HomelinessGardening

Una di e varietà dilettanti amanduli - tomate 'chio-chio-san'

Cum'è sapete, i variità amatori sunnu quelli, i frutti chì ùn vinaranu micca nantu à e stile di e magazzini. Comu regula, tali verdura o frutti sò cultivati da ghjardiniali dilettanti. Hè cuntributivu à assai ligumi. Ùn l'ultimu postu trà i pumati, per esempiu, hè a varietà dilettante - u tomate "chio-chio-san".

Questa varietà hè a migità di a migliurà (u so tempu di maturu varia entre centu e deci à centu vinti ghjorni). U pumadoru di sta varietà sò prufessiunati, perchè in u prucessu di creazione un santu forti, assai altu hè formatu (a so altura pò cumprà una altizza d'un è metru metru). In ogni bush pò esse à cinquanta à sesimu frutti, u pesu di ognuna hè a stessa tempu trenta cinquanta grammi. Cusì, da un casu hè pussibule di sguassà quasi vintu kilogrammi di tomba. U tagliu di u fruttu hè chjuchju, a forma è prugna, u culore hè rosatu, è u gustu hè assai dolce è sucietà, anu un postu maravigliu. Di questi, l'insalati sgualdi sò priparati, ponu esse cunsiderati crudu, in ogni sorte d'assortimenti vegetali. U zitellu da i pumati di sta varietà sò distinti da qualità gustativi. È per separà devi esse rilevatu chì a varietà di tomate "chio-chio-san" hè adattatu per vario tipi di canning.

In generale, i pumati ponu parechji pruprietarii medicinali, chì sò determinate da a presenza di nutrienti in elli. Per regule, u tomu "chio-chio-san" cuntene 0.6 miligrammi di sal minerale, variate vitamine (à l'ascorbic acid (vitamina C) di quinze à trenta milligrammi, tiamina (vitamina B1) è ribovin (vitamina B2) da 0.06 à 0,07 milligrammi, provitamine A - circa 2 milligrami). Inoltre, i frutti di variità di u tomate "chio-chio-san" cuntenenu l' acidu nicotinicu, l' acidu organicu (pocu manca è assai assai - limonu), carbuidrati, à l'acidu fòlicu è biotin. Da sta lista, hè chjaru chì i pumati "chio-chio-san" ùn sò micca solu diliziosi, ma ancu assai utile.

À i pumati, particularmente maturu, cuntene un grandu cantate di carotene. Ma deve esse accentatu chì, se u fetus anulisce, l'ammontu di carotene decrece dramaticamente. I sperti chì, per sazià à u duminiu ghjornu di una persona in vitamini, hè abbastanza à manghjà centu cinquanta-dui centu gramma di tomate un ghjornu, in particulare u foglie "chio-chio-san".

Sè decide di cultivà i prugne di questa varietà, pudete sapè chì sò prudutti termofili. Puderanu esse prubilati da e piantini, è menu spessu da simu in terra aperta. Ma per assicurà chì i vostri tomate, chio-chio-san; Quandu hà risuscitatu u portanu una pruduzzione abbundante, hè megliu micca di pruvà di pruduce è di e piante. Comu regula, i pianti cumincianu a crescita in i primi ghjorni di marzu in i macelli nutritivi. È dopu à cinquanta cinquanta o seculu ghjornu, i pani chiancuni forti sò stati posti in u sular. In l'eventu chì i pianti sò formate cose è e cundizioni climatichi sò favurizati, pudete inserisce nantu à u lettu, senza aspittà un periudu mediu.

Sì a primavera ùn hè micca assai calda, pudete puru cose e pianti. Sicondu i sperienti, i pumati di sta varietà pò esse pianatu dopu à l'altri pezzi, cum'è per esempiu, raccolati, zucca o legume. Ma dopu chì i pomi, l'alzieri o pepite paniate sò micca cunsigliati.

Se u tomate "chio-chio-san" vi interessate (è questu hè necessariu) avete bisognu di amparà una qualità più bona di qualità di e veli. U fattu hè chì sò toleranti à qualsiasi malatie, in particulare cum'è a testa tardi. Ùn agisce micca mezu à elli è fatturi externu, cum'è a seculu, per esempiu.

Cusì, pudemu dì cun assicuranza chì a varietà di tomate "chio-chio-san" hè di fattu unu di i migliori amatori. E più hè piacevule chì hè u pruduttu di a nostra scelta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.