Arte e spettacoliArte

Velikiy Mikelandzhelo: dipinti e biografia

In 1475 a na famigghia pòvira, ma un signori Florentine nòbbili Stanislao Buonarroti era natu un carusu, ca era a divintari lu cchiù granni sculturi in lu la storia di l'umanità. Babbu "à la magia di i putenzi supiriori," chjamatu u so figliolu Michelangelo. Dipinti e sculture, creatu da a so manu, una vera divinu, cum'è u so nomu.

U principiu di a creatività

Più di a so zitiddina passati in un carusu, village, da u provino, induve ellu ampara à u travagliu cù a tarra rossa è u chisel, è chì hà cuntribuitu à l 'identificazione di a so capacità eccezziunale. Vidennu chistu, Stanislao Buonarroti dava u so figliolu à u Studio di l 'artista Domenico Ghirlandaio di furmazione, è un annu dopu - un famosu scultore Bertoldo Di Dzhovanni. Hè quì chì u travagliu di ghjovana d talentu è appreciates u Lorenzo de 'Medici. Iddu cci invitatu à u so palazzu. Sott'a trè anni, Michelangelo campa è travaglia per Lorenzo lu Magnificent, unni 'ncuntrò tanti pittori è sculara, oltri amanti' arti.

in Rome

Prestu, i so travagli cuminciò a essiri ntirissatu ntô supiriuri a ss spirituali, è ch'ellu fù invitatu à Rome, induve si mette fora ordini di Cardinale Raffaele Riario, e poi lu papa Ghjuliu II, chì ncarricatu da Michelangelo per quattru anni, pittatu di u tettu di l 'Cappélla Scistinn. Sicondu a lu pianu, era à esse di più di 300 opere su temi biblica, e cu li scecchi maestrata da Michelangelo. issi quadri sò divintatu u riproduzioni più precisamente di nuvelle biblica: .. "A creazione di u fracicume è Terra", "siparazzioni di luce da a bughjura", "Création di Adam", "Création d'Eve," "Chjaruscuru", "L'Arcusgi", etc. Nunustanti lu fattu chì a natura di u so talentu, Michelangelo Buonarroti era principalmente un scultore, ancu i so piani più ambiziosu stati realizatu puntualmenti, in u dipintu. Stu hè tistimunià i muri è tettu di a Cappélla Scistinn.

Certi images cù i nomi di Michelangelo

"U Giudisiu Üniversäle"

Sta pittura fù urdinatu da Pappa Paulu III di sette anni (1534-1541). Ci hè diventatu u più forti à fresque, in lu la storia di l 'arti munnu. Michel'Angiou u dipinze u nantu un tempurale muru altare biancu. Ch'ellu era 60 anni, si hè mali, malati, è si hè assai difficiule per u so scrive. Ma, ùn hè esattamente ciò chì più tardi addivintau famusu un seculu, u nomu di Michelangelo. Photos de stu rannizza hè di solitu scrittu parechje lingue a na vota, ma un artiste anziana coped cun sulu stu travagghiu. À quelli chì anu vistu una volta, vi mai scurdari.

"Turmenti di Santa Maria Anthony"

Finu à u 2008, sta pittura, fù cunsidaratu u travagliu di un scunnisciutu artista italiano, e sulu stu annata ch'ella fù ricunnisciutu com'è u travagliu di Michelangelo Buonarroti. Incidentally, issu hè u primu di u so opere esistenti.

pittura, di Michelangelo "Création di Adam"

Sta granni pitturi, fresque, scrisse in u 1511. Hè à mezu à i novi cumpunimenti cintrali amparatu à i cimi Sistina, e eni cunzidiratu unu di li megghiu u travagliu Michelangelo. I quadri chì nova par u tettu, unu e tutti, sò solu magnificu. Però, si sò à una altezza abbastanza, è di studià li colti, vi tocca à ghîcari u capu daretu, chì ùn hè micca assai còmuda. Per quessa, à u entrata à a cappella, è in parechji Librerie in Italy, pudete cumprà u opere Fotoalbum da Michelangelo, cumpresi riproduzioni di travagghi di lu granni artista.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.