Food e bevandeRecensioni Restaurant

"Và in zùccaru" in Drakino: un riassuntu di l'osteria

In Drakino Parcu chì hè situatu in u quartieru Serpukhov di Mosca, rapiu 'na gran restaurant, i chef, quale talentu unisci i cucini di diversi nazzioni, stupente istitutu invitati appronta i travagghi di l' arti culinariu corsu. U so nomu - "Và in canna". Stu stabilimentu cù l 'entrata Naturarmenti, lassannu tutti inhibitions francese è ind'è una campa gastrunomica di i piatti preparatu.

internu

Restaurant "Và in zùccaru" (Drakino) solu u so internu nascenu canadese distraction di la vita a cità è sò un bon riposu in un ambienti chì fattu, chalet-stile paese.

Here invitati ponu aggiustau dormir à l 'ovini Chjara è Poltrone di russu e grigie daretu à i toli biccheri cu matinu li gammi di lignu. In generali, a l 'internu di l' osteria hè una grande numaru di finisce in legno. Quì si pò esse vistu nant'à i muri di scaffali cun cullezzione di i vini cari. Istia sustinutu da pilastri chiazza e li ornate cun grande nu giurnalista, pendre, sopra i toli. U culonne sò fraz bandage, chì à spessu mostra evenimenti sport, videos musica è mostra di moda.

In più, in fatti, u risturante stessu, u stabilimentu hà dinù una vendita caffè, chì interni cuncezzione hè pocu sfarente da chì discrittu sopra salone. Caffè hè una stanza cumplitamenti bianca, ammubulata incù un pocu grayish, mubiglia vimine. Quì in poveri bianchi sò maiò, piante, Live, chì sò un gran dicurazioni di sta parte di u stabilimentu, foglie verde cuntrastu bè nant'à una priorità cumune.

U secondu pianu di u duminiu hè un grande sala manciati, chì hè dutatu cù un ultimu tecnulugia. Quì si pripara lu megghiu illuminazione è usate sonu, chì permette di ogni evenimenti Princesa à u più altu livellu. A salone, manciati di 120 persone.

Infine, un altru spaziu di u ristorante "Và in zùccaru" (in Drakino) - una terrazza di statina. Di sicuru, ùn viaghja nunda, solu in i staghjoni andarinu (May à sittembri) è duranti stu pirìudu coglie assai asèmpiu micca solu pastu diliziosu in u so tarritoriu, ma dinò bella razza naturali, comu era cù camera prupone un riassuntu di u Parcu Drakino. mubiglia di più distintu fù sceltu per a situazioni di a terrazza di statina. As buffet hè furnite di sedie di metallu sì tratti incù pusatoghji macchi e tavule sò fatti di vitru, cu li ammi magre. Nant'a u cunfini di Superior intornu à quelle tessili biancu, chì fonda un sintimu di legeri è friscu, chi hè particularmente impurtante in u caldu di statina.

cucina

Restaurant "Và in zùccaru" (Drakino) - un locu induve puderete prufittà di cucina Europea. Menu l'osteria hà una scelta larga di stuzzichini (salmone "Drunk", inglese tartar manzo Buffet "pisci", "fagioli", parechji ozzione per accurtatoghji), insalate ( "Caesar", "Tuna pisci", "Bouquet verdura" Agriculture " "" Tavaysky "," grecu "," Beef ") vugghiuti (minestra, cep, minestra, arechja, intimi liquid gaddina nurmale). Ci hè dinù una piatti pisci calda (salmone in salsa mare, un phalanx di Re russu granciu, vari tippi di pisci cucina calda) - sò preparatu secunnu na ricetta uriginale, canusciutu solu da i cucinari di u ristorante "Và in zùccaru" (Drakino).

metti u menù prupone dinù una larga gamma di steak. It S'avissi a nutari ca a stu restaurant, si pigghiau assai suchjosu è sapuriti, i perfetta gradu di cociri. Quì sò i so tippi pò pruvà: "Chateau pesci" "Riba" classicu ", Fiorentina", "New York", "Tournedos". In più, avemu ùn deve scurdà circa tali piatti preparatu u carbuni cum'è una pena di grassu è agnellu, culatta porcu, gamma purcinu - tutti sti diliziu culinario hannu qualità gustu è tremenda!

Fora di u più chjucu i visitori à un istitutu hà un menù di bravezza minori, induve tutti i piatti sò presentati à un 'altura, salla di i ziteddi, di moda.

barra

istitutu carta Bar furnì una scelta larga di DIY ALCOLU e non-ALCOLU è Nîmes. Induve vo pudete priparà una maraviglia mennuli arrizzà, non-ALCOLU "Espi", frutta, pugnu. Ci hè ancu una selezzione di caffè è tè.

Cù riguardu à alcolu, l 'istitutu hà una cullezzione Decisive di i vini cari, parechji di li quali è dispunibbili u scaffali in u caffè. "Và in zùccaru" (Drakino) prupone dinù un principali barra in u so Martini, whisky, rumbu, acquavita, gi gin, Tequila e diversi altri spiriti. Ci sò dinù parechje scelte di a biera.

furmatu nantu à u corsu

L'osteria in u Parcu Drakino hè un ballu Sognu di tutte e speci di evenimenti. Hè spessu cilibrari Samarra, anniversarii, matrimoni, partiti striscia passanu. sulu li stituzioni Administration hè impastughjata in pensa invitati duranti la casa.

U stabilimentu hè spessu invitatu stelle bè cunnisciutu-di mostra spiritosa, Palchi Chill e gruppi dance francese - ch'elli creà una atmosfera serate a duminicata.

Per quelli di u ristorante hè dutatu senza Wi-Fi e Caravaning, situata vicinu à a casa.

Restaurant Location e mudalità di funziunamentu

Restaurant "Và in zùccaru" hè in Drakino Parcu chì in u quartieru Serpukhov di u capitale Russian. Hè aperta tutti i ghjorni, attornu a lu roggiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.