Publications è articuli scrittiFiction:

"U destinu di tammuru": riassuntu è u scopu principale di l'autore

L'autore di u racontu - un spettaculu scritturi Arkady Gaidar. "U destinu di tammuru" - un libru scrittu per i zitelli mezzu a scola-etati. Ma assai chiaru capisce lu prima, quandu si riceve un interessu à l 'argumenti di amicizzia, fidilità e unestità. Schoolchildren chì leghje u racontu "U destinu di i tammuru," dà un riassuntu di a basa di u travagliu. Sta materia si pò cunsigliemu dinù à i prufessori. Hè tandu interessante di u studiu di a creatività Arkadiya Gaydara, micca limitatu à u racontu "U destinu di a tammuru." Summariu, dicu i figlioli in scola hà da aiutà à truvà similarità cù altre opere di l 'auturi.

U principale i caratteri è u principiu di u ballò,

Lu prutagunista di lu rumanzu - Sergei, 8-annata-vecchio, i primi, u figliolu di u cumannanti di na cumpagnia Sapeur. A so mamma morta è u so babbu, in ritirata, si trasfirìu cu u so figliolu à a Mosca. Dui anni dopu, si dicideru a maritari dinò, è a prima di tuttu hè bedda. Valentine, bella è nnamurata mòglia di u so babbu, pigliò cura di lu picciriddu, avìanu na famigghia cuntenti.

Tuttu principia à cambià quandu babbu l'Sergei riceve un postu di diriggenti a lu Shop roba. U prublema cumencia in lu la casa. Una volta in u novu chjerchju d 'amici, Valentine l'inchinu cambiendu. Idda appari ghjilosu, a donna hè sempri arrabbià è lamintavanu circa la mancanza di soldi. omu onestu è ghjustu ùn pò risista so sfacelu, e si finisci, su chi babbu l'Sergei accusati di un dilittu. Sò cunnannatu a cincu anni in prigiò per piculatu di prupitati statali. Quandu u so babbu fù mandatu a prigiò, Sergei stete cù Valentina, chì fù pensa à piglià cura di lu. Sergei mintuveghjani maiurone tammuru Munniali in dodici anni. È hè assai fieru di issu.

Si pigghia tri anni, è Valentine, matrigna Sergei un trattu si marita e lassa cu so novu maritu, intreccia jetta lu picciottu a Francese fend per elli stessi. U so babbu hà stari in prigiò per un altru dui anni, è Serge arristò sulu a stu tempu. All piattà da ella, è ùn si cura circa lu picciottu. Feeling viotu, ci hè assuciata incù i mali, "massimo falà un abbuccatu". Chì sumena matrigna cci lassaru un centu cinquanta rubles. Ma per via di a mala cumpagnia pipe Jyrki, i soldi subitu currì fora. Boy pudia truvà u appartement almenu qualchi risparmiu, ritrova accasu Crucifixion di u so babbu. Ùn ci hè micca soldi, è Sergei dicisi à venda qualchi dischi sayuran roba per un sordu. À u listessu tempu ch'ellu leghje u libru, chì discrivi u distinu di u tammuru. Riassuntu di a storia di u surdatu custrincennu un carusu pi cunfruntari stissi cu l 'eroi di l' storia, una sulu e abbannunatu di tutti, cum'è sè stessu. iddu si no cun l 'eroi di l' story, circannu a clap up e hannu u curaggiu durante un tempu difficiuli per ellu.

Imaginariu "parenti" è suspetti Sergei

Un ghjornu, un omu stranu vene à Sergei è u so fratellu pari Valentina, ca fujeru cù u so novu maritu. L'omu bonu-educatu grassu pigghia su residenza in più di una casa. Cù ellu ci hè un vechju omu di Ghjacobbu, u so amicu. Quissa hè una, ladiu, omu u male chì Paulina Sergei. Dopu à qualchì tempu, Sergei, i so "ziu", u fratellu di Valentina è à Ghjacobbu, vai a Kiev. Nantu a strada, u miu dari ordini stranu chì si veramenti nun piaciu. Serezha ci sò incertezze, ch'ellu principia a vidimi chì u "ziu" e lu so 'amicu avia qualcosa à ammucciari. Si pigghia un stranu odore in la casa, trova, carta, immensa. "Uncle" prumminti arrivare ellu in annullò scola ufficiali in Odessa, ma Serge trova fora ca lu solu ùn esisti. U so suspetti sò criscia forte da u ghjornu. Na vota ca lu "parenti" Sergei dà u compitu à scuntrà è fà amici cu Tarantella, un carusu da una famiglia struitu. A prima, cci vinni tanticchia incù un novu amicu, ma à verificà chì hè un veru amicu.

Unu l 'spìi e lu ritornu di babbu, l'Sergei

Accasu overhearing la cunversazione, Sergei mpara ca l 'omu grassu hè tradisce nantu ad ellu da u principiu. Iddu nun "Uncle" è na spia. Truvannu un picciriddu sulu in Moscow, ste persone speciale purtò a Kiev in ordine di ngrazziàrisi Tarantella, arrivare infurmazione circa u so babbu, una ncigneri militari, chì si vulia tumbà. Sergei trova ciò ch'ellu era "ziu" babbu di Browning, chi iddu avia arrubatu, e pigghia lu. Genti lu tammuru picciottu Francese gira decisa à impedisce evildoers è in un tempu, quannu li spìi tintatu di scappari, si leva è erbosu in a so manera è fochi, è tandu perde cuscenza. All finì bè: si girò fora chì stu coppiu hè longa seguita u KGB. Quandu l 'Issa cuminciò, ci ntirvìnniru e arristati u "ziu", è u vechju Jacob Sergei tombu u so colpo. In lu spitali di recovering babbu, u l'picciottu vene. Iddu fu pubbricatu a mane, è avà si pò principiatu una nova la vita inseme.

"U destinu di tammuru": ciò chì hè u scopu principale di u travagliu?

Chi hè u distinu di u tammuru - l 'idea principali di l'autore, chì ci vulia à passà à a ghjovana lettori. Un omu ùn sceglie i so genitori, è u so ambiente, ma pò sciarra cu difficultà s'ellu hà curaggiu. Hè pussibule, a rassignàrisi facts, o di fà lu so 'distinu. Chi fortitude insignà i zitelli libru autore cum'è Arkady Gaidar. "U destinu di tammuru" - unu di li libbra chi scrissi di u so figliolu Timur. I fatti issu scrittore chì a dicu, u zitellu quantu à esse un omu di boni boni e mali. Per i zitelli "Fate tammuru" - a storia di a so paure è incertezze. Tutti i ragazzi sò a paura di sulitudine è fà sbagli, circannu a vìnciri lu. Assai parenti leghje nsemi a lu racontu "U destinu di i zitelli tammuru. Summariu Executive vi discussioni cù u zitellu di u so difficultà, decisione souhaitons. Stu aiuta più à francà azzione nti nu è fendu.

Genitori di i studienti deve esse cuscenti chi i zitelli deve leghje cumplitamenti u pruduttu, u valore sottu à u prugrammu, u racontu "U destinu di a tammuru." Summariu Executive ùn pò dà un 'idea di a funziunalità artistica di u libru, stile, l'autore di e atmosfera di u tempu. Dunque hè megliu à prènniri cunfidenza cu lu prodottu cumpritamenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.