasioni

Vladimir Kremlin, quale indirizzu falata cumuna, 70, subì una seria invasioni di i Tatar-mònguli. Mentri la situazioni pulitica e ecunomica di la cità, chì hè u sughjettu di stu articulu, ci hè statu seriamenti undermined da Batu Khan. Hè statu unu di li primi cità chì suffertu da l 'invasioni di i Tatar-mònguli. In 1238, in numerosi invasori, e truppe Camper vicinu à i muri di a cità. Defense purtatu da i figlioli Vsevolodovich, chjamatu Vsevolod è Mstislav.

Vonnu a cummattiri li nemici, ma a guarnigione chì difende i cità era troppu picculu. Maiò parti di l '' armata russa si n'andò in u fiume, Posa, induve fù dichjaratu cullezzione grande-scala di e milizie francese. Per stu mutivu, u guvernatore search Peter Oslyadyukovich, chi purtau l 'difesa di Vladimir, dicisi di tena u difesa da u anale.

U Tartars ùn hà subitu decisu di distrughja i Vladimir Kremlin è furtificatu. Ci aspittava. Batu camped in fronte di a Nanna Golden. Arrinisciutu a p'arrubbaricci u Suzdal è Vladimir micca attaccà tutti.

In stu casu, u tatari circàvanu a girari abbirsari èranu in l 'esercitu aperta. Per quessa, si ancu tombu u ghjovanu principi Vladimir Yuryevich, chì fù fattu prigiuneru à la battaglia di Mosca. Più prubabile, dopu à Mstislav, Vsevolod stabilitu circa cunvince di vindicà u so fratellu.

a cità Sturm

In February, u tatari messe una massiccia bumbardamentu di u Kremlin Vladimir. Usàvanu l 'armi' assediu. difinnìa di i cità, ancu pruvatu a arrinnìrisi. Ma a ghjovana Vsevolod, chì lasciò cù un donu à fà a pace, fù tombu à l 'ordini d' Batu.

U bumbardamentu di i muri di u Kremlin Vladimir sùbitu. Però, l 'difinnìa rinisceru a manteniri la difisa di lu tirritoriu di la New Town. U ghjornu dopu, u n'assartu fù ripetutu. Impediscendu sumena cbè lu Golden Gate. Enorme e rùbbriche di u muru vicinu à a porta Italia miridiunali eranu distrutte.

Tatar-Mònguli superari fossi e spizzò in la cità à u listessu tempu da diedrali differente. By meziornu fù infini cunquistata.

Vladimir in dicadenza

Dopu à a scunfitta di a so impurtanza Tatar-Mònguli di i cità cum'è un forte centru economicu e puliticu hè falatu markedly. À u listessu tempu ch'ellu cuntinuau a cunzidiratu forte unu di i grandi cità Russian. Cum'è un risultatu, in 1299 era quì chì ogghj la risidenza di metropolitans Russian.

Finalmenti persu u so geopulitica di a cità in u seculu XIV. Palm si trasfirìu a Mosca. A ricustruzzioni di Vladimir è i so Kremlin accuminzau solu duranti lu regnu di Tsar Alexei Mikhailovich. A cità si messe à riparà i furtificazioni, chi vinniru in una calata di spiciali.

In u XVIII seculu

Vladimir Kremlin, a storia è a discrizzioni di u quali sò mintuvate in stu articulu, in lu XVIII seculu, hà ghjucatu un rolu impurtante in a cultura di i cità. Mentri lu dicretu di Petru I fù custrutta da u Province Mosca. Vladimir hè stata attribuita à lu cum'è unu di i cumuni dâ pruvincia.

In stu casu, di u paese cum'è un tutta a cità hè pirdennu sempri u so impurtanza. Chistu fu soprattuttu dopu à relìqui alessandro Nevskogo stati apprima a St. Petersburg à dà forza à u putere di a nova capitali. Doppu chi capi high-fascismo, è tutte e accuminciò a succedi raramenti in Vladimir.

Avà u Kremlin hà arristò sulu n parti. Maiò parti di lu hè quasi cumplitamenti distruttu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.