News è societàFilusufia

U filosofu Danese Kerkegor Muòlas: A Biography, photos

Quale hè Muòlas Kerkegor? A prima hè a persona nomu veni canusciutu di tutti, ma uni pochi chì sà ciò ch'ellu hè famosu per. À spessu liberà a parenu oi, più struiti, più astuti cà si intreccia è, u ghjovani rifirisci a so surname, ùn capisci chì si vulia dì. Soprattuttu quandu issu hè u nom prununzia, o est currettamente. So chì hè iddu veru?

Biography. Ghjuvantù.

Muòlas Kerkegor (born May 5, 1813) hè natu in Copenaghen (Denmark) in una famiglia di viddani. Era u più chjucu à u famigliali è più tardi un zitellu da a so 'patri. I so parenti tuttu circa i s'avère ecunomica è cappella, è à u tempu di a partenza à l 'altru mondu, ùn spugliata di a so lascita Razza. A famiglia hè religiosi è tutti i zitelli sò allivatu in lu cultu è amuri di Diu.

In 17 anni, Kerkegor Muòlas va à universitaria à studià tiuluggìa, la filusufìa e psicoluggìa. Di ottu anni, li gran in un cunquistaturi scemu di evenimenti riguardanti la vita studianti. In 1838, ci hè un cambiamentu Marboré in talianu, è pastimes truvava cchiù interested in the future filosufu. Muòlas Kerkegor, quale foto catturau lu mumentu ghjustu dozing i valori chì sò posti in a so zitellina, cancia abruptly so vista, di u mondu. In particulare, si criticatu u so fede in Diu, è l 'anima immurtale. In ordine à truvà novi indicazione è à capisce Index, Kerkegor Muòlas dicisi à andà daretu à principii e sunari-studiu a Bibbia è la filusufìa greca.

Passaggiu n'adultu

Sò enquête purtà qualchi fruttu in dui anni - u titulu di candidatu di scienze in tiuluggìa. Simultaneously cù stu scambiamentu, è u scopu suciale di i giovani, si era prumessa à u mio fidanzata è appronta a divintari un military. Kerkegor Muòlas finisce tempu u travagliu nantu à a so tesi di laurea di un maestru in filosofia, chi at a serbiri a basi di dialectics l'Teatrini è l 'idee generale di u Riforma, vistu da u puntu di vista irunia è dogmas Socratic.

scrapes Family e lu sonu filusòficu

In 1841, si spera à diventà un omu di famiglia lascia u filosofu, mentre ch'ellu ùn pò truvà ellu stessu, a dubbità so credenze religiosi è a dicisioni chì fussi solu sorte chi a so sposa. L'ingaghjamentu hè rottu, ma ella, riittatu. Evitendu scandalu per quessa, u giuvanottu si n'andò à Berlin. Fundatu in u so ragiunamentu, è Certu, si scrisse una prova filusòfichi "manifisteghja-o", ca stenni quistione di etica è centri. Ma la pirsuna in 1843 è vene sottu à u pseudonym piuttostu cà nomu veru - Muòlas Kerkegor. Anni di a so vita in Germany, aiuta 'omi à ritruvà, ma ellu costa à vultà comu na riunioni casu cù un anzianu amanti luminoso dinò anzianu passioni. Ma dopu à un cortu tempu, l 'omu scappa torna à Berlin è publicheghja una volta dui novi manuscritti, allegorically significativu di lu so' amuri. Chistu fu lu mumentu quandu I cuminciò à piglià a forma filosofia Serena Kerkegora. Ma ancu nanzu u libbirtati di u so libru, u filosofu mpara chì a so ex-fiancée sposa. Quissa hè a so sobering.

criticà piriudu è rigezioni di rialità

In aghjunta à asèmpiu, Kerkegor Muòlas riceve e critichi chì unflattering missaghji u e pagine di "Le Corsaire" di li so travagghi. In risposta à u filosofu publicheghja un articulu in ch'ellu prova a vergogna è aviliscia sò critichi. Stu Guasco forti u so cridibilità in l 'ochji di a sucetà, ci sò peppa offensiva, mala barzilletti. Pocu dopu à chi di dda fora un altru libru, chì hè dettu in cintunari di e pagine di filosofia di Serena Kerkegora, da lu nizziu di a so manera creativa è prupiziu à a cuegghiè finali.

Death in puvirtà

Per parechji anni, Kierkegaard prumossa in i so libri cum'è un Prédicateur, fundamenti razyasnitel di a fede cristiana, mentri iddu, ùn era u so discèpulu. Almenu ch'ellu pinsata. In 1855, u filosofu trouvés u so ghjurnale, ma capu à pubblicà sulu 10 edizzioni, nanzu fatally mali. 42 anni di a vita, Muòlas Kerkegor, quale biografia mostra chì ancu à un cortu piriudu di tempu comu pò fà significativu u prugressu in la filusufìa è tiuluggìa, parlà avvinta in a so scritti, è riceve lode critica, mori in Denmark. Lascendu daretu à solu soldi per inhumation, è u travagliu inachevé.

bere Alessio

U filosofu Danese Muòlas Kerkegor, spissu chiamatu lu patri di Alessio, in e so òpere, si mette cum'è una musi criticu di rationalisme è un iessiri di l 'approcciu particulari a filosofia. Sicondu à ellu, sulu chi idda era differente da u science, basatu nantu facts, giniralmenti accettatu. La quistioni principali chi ognunu si dumanda: "Si vi tuccherà mio esistenza" - hà migghiara di risposti sfarenti. Filosofu sustìnniru ca passioni, - chistu è particulari, è ci hè una realità di ogni pirsuna. È ciò chì hè u sughjettu di 'imbusche da u bisognu di piglià una, individuale unica unica chì vi mostra a so vista di u mondu.

riflissioni astratti

U fundamentu di un cumplessu di pusizioni di Kierkegaard in sta storia, putìssimu cunchiùdiri ca iddu dicìa u solu cosa esistenti chì ùn pensu di sè stessu. Dopu tutte e, na vota ca hannu quarchi cosa di cumincià à pinsà, chì ntirfiriri ccu lu prucessu naturale di u flussu di e cose. Cusì, stu oggettu finisci a raghjone, vultò in un altru missu digià cambiatu. Per quessa, in a filosofia Linguist a strada principale di a cunniscenza di u mondu ùn hè cunsidarata una invenzione, è l 'espirienza di evenimenti, e cose, per cun elli, senza rishennu a so esistenza.

Libertà è Indipendenza

Kierkegaard rivendicatu, cuntrariu a Teatrini, chi la storia suciali, - ghjè un nastro cuntinua di evenimenti nicissariu. Pirtantu, li caratteri inclusa in la storia, ùn ci hè nudda altru scelta, ma à fà cusì, è micca spicificatu. Di u mondu internu di l 'omu hè dipinnenti solu per ellu, è ciò chì si passa in lu in ogni modu ùn ci tuccari i casi foras. Facennu tutti i ghjorni, un ora, un mumentu, una nova scelta interna, pòpulu vicinu a l 'Assolutu, chì hè altu chè u mondu esternu. Ma à u listessu tempu per ogni decisione devi essa pòpuli cuntu. Sè u mumentu di sceglia la pirsuna a posticipatu indefinitely, tandu per ellu si face l 'circustanzi, è cusì, u persona perde a so cunfienza.

A filosufia di la disperazioni

A ballata in un statu di la disperazioni, ghjente perde a fede in sè stessu è difficultà di guariri di 'stu sintimu. È per sta vi tuccherà à caccià se fora di esistenza, a lu scunfortu hè andatu. Ma a fuiutu, partiri, cuscì te impussibili. A parsona ùn hè micca cuscenza di a so gran destinu cum'è una unità spirituali, ma hè cundizzioni cchiù diffusu di l 'eccezzioni a la règula. È, in ghjenerale, l'Kierkegaard, hè bona. Perchè solu populu dispirata pò truvà a forza a terra move nantu, curà i stessi. Hè chì teme chì face i nostri animi prupizia di messa in risaltu.

maneri di essa

Kerkegor Muòlas distingue dui manèri di esistenza di l'individuu: u eticu è esteticu.

Aesthete, sicondu à u filosofu, vivant cum'è a natura chì hanu vucazione lu. Si piglia u so vantaghju maiò è weaknesses, u tè pratendu di u mondu, è u so valore in ella, facia a sentimu è piglià cum'è assai pussibuli. A direzzione maiò di l 'asistenza di "centri" hè un veru piacè. Ma datu chi una tale persona hè sempre managed by casi foras, si nun sapia senza. Un altru shortcoming di l 'asistenza di nu aesthete, hè ch'ellu ùn feranu pè ghjunghje sin'à u statu di cumpleta piacè. Ci hè sempre qualcosa di più à ciò chì si pò strive di, l 'ànima di Pastime humanistische. Man perdi u sensu esteticu di dissolves cunfienza in u mondu luce è di u mondu internu di scurdà. In ordine à sente di novu sana hè necessariu di fà una scelta una lagnanza.

A persona sceddi u cantu etichi, iddi privà vuluntaria di a libertà è piacè "vai cu lu flussu" cù u mondu esternu. Iddu settles i so rialità, facennu una scelta assez, fà un sforzu, u so essenza, à entre à esisti in un quadru chi iddu stissu hà difinutu. In fatti, a persona stessa crèa daccapu, ùn remodels sottu u circustanzi, ma nun nurtures so funziunalità naturali, è li aghjustà di a so rialità sceltu.

prupòsitu di lu nostru Ridinturi

Philosophy dici ca la lotta è l 'unitati di u bè è u male sò parenti. Ognunu di a nostra scelta definisce i sfarenti, chì hà da esse pienu di più. Kierkegaard pinsatu chì i bè in una persona per via di a libertà, è ùn viciversa. Dopu à tuttu, quandu vi sò internu free, tandu ch'ellu hè libaru di sceglie a curtisia à voi, o micca. Quissa hè a strana esteticu. Etichi listessa persona urigginariamenti aduttatu i reguli di murali è ùn pò jiri fora di elli. Puru quannu si voli esse bonu, si sceltu la realtà ci appoghja à certi azzioni.

cuscenza di a fede

U stadiu più altu di esistenza umanu Kierkegaard cunzidiratu "cavaleri di fede". Era regule etichi ancu sempri, parchì i dicisioni ghjunse da u Providence Divina, è micca da u còdici murali. Etica - lu cuncettu di a fede publicu - u individuu, l 'identità. È fighjulendu a so vita cù un tali pusizzioni, li pirsuna si mittissi chì ogni individuu hà un duviri di Diu, e spissu hannu a prufananu liggi etichi di u pagamentu di stu debbitu.

Hè cunnisciutu chì in Christian murali addispiratu - una forma di u peccatu, ma s'ellu si piglia u furmulariu di pentimentu, nanzu Diu, è cunduce à i malati, poi vidiri tra li cavaleri di a fede. Kierkegaard capitu a fede cum'è u più mezi umani, ùn nigannu lu paga è murali, chì aiuta a ghjunghje un intelligenza di u sonu divinu.

A funzione spiciali statu assignati a la filusufìa di la menti. Iddu cridia chi solu à traversu la menti di l'omu pò ritruvà a so certu, a ricusa addispiratu parmetta li "a morte" murali è pò rinvivisce comu 'na bella. Cuscenza comu avia unu di i pilastri di a fede è a libertà. It uttene un armuniosu equilibriu trà lu core e lu nfinitu, matiriali e spirituali. It aiuta una persona à u rispettu un equilibriu à esse sè stessu.

filosofia Kierkegaard significato

filosofu contemporanea micca pussutu trova. Allora duminatu u pensamentu di l 'Riforma, cum'è fighja, novateur, piuttostu chè hè una in se e scelte etiche è esteticu. A filosofia di Serena Kerkegora discrittu retold in giurnali è riviste, ùn altra in l 'essenza di chì perversa u sensu di ciò chì fù dettu. Ci era tanti chi vogghiu ittari materiali à l 'Pitàgura Danese. Ma ellu hà cridutu chì sta fama negativu vi prufittà à quelli chì sò veramenti interested in u so insignamenti. Dopu à tuttu, hè impurtante chì si capisce a so libri, è ùn prova à imitatu ellu, è relished u evenimenti di a so vita. Muòlas Kerkegor, quale filosofia fù spessu criticatu, rinisciu a tuccari lu cori di una generazioni dopu.

Dopu à dui cunflitti mundiali chì hè accadutu in u vintesimu seculu, i sò novu si vutau a lu opere di Kierkegaard, è trovu in li chi vi stati cherche, o cerca à u mondu ingiru à noi. Li sacciu a la disperazioni e trova la forza di a risurrezzione di i malanni. Chì hè esattamente ciò ch'ellu scrisse u grande filosofu Muòlas Kerkegor.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.