FurmazzioniEducazione è culleghji

U simbulu in u Letteratura - hè un segnu di u misteru

Assai spessu i studienti lungimi 5-7 sò stupiti: "simbulu in u Letteratura - chì ghjè" Ùn vole à andà in un panicu. In issu articulu ti amparà i definizione di u termine "simbulu" è guardà u esempi da quali vo vi facili capiri lu definizione.

tanti Definizioni

Oghje, di scienza hè trovu micca unu, ma parechje definizione caratteru a la littiratura. Sè un studiente ci vole à ùn dice u cuncettu, ci hè bisognu di sta supra lu fattu ca si tratta chjaru di tutti. Dopu à tuttu, in essenza, ch'elli ùn differ tra d 'iddi.

In ogni forma d 'arti, esse lu in litteratura, luce, o musica, u caratteru hè assai impurtante. Ogni tempu una maghjina hè simbolichi di u so scopu - cu l 'aiutu di li valuri portable Santa depict u ritrattu veru di u mondu. critichi Lingua rimarcatu chì i testi littirari simbolicu ghjaci in similes, mitafuri è ancu aggettivu.

Cusì, un caratteru in literatura - un segnu, oggettu, o marcu chi Jè l 'altru oggettu, e si u so piatte da a puntu di vista. In più, u simbulu hè una guida di u mondu artistica di l 'auturi, chi usatu stu simbulu.

U similàri cù i corsa

Parechje criticu littirariu crede chì u ghjocu in lu Letteratura - hè un Trope. Tuttavia, in issu rispettu ci sò parechji pinioni. Per esempiu, unu di li hè issu: i caratteri sò simile à a neve, in particulare cù mitafuri è similes, ma u cuntenutu simàntici di u caratteru di più prufunnamenti e diferenze. Cuntrariu simbulu métaphore hè una métaphore chì hè creatu in fronte di u lettore. U simbulu hè a capacità à entre in un métaphore. Ma chistu nun è nicissariu. Cuntrariu di i cianchi, u simbulu pò comprise una pluralità di imàgini è i significati, chì sò spiigheti da u cuntestu. Andemu turnu da a tiuria di esempii cuncreti.

esempi incù

Hè ùn sicretu chì u core - hè un simbulu d 'amuri. Cosa altri parsunaghji sò, avemu Mulateri Di L'dicu subitu subitu.

In ogni arti ci sò tutti i caratteri chjaru è bè impiantata-. Unu di elli - neru. Si c'è tristezza, perdita, è ancu a morte.

Ci sò i caratteri in l 'òpiri littirari. In ogni ebbica, eranu differente. U simbulu in u Letteratura - hè un mètudu di imparting u tremenda imagine è expressiveness, grazie à ellu, lià una varietà di i piani: scena, mituluggìa, storicu, è cetara è cetara.

U simbulu in u Letteratura - it (esempi):

  • Dog - fidilità;
  • sceccu - stubbornness;
  • Scettru - lu putiri;
  • Rose - féminité;
  • Lily - purezza, servu;
  • Lion - atterrissage;
  • Mirror - l 'altru mondu;
  • Sun (Dostoevsky) - un simbulu di a vita;
  • cannila - fede in Diu, un putere divinu.

simboli, di luce

U lume in i tradizioni antichi articulu cun te luminaria, mese, summer, calori, i fiori. Simbulizeghja a bellezza di a vita, tistimunieghja a verità, a ghjustìzia, putenza, è l 'ordine munnu.

Simbulizeghja a grazia di Diu, e si luntanu da u spiritu malignu di l 'omu. sìmmuli Solar (Solar) cuntinuà u imagine divinu è u so 'esercitu. Stu hè micca stupente, perchè u sole fù timendu da i nostri antichi cum'è una surgente di cunvivialità è a vita. Light in lingua chjamata chjaru russu, bonu è m. N. In diversi òrdini slavi gloria sole ricitatu ghjuramentu, detti a prumessa. Slavs cridiani chì u sole, - un simbulu di u visu, o occhiu bozhega. Ci hà cridutu chì u diu di u sole, è à traversu veghjanu da l'omu.

La Luna - un altru corpu, divina, chì hè assuciata à cumminzioni l'pòpulu solu à u mondu di i morti. Luna cuntraria à u sole, - diu di la vita, luci e caluri. All Slavs pinsatu chì luz de la luna hè periculosu. Chistu fu particularmenti veru di i zitelli ùmmiri e fimmini, ca eranu interdetti à entre la rossa di la luna.

U murfulugia di u cultu La Luna duvuta a lu fattu ca sta hè una stella impurtante durante una notte, di a caccia. Hè ancu cunnisciutu chì l 'anticu pòpulu stabbileru la nfluenza di l' di luna à u marei, tantu un tantu longa populu tempu cridutu chi la luna cuverna ancu u so distinu.

La luna simbulizava scantulinu, indiffirenza, variabilità è inconstancy. Tuttavia, la luna piena hè assuciata incù u circulu, chì hè u simbulu di perfettu è nterità.

Cannila - manera spirituali. Candle spessu dipintu in un mondu di u bughju è ignuranza. Hè unu di i più impurtanti, simboli, di i tradizioni ortodossa. Simbulizeghja u Cristu, la Chiesa, lu grazia di a fede, memoria, è cetara è cetara. In u particulare u sensu di la cannila hè assuciata incù sulitudine è trépidation di l 'anima umana è i Ain di a so asistenza, tirrenu. Micca per nunda hè la cannila hè luminoso, quandu una persona mori. Parenti vulete sta cirimonia à accenda u so strada in u mondu di a morte.

cunchiusioni

philologist Pronuncia Domestic franc Averincev crede chì u caratteru in literatura - a categuria di centri chì megliu stissa cuntribuisci à a disclosure.

filosofu Soviet Dj Losev assuntu ca lu sìmmulu - hè u principiu di u stabilimentu di li liggi. Ogni caratteru hà un sensu particulare. In literatura, è sìmmulu poetics aiuta lu litturi à capisce i misteri di lu munnu, in arte, è a realità.

In autri paroli, un caratteru in literatura - un imagine chi si lu sensu di un oggettu, o fenomenu in una forma particulare.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.