News è societàCélébrités

Uncontrollable Hloya Bryus

Grazie à u so rolli luminosu in i filmi, Hloya Bryus vinciu l 'affettu di parechji appassiunati. Pùblìchi billezza di u stunts maestosu svorgi da una ragazza attrattiva veramenti hà assai di spirienza in l 'arti marziali.

Guerilla in corpu di una donna,

Per ragioni di cunfusione, l 'omi sò attrattu da a so aspettu, ma di u "sessu fairer" Hloya Bryus, di sicuru, hè un esempiu di un forti a donna in un mondu crudeli. Dopu à veghjanu da u cosita cù a so participazione migliaia di fimmini a dicisioni di fari sport. Idda, cum'è u so fratellu, era prumessa à l 'arte marziale Tang Soo Do. principiu comu 8 anni, è in 13, u patrone di u cintura nera hà guadagnatu lu Championnat du Monde.

Hloya Bryus hè natu in u 1983. Da u principiu di anni di talentu è travagliu, hà mandatu in i dirizzioni dritta. Young Atleta prestu schiarisci à esse unu di l 'toughest arti marziali. Per una bedda donna cù tali dati lu saria stranu ùn a pensu carriera televisiò.

U ghjocu

At prima Chloe appena prumessa sclusivamenti stunt. Idda cottu sceni lotta maestosu di prughjetti grande-scala cun buggettu grannissimi. À mezu à elli hè l ' "Pirates di i Caraibi." Ma prestu una carriera cosita seriamenti pinsau Hloya Bryus. Filmographie so quadri s'arricchiu cù, in u Info di unni idda hà participatu cum'è un attrice francese.

"Two Zero" (2004) - a prima cosita funzione row cù a so participazione. In u listessu annu, Chloe hà étoilés in "pulizia". Squale impurtante in a so carriera hè u cosita "Crazy Love" (2005). Allora, in u 2006, nant'à i schermi fora "The Magic Flute".

As una ragazza stunt dinù travagliatu nant'à u prughjettu "Harry Potter", criatu da libru u famosu-mondu di i zitelli.

In più di u so travagliu film, Hloya Bryus ùn vi scurdate di carriera sport. A so casa discugràfica include tanti cumbattimentu in lu ring. In più, u attrice è Atleta ricìa è participeghja à parechji mostra televisiò.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.