News è societàCélébrités

Valery Borshchev: biografia, attività è facts, intarissanti

St'omu hè di parechji dicini hè unu di i ideologists di u muvimentu di diritti umani in u nostru paese. Valery Borshchev, sitturi si vi pò intèndesi, cuminciaru a mìntiri a pèrdita di pettu diritti umani ancu in lu piriudu quandu u KGB apertu una vera caccia di quelli chì illegally pruvatu à aiutà i citadini strasurdinariu di ghjustizia. Prima di tuttu, si difende l 'intiressi di li priggiuneri pulìticu, oltri pòpulu chì l' auturitati Pirsicutò di u so credenze religiosa.

Oghje Valery Borschev - authoritative difinzuri di verità, è un circadore attivu cu la dilinquenza. Sti funzioni pigliò comu na basa, u travagliu in Cumitatu i dritti di sottu à u presidente di a Federazione Russa, u gruppu Moscow Helsinki, lu muvimentu di li diritti umani All-Russian "Per i dritti di".

Cosa hè bravu circa la biografia di questu quì? Guardà sta dumanda in più tecnica.

Anni di zitiddina, è Bovisio

Valeria Vasilevich Borschev - un nativu di i paesi CHERNYAEV (regione Tambov). Iddu nasciu su December 1, 1943 in una famiglia Soviet strasurdinariu. U patri travagghiau comu nu ncigneri in l 'industria militari, è a so mamma travagghiau comu nu ncigneri civili. A famiglia friquintimenti cummossu da locu à locu, cusì Valery curputu cambiatu scoli unni studiau. matriculation arriciviu in Rostov-u-Don.

As una ghjuventù, Valery Borschev pruvatu à èsseci fora da a ghjente, prifirennu à saccone vistita solu flat. Però, da stu Marginalità facultà di Moscow State University, unni lu giuvini si n'andò à studià à u ghjurnalistu, sò critichi.

Ma in 1966, accumincia sempri lu diproma disigiada.

"Go"

Doppu essiri lauriatu di l 'facultà di ghjurnalismu Valery Borschev almanaccatu à travaglià in u "Komsomolskaya Pravda". Iddu fici un impiigatu di l'Institute of "Viti Public" (unu di i strutturi "go"), è dopu à una stonda un ghjurnalistu hè trasfiruta a lu Dipartimentu di a vita Komsomol è i prublemi di a ghjuventù, unni travagghiau currispunnenti. U miti di a so publicazioni sò genti ca ammucciuni stessi cuntrari a lu riggimi attuali. Valery Borshchev spissu si n'andò in u affare, iniziata da lagnanza. Un ghjornu, si scontra à u Rubtsovsk pruvinciali cù un omu chì era u autore di lettere furia contra li cumunisti, scritti doppu lu evenimenti pulitichi in Cecoslovacchia. Un altru tempu, i passageri duveranu mintuvà a la cità di Biisk ch'ellu era capaci di cumunicà incù i ghjovani, per cullà cù un statutu sfarente Komsomol, chì ùn saria currisponde à i fatti di custruennu nu statu sucialista.

novu orizonti

In l 'anni '70 ci sò evenimenti chì cambiatu i vitturi di u sviluppu carriera in a vita di Valeria.

Da l 'Unioni Suviètica, scacciò i scritturi Russian fisizianu Alexander Solzhenitsyn. In prutesta, si dicisi a rumpiri li rapporti impiegati cù l ' "Komsomolskaya Pravda". Si ritrova e parra cu academician Andreem Saharovym in u rispettu Soviet cù u tema di i diritti di u citadinu, tandu ci hè una vera rivuluzione in a so cuscenza internu. Ma in u 1975, ùn hè prontu à affruntà cumpletamenti u prublema di a mancanza di diritti in lu USSR. Dopu à l 'licinziamentu di l' "Komsomolskaya Pravda", si ritrova favore à l 'edizioni stampata di "Screen Soviet". Per parechji anni, ch'ellu bellucci canzoni e stelle movie: Alla Pugacheva, Bulat Okudzhava, arcane Bykov, Oleg Tabakov è altri.

Principià appoju

Tutt 'apparu à issu, Valery Borshchev, quale biografia di granni ntiressi pi tanti, si messe u travagliu attivu in u dirittu religiosa di u Cumitatu. New per sè stessu cum'è cuminciò a li prighjuneri pulitichi è à i parenti. In particulare, u esiliatu cibi preparatu Letteratura lìquidu.

Spissu Valeria andò à u bagnu pinali, prigiuneri purghjiti u spiccà e pirsuna interested in elli, cum'è in tutti i diritti di quelli chì sò trovu in prighjone. Tuttavia, la punta di la putenza Soviet ùn andavanu à fà cuncissioni di prigiuneri pulitichi è solu cunfurtà la lutta contra dissidenti. Sta pusizzioni di l 'ufficiu solu disappruvazioni budding difinsore di diritti umani: mintiri carta culturale nant'à u tavulinu è firmò u travagliu in u "screnu Soviet". atturi diavulu di u Tiatru Taganka - Vladimir Vysotsky è Valery Zolotukhin Barshchou uffertu à travaglià temporaneamente in lu tèmpiu, u focu di Melpomene. Dopu à qualchì tempu, era un casu di pruvà stessi tali mestieri comu tsiklevschik, rampicante pitturi, lu falignami. Valeria macari arrinisciutu a travaglià in a stampa di clannistini, chì pruduce litteratura cù cuntenutu religiosa. Hè statu creatu da un amicu di u difinsore di diritti umani - Viktor Burdyug.

disunori

À u principiu di l 'ufficiali di sicurità 80 palesani u ideologists di u Cumitatu di i diritti di i cridenti è messi jutting nant'à elli. Pi evitari arrestu, borscht per un tempu lassaru la capitali. Iddu vinni fora di ammucciatu sutta solu dopu à u prucessu di Dissident Glebom Yakuninym.

Ma doppu chi Valery Borschev (activist diritti umani) hè sottu à u sguardu di u KGB, chì in a mità di-80 liticava ellu chì a firmavanu prupaganda anti-Suviètica.

Moscow Group Helsinki

In stu urganizazione diritti umani si junceru pocu dopu à u so ripigliu. In 1987, Valery Borschev participò à u primu foru di diritti umani, l 'auturitati lege vutatu poi amparatu chì i urganizatori, aspittannu l' onuri. Perciò, i dritti di nun lassari lu mistieru di ghjurnalistu, u travagliu in u fini di 80 di l 'edituri dû libbrinu "sapè - force".

Impiegu in lu guvernu

Di sicuru, u vecchiu riggimi fù gattivu Valery Borschev. Pianu ghjunse in u settore di u so interessi prufessiunale, digià quandu l 'Unioni Suviètica, fù vivant fora u so ultimi ghjorni. In i primi anni '90 addivintau diputatu, sedia in u Moscow Suviètica (l 'udiatu di l'oghje Moscow City Duma). Dopu à qualchì tempu a l 'Tetra di u capitale hà digià purtatu u Teatru, à u cumandante di tematiche in u settore di a libertà di religione, averebbi e carità.

In 1994, addivintau un sustitutu di u Statu Duma Borschev. In stu putere, si aiutatu à purtà fora l 'attu legislativu "On attività caritatevuli e urganisazione caritatevuli." Valery V. hè privitti dinù in casi prubbrimàticu di urganisazione religiosi è associ publica, oversaw u duminiu di i diritti di prigiuneri chì sò in prighjò tempu in prigiò. Difatti ntirissanti: quandu la guerra scuppiò in Chechnya, Borschev unu di i primi à tintatu di cunvince i Nnipinnintista Dudayev d'abbandunà l 'idea di separar di a Republica Russian. Ma par disgrazia, stu iniziativa ùn era successu, è in Chechnya cuminciava à dà u sangue.

Pmc

In u 2008 Valeria diventa capu di l 'Cummissione Urganismi Public di u capitale. Cum'è un tercani spirienza e fisizianu su upholding i diritti di u citadinu strasurdinariu hè propriu deservedly pigliò st'articulu so rispunsabilità. Ma à mezu à i so culleghi ci sò ghjente chì crede chì Valery Borschev - activist diritti umani su richiesta. Stu postu ch'elli sò mutivatu da u fattu chì u capu di u Moscow Pmc incalca nantu pirsunalità specifichi è ancu i prublemi di altri prigiuneri. In particulare, ùn sò capisciu Sergei Magnitsky, chì morse in prigiò in u 2009. Hè in stu casu, fighjendu e scumesse la massima attinzioni da Valeria. "Ma chì circa i prublemi di altri prigiuneri?" - truvaru smuntari. In più, ùn hà risuscitatu u quistioni un intaressu particulare in a prutizzioni Barshchou sects destruzzione. Maybe diritti umani cuntu pi fariti lu West? U pinseri volte mangianu in culleghi Barshchou.

bastone Cummissione sempre ùn pò capisce perchè u capu di u so strutture ùn sò micca in una cursa cu lu adozioni di u regulamentu di u Pmc.

Di sicuru, un gran travagghiu di prutizzioni di i diritti di pirsuni nun Borschev Valery. Quale hè ellu hè è quali interessi sò difesu? Una strada, o altru, ma la quistioni di qualchi hè divintatu una quadrera in lu quatru di u so funziunamentu.

Una cosa hè chjara: si hè mai spartutu ghjente in a sucetà, prufessiunale è discinnenza, ricanuscennu u listessu numeru di li diritti di tutti.

activist diritti umani moglie. Hà una figliola. At passatempi, li piaci à vai pesca.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.