FurmazzioniStoria

U Ventu principale di Prometheus

Prometheus svorgi tanti mprisi di la cumpagnia, ma chiudi attinzioni deve esse pagatu evenimenti assuciata incù scatula l'Venus. U mitu spissu dici di vittori più stranu di castità. U Ventu di Prometheus eni spiciali pi lu tantu ognunu duvia cunnosce.

Pandora è u so donu

Sicondu à a detta di u gran maestru di Zeus Fonte feci una statua di na picciotta. vinniru Afroditi è dete a so bellezza. Athena apparsu - e idda addivintò un beddu needlework. Hermes hè ghjuntu, e faciva abbastanza pools Aviti. Idda fu prisintatu cu li dei tuttu ciò chì raprisenta stessi maestrata, è dunque chjamatu per una donna, Venus.

A dii mandatu i giovani biddizza a Prometheus à dà ci una anesthesia d 'oru, chi poi ricevutu u nomu di scatula di Venus. Ma, ùn a firucia à Zeus, titaniu ricusatu u donu. Allora Venus si n'andò à Epimeteu, chi era lu frati di Prometheus. Quannu vitti 'na bella figghjola, Epimeteu avia scurdatu ch'ellu avia prumisi a lu so' frati ùn piglià rigali da i dii. scatula mistiriusu l'Pandora intaressani Epimeteu, è si subitu apertu lu. Scappò da a prigiò tutte e speci di disgrazii, è si sparse longu la terra. A donna era scantatu è chiusu u anesthesia. È un donu, u pub in l 'roggiu umanu è tristezza di spiccàvanu, ùn avemu tempu à a nesciri fora di l'scatula. È sta sperenza hè nata.

Assai prestu i disgrazii è guai ghjuntu nantu à a terra. Histoire Pirsicutò populu, la fami e a morte ùn dà restu di l'umanità. Iddi sneak su tranquillamenti, cum'è Zeus ùn permette micca di parlà, è pigliò cu li milioni di vittimi. Cù issi evenimenti, accuminza la famosa ft di Prometheus. Mitu ancu studiatu a lizioni di litteratura è a storia.

Prometheus è l 'Arcusgi

Signore di i dii, ùn pudia solita falà è pensanu Deluge. Sintìannu 'sta minaccia, Prometheus cuntò tuttu à u so figliolu Deucalioni. In-custruitu nave, Deucalioni è a so moglia Cassandra puntu è era u solu chì sò nantu à a terra. À la casa madre di Prometheus coppie messe à incascià materiali e poi li graputi daretu à u so ritornu. Curpiu la terra, si girava in l 'omi è e donne. Era un ripigliu di a razza umana. In seguitu, coppie avutu un figliolu di Ellen, u futuru fundatore di Grecia. So Prometheus ft di canta u populu umanità, ma i dii eranu arraggiatu.

U castigu di Prometheus

Cu l 'aiutu di servitori fideli Zeus mandà un eroe a fine di u mondu, è à u scogliu ellu liatu à catene. lu duluri Wild campa Prometheus. Da u so lamintarisi scossi lu cori l'matri. Ma ùn prupone à Zeus. A dii eranu veghjanu da l 'mpiccatu, è populu BRECCIATED incù u so eroe.

Guasi tutti i cridiani chì u Thunder vinciu. Ma Prometheus capitu un segretu chi iddu àstiru la dea di destinu. lu putiri Zeus 'più prestu, cum'è u so figliolu, natu di Thétis a pigghiari lu tronu. Ma s'ellu Thétis addivintari la muggheri di un omu chì murtali, a so 'figghiu, troppu, sarà un eroi, ma micca rivali i trona.

Ci si n'andò seculu. Prometheus, sintimentu di fami e siti, ancora, hè in catene. Ma pùa Zeus amparatu chì u prigiuneru cunnosce u so avvene. Thunderer invitatu à sparta u sicretu di a libertà, ma Prometheus ricusatu. Si misi a so cundizioni: la libbirtati e accettazione di castigu inghjusti. Short ft di Prometheus fù trasmissi par parolla di bocca, cusì sti miti sò firmatu.

New testi Prometheus

Prometheus ùn dà u signore, solu mette u più malatu. Si misi a lu tempu di l 'accidente in u scuru, induve l' animi sunnieghja di u mortu, è turnò daretu à u scogliu à u Caucasus. È li mandò una acula chì vene à Peck fora u ghjornu u fegato di Prometheus. Duranti la notti lu J ferita, ma u matina, fù ripetutu tutte e n'àutra vota.

Avemu intesu lamintarisi alta titaniu, gridannu cu dulori è pricatu di sfarente u sicretu:

  • ninfi-Oceanides;
  • fratelli;
  • matri.

Ma l 'eroi insistia nant'à a ricunniscenza di u so servu. Prometheus ft micca statu ricunnisciutu, ma in verità, iddu era voli à pagà a so fegato.

U libbirazzioni di Prometheus

Zeus ùn addritta è ammissu scunfitta. Si libbirau Prometheus è ampara u sicretu.

Thétis Peleu addivintau lu moglia di u rè. In u matrimoniu, ùn avia un figliolu, Achilli, ca divinni un granni eroi di a guerra di Troia. U Ventu di Prometheus micca solu eranu parechji di i Titani contru à i lindumani, aiutendu i populi.

Prometheus in memoria di u so suffirenza sè lassatu una unità cù un pezzu di a catena petra. E lu populu a ricurdari lu attu di titaniu, circuli ans azzaru cun materiali. Chi l'corsu ft di Prometheus. Summariu di u mitu spessu retold in classi litteratura.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.