U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Vita è emblematicu di Ioanna Bogoslova

Ioann Bogoslov - unu di i dòdeci apòstuli, scrissi opere chì sò incluse in lu Novu Testamentu: Vangelu, trè epistles, è l 'Book di Rivilazione. It commemorates u santu in a chiesa ortodossa, 8 (21) May. Ioanna Bogoslova icona pò cumpariri assai variu e no cu lu imagine di u evenimenti riguardanti l 'attività di u Signore, è ghjustu accantu di u santu. Sicondu a tradizioni, Ghjuvanni hè u figliolu di Zebedeu lu piscaturi e Salome - St. figlia. Iosifa Obruchnika (Virgin u maritu). Ghjuvanni è u so fratellu, James, quand'elli fùbbenu pesca à u lavu di Genesaretta (Sea di a Galilea), Iisus Hristos chjama à seguità a iddu pi fari "piscadori di l'omi" d 'iddi.

Ioann Bogoslov: a vita

Ghjesù li chiamò "Figlioli di li trona." John, Peter, è James vistu u Transfiguration di Cristu, in l 'ortu di Getsemani. Crucifissu Signore, incaricatu di a prima di li tri a causa di l 'Mamma di Diu. U nomu di Santa Maria u cacadiavuli, John mintuatu in tutti i quattru novelle e l 'Atti di l'Apòstuli.

Dopu à Santa Maria Assunta John cù u so aggiuntu è discipulu Nicanori (cacadiavuli di u settanta) n'andò in Efesu à pridicà circa u Cristu. Longu la strada, si svorgi tanti miraculi Ghjuvan Theologian discrivi la vita fu cummirtutu grande numari di genti.

Quandu Nero accuminzau massiccia pirsicuzzioni di cristiani, u cacadiavuli, Giuvanni fu arristatu, e in Roma fù datu u sintenza di morti. Diva cuntinuatu: prima prigiuneru betu lu cuppa di poche è era sempre vivu, è dopu ch'ellu ùn pudia sempre in una paghjola d 'oliu vugghiuta e poi esiliatu à l' isula di Patmos, induve l 'apòstulu vissutu per parechji anni. Ci, grazi à i soi, ca eranu invariabilamenti accumpagnati da miraculi, tanti pirsuni si turchi.

U Vangelu di Giuvanni

Nantu l 'isula, John ritirata cun Prokhorov u disertu muntagna unni stesi di trè ghjorni, fasting è pricava, criendu. È tandu tuttu di una trona trattu è u grotta in cui è vissutu, pinsò. Prokhor taliallu cariu 'nterra. John aiutò à i so pedi, è urdinatu a scriviri li paroli chi cci fici lu Spiritu Santu di Diu: "In u princìpiu era a Parolla ...". Dui ghjorni è sei ore un discipulu di a apòstulu scrittu e parolle di u Vangelu di u futuru. Dopu si ne vultonu in lu so paese, si rewrote la lettera, è si messe à dissiminati 'n tutta l' ìsula.

Dopu à una dicina di cumunicazione. Ghjuvanni si ritirò di novu à la grotta di 10 ghjorni senza manghjà. Quandu iddu era circa a lassari, mi torna 'ntisi la vuci di lu Signuri: "Ghjuvanni, John! Creatu a grotta di un altru deci jorna, e stu locu serà apertu à voi i gran misteri. " John firmati e vitti lu granni e forze di Diu, e l'ànghjulu chì spiigheti à ellu ciò ch'ellu avia vistu è intesu. Dopu à l 'cacadiavuli, chjamò i so discìpuli Nicanori, scrissi iddu cu so' Rivilazione bocca (i Critica).

ritornu

Quandu lu lea John finìu, turnau a Efesu. Trà 85 à '95 iddu scrissi lu Vangelu. U cacadiavuli insignatu ognunu à amore à Diu è avutru. San Giuvanni fù cunnisciutu com'è u cacadiavuli, d 'amuri, picchì iddu era un esempiu di puntualmenti, chì sintimu, di cui Iisus Hristos annunziatu.

Quandu Cristu fù crucifissu, Ghjuvanni era 16 anni, ma ch'ellu ùn lascia corre a so maistru e fu ci sinu à a fine. Apostolo mortu in 105 anni. Hè cridutu ch'ellu era u solu unu di i santi, chi muriu martiri ùn hè, è si morse.

All chiesa cristiana accuminciò a glòria, St. John la Seer comu lu destinies di Diu. Icon di Ioanna Bogoslova cuntene un simbulu a forma di un 'aquila, mintuvendu un giuvanottu drittu dû pinzeru spirituali.

U so sicretu minzogni in u fattu chì, secondu a tradizione, in a fine di u mondu, si deve cumparisce davanti à tutti i populi di affinch'elli àbbianu annunziava a cristiani si ritirau quandu a pace vi sia u cuscione. Pirciò, si ferà in u celu in a carne. Dopu tuttu, a vita si ìnnica ca li so 'corpu, dopu à inhumation spariti dui ghjorni dopu.

John Theologian icona (valore)

U più anticu imagine Ioanna Bogoslova datatu seculi III-IV. Sti quatri hannu statu cunsirvatu in u Statue di anticu sarcophagi è i rivindaroli particulari di u Catacombe Rumanu, induve hè rapprisintatu à mezu à i dòdeci apòstuli, e infrequently cun evangelists, altri, o addritta nanzu à Ghjesù Cristu.

In arte Christian principiu, rapprisintatu da mosaici di V sèculu, la cacadiavuli, John hè più à spessu chidi di ghjovani è beardless. Più prubabili la artisti si basau supra lu fattu ca iddu era u più chjucu discìpulu di Christ. U icona "The Last Supper" ch'ellu hè nantu à u pettu di u Salvadore.

Assai raramenti icona Ioanna Bogoslova ellu raprisentazione cum'è un vechju omu, à pusà à u so scrivania incù u Accessori degne, è tene in i mani di i codici disclosed. U cacadiavuli hè di sòlitu un picculu longa, nutari è longu li capiddi mossa bionda nantu à i spaddi.

imagine di u santu

In generali, guasi tutti i evangelists cusì chidi, ma a cumunicazioni. John spessu ùn dipintu scrittura, è leghje, o mustrannu à e parolle scritte. E icona soprattuttu sprissivu ricevutu, induve u santu hè à pusà, è u so bracciu drittu hè particularmente à a bocca, - un epressioni ricorda di u sonu divinu.

Ci hè un altru, icona di Ioanna Bogoslova, quandu u san davanti è u Populu scrivi, è daretu hè una diritta libert. Unu tipu cumuna d 'Italia fu lu image of Our Lady di u apòstulu o di u so discipulu Nicanori e sceni di a so vita (XVI sèculu.).

Icon di San Giovanni Evangelista mostra cumu a vita vivaci e liggiti vissutu stu gran santu, per via ch'ellu era u discepulu di u Signore.

San Giovanni la Evangelist addivintau lu santu patronu di i studienti è sculari, si prega à amparà à cambiatu amore à Diu è i so vicini, dumandu di u cunsensu di u Mariée, u cuntrollu di a famiglia di e murali di dissenters fede pocu è sectarians, eretichi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.