Home e famiglieI zitelli

U zitellu ùn sente à ciò chì fà? I trè regule principale in cura zitellu

"Ùn curriri", "ùn santari", "ùn pigli in manu" - cumu aspessu sintemu genitori parigi incù u cuntenutu di stu prucessi verbali. U zitellu, di sicuru, faci tuttu cu pricisioni, ma nantu à u cuntrariu - va, attravirsava luntanu di tuttu in u so percorsu, friscalette e misiru a tuttu ciò chì ùn hè caduta. Perchè un zitellu ùn pò sente? Quale hè rispunsevuli di i so ncùantru? Sì u zitellu ùn sente à ciò chì fà?

U zitellu ùn sente à ciò chì fà? - pigliinu in contu discursu

u subconscious hè tantu custruìu chì u particella "NO" hè quasi mai vistu. parsona attenti capisce ciò ch'ellu hè dumandatu, ma anderà dopu à qualchi tempu, ci avissi a fari lu cuntrariu. Per esempiu, ci hè pussibili a Spirimentu di punendu una amatu unu: ". Sapere" dumanda per un tempu, chi si "ùn hà scurdati", è u taglio suivant Vi dicu chì u sennu à ricùardu u frasa "à effettuà cose è intensivi, chì ùn hè micca a frasa" Ùn vi scurdeti micca. "

Ci vole à pruvà à rimpiazzà a parolla cù u particella "NO". A Canzona di diri: "Nun albetta" à "chiudere dilicatezza", "ùn tocchi" a "guerre, lassai lié", etc. Nizziarmenti, ci hà da esse difficiule a permanenza dapoi lu discursu, ma cu tempu lu lignu p'addivintari un viziu ...

U zitellu ùn sente à ciò chì fà? - spiegari disponibile

     Assai spessu zitellu ribelli nati di indiferenza u criticu di a B: "Perchè hè generale pò, è ùn aghju po?".

Tutti i ziteddi sò assai Capra, si amparà circa lu munnu, e rùbbriche è a so pruprietà. Quandu una mamma, una scintilla aduprà assai, hè dinù assai preziosi à pruvà à accenda un étincelle. Baby plus frasca di u biccheri, iri stu novu è forti cùarpu. Hè assai impurtante in issi minuti hè a reazzione di una persona. Per esempiu, un zitellu prisintatu listessu frasca su una tavola di legno - mamme, ùn nuddhu attente à quessa, si va circa lu so los. È quandu si pigghiò la frasca è si messe à Château u biccheri - mamma a gridare a taliallu "! Tu nun po" jri a iddu cù tutte e vilucità. Baby hè assai felicissimo - hè perchè ch'ellu furzò a so mamma à fà cusì. Deve esse ripetutu!

Hè dinù assai spissu succèri chì un zitellu hè dumandatu à fà calcosa, s'ella ùn vede cumu. À aspittà à un tale situazione, pòpuli è nutili. Si face micca u sensu di bisognu di u ciucciu a pulizziari ghjoculi in ssu locu, s'ellu si tratta micca solu ntirissanti, ma ch'ellu ùn ancu sapè induve apparteni. Ma si la matri si girari stu tipu di pulizia in un tipu di rituali, quandu u machine à vi tuccherà à un sulu agghiunciri è fà u FNAC, bambole è a picca l 'animali misi a dormiri. È ancu uni pochi di i tempi, è vi aiuta, senza dubbitu, stu serviziu hè mai divintatu una causa in prutesta toddler.

U zitellu ùn sente à ciò chì fà? - drammaturgu in modération

     Stubbornness è ncùantru pò accade quandu troppu assai e custumi DEGLINGUANT. Per esempiu, un zitellu di trè-annata dumanna a so mamma:

- Mamma, I ponu ghjucà in lu spiazzu?

- Innò, ùn ci hè assai fretu.

- Mamma, vi ponu ghjucà in casa soia?

- Innò, vi pò mancari calcosa.

- Mamma, vi ponu manghjà ghjacciu?

- Innò, vi ponu arrivare gula malatu ...

U risultatu di sti conversations spessu sò lacrimi Danese, è genitori, à stu mumentu, vi guardu circa l 'ncùantru. Vi tuccherà à ricordu unu di li règuli cchiù mpurtanti - ristrizzione deve esse raggiunevuli.

Sè i risposti à tali e quistione impurtante in educazione comu na - "? A zitellu ùn sente à ciò chì a fari", "? How do c'arriva un zitellu à ubbidì," Ci deve ricordu chì ogni zitellu hè differente. A zitella ùn hè natu Ribellu, accussi si face l 'educazione è strana a mattina si. Ogni zitellu hà un bisognu naturale, chì avemu generale deve sempre esse cunsideratu - hè u bisognu di affettu, amuri, si capisci, 'indipendenza è a libertà. In modération, di sicuru, ristrizzione è rigulamenti hannu a essiri, ma cum'è impurtante à esse accordu trà i parenti. E tu avissi a bellu ricordu una cosa assai impurtante in educazione - tutti i zitelli sò prutistari micca contru à i reguli, ma contru à i metudi di e so matematiche!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.