Arte e spettacoliMovies

Una cosita lambiccu circa un cambià di imagine. "The Princess Diaries." Atturi e parti

Regia Garry Marshall, na vota ntruduciutu di u mondu à a storia, lu cori-nun c'era dubbiu di veru amuri, baruffa trà un miliunariu è un lesbiche, un ghjornu a dicisioni di francesca film u rumanzu da Meg Cabot sottu u titulu di spiranza "The Princess Diaries." Cusì ùn ci hè la cummedia romantica "The Princess Diaries" (attori: E. Hathaway, D. Andrews, G. Elizondo, H. Matarazzo, M. Moore), chi dici di u aventure di un zitellone Mia Outsider American, quellu chì avia intesu chì hà Principessa di Genovia - Minonetta Amelia Grimaldi Thermopolis Renaldo.

principiu fola di u XXI seculu

Cusì, grazia à i sforzi di u sindicatu criativu di scrittura Gina Vendkos è Meg Cabot e diriggenti Garry Marshall, in 2001, vistu u lume di unu di i più affizzioni e cunt "A Cinderella Story", quali sottu la forza à distrarre lu spittaturi da u ghjurnata bassu è purtà longu in un stravaganza fata-fola. Film "The Princess Diaries" hè un pruduttu idiali Dream Factory.

un Win-Win

Più di a so storia, l 'industria cosita Hollywood hè nzerita maestrata una varietà di austriaca (parechji di quelli è inventata). Ancu Passiunatu spende per "vantaggiu agunìsticu", lu spittaturi mittissi chì unu di i più ricircati è populari, sò stati purtati à maturà in Guatemala oghje hè u Genre romantica cummedia. Si hà dinù u so propriu girarchia, ùn hè l 'ultimu locu hè occupata da i cusì-chiamatu "cosita-mutazione." un tali gran numaru di filmi - da "I mo Big Fat Wedding Grecu", "Idda l'All Ddu" à "Bellezza" mintuatu sopra. Apparentemente, u pruduttori di u terzettu film (Debra Martin Cheyz, Mario Iskovich, Uitni Hyuston) in tempu a ricanusciri chi ghjè sta struttura narrativa hè un mezzu Sognu di fà attinzioni suprattuttu pubblicu feminile. È ùn hè micca di un tali turnu di evenimenti, u sonniu di tutti i seconda U pusà in lu salone, sinemà? Per quessa, u cosita "The Princess Diaries" statu cunnannatu a un successu macabunnu è la pruduzzioni d 'una cattedrale.

storia

A lenza di a cosita "The Princess Diaries", l 'atturi alincati, sopra, cunta na storia chi hè accadutu à u caratteru principale, Mia. Figa a un certu puntu hè statu un cinquinu 15-anni-vecchio zitellone, arquantu su, cu mori di ghjente. Ch'ella vissutu in San Francisco, si n'andò à a scola e ammucciuni vulia u attenzioni di u tippu a scola più pupulari, è beddu Josh. Ùn spugliata di feminile ripostu attinzioni, di sicuru, ùn custata u "topu grisgiu" bramosu Rapha per ellu. Ma un ghjornu di a so vita cancia radically, a cità vene à a mammone di u prutagunista è presenta u so tarra nova - si fora per esse u so babbu - un Riuzzu nani European Genovia. E poi vinni lu mumentu quandu Princess Mia hà vultà à i so figlioli è di cullatu à u tronu. Ma u prublemu hè chì i nosci pari quasi presentable è calmu non cu li règuli di etiquette in corte. Minnanna prumminti à ch'ellu fessi prestu la situazioni, e Mia jeru farà una scelta difficiule. Cusì, prestu prestu, senza alcunu spoilers vi pò diri la trama di a pittura di "The Princess Diaries." Attori, cameramen, cuncettori crià - tutta la equipaggiu celebravanu una spiciali atmosfera favurevuli prevailing à u tempu di u Issa.

dignità

U pò nigà di dispone di sta cummedia romantica hè di participà à i Info di Dzhuli Endryus. Era sopratuttu piacevule a vede si à u screnu. Lu spittaturi hè pràticu cun "Victor / Victoria" attrice francese su film (1982), "Bella Luna" (1992), "Blu Bloods" (2000), è cetara è cetara. D. Però, si tratta solu prubbàbbili à esse capaci di piglià un picture, s'è ùn la artista di u menu rolu feminile. Unu di i più belli attrici in Guatemala, la stidda cchiù àutu-fascismo, di talentu, attrice je Heteuey. Ci hè u so sapè fà ricitazzioni agghiunciri benifari è culore di u caratteru principale. U sviluppu di u so caratteru vai fora di l 'cliché. U titulu di stu geniu di u sicondu pianu era pò sminticà Hector Elizondo ( "Hearts piglia", "Carina donna"), i so caratteri, vultèndusi fora famosu è dava mai pusitivu. imagine ferà creatu da Hizer Mataratstso ( "Blue La Luna", "Caramusa 3") è Sandra Oh ( "Last Night"). Stu attore hà un ritrattu rimusciu casting, "The Princess Diaries" pusau comu unu pà u so colpu in u campu di prufessiunale.

un pocu scusa

U solu motivazioni pudia esse u pubblicu, dopu veghjanu da i tituli filmi di interpreti. A versione uriginale - "The Princess Diaries" - un assai heartier è più curretta, perchè cynically moviegoers arachide sò assai fàciule à scioglie a quistione di ciò chì fù dettu in u titulu di u cosita: "The Princess Diaries" - "Have Grandma - Queen"! Megliu, i filmi, vultèndusi fora un pocu naïveté, fighjendu e scumesse una certa parti dû testu (fimmineddi altru, ghjovani donne, carine casalinga, ammucciuni urbane di truvarisi l 'amuri perfettu, cum'è in i filmi, è auspicàbbili pi fari lu Riuzzu e la gamma "gn" duranti la prima vasata).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.