U sviluppu intellettualeAstrulugia

U custellazione di Villa, l 'anticu e mistiriusu

Sè vo circà à l 'est di lu miridianu di u divinu, hè sottu à a custellazione Aquila pò truvà u custellazione di Villa. asèmpiu apprinnista fighjulà u celu, notte deve esse parturitu in menti chì hè di più nutava in lochi di i rigioni miridiunali di la Russia. Li frunteri di stu custellazione zodiacal u sole vene in January, cusì hè megliu à circà à lu in u estate.

Custellazione Villa assai anni, assai più vechja cà parechje altre sò chì sò in lu emisferu miridiunali celu. Allungò la manu dritta frà i custellazione di Aquarius è Sagittarius. astronomers Ancient hannu un assai riccu fantasia messi nant'à stu pezzu di celu chinu di stiddi e tanticchia di caprettu. Più di tempu, un animale nnòqua girava in un mostru marinu: mezzo-caprettu, half-Fish.

Villa - una custellazione assai ntirissanti. La megghiu stidda di lu - hè Deneb Al Jedi, o Shedd, chì in Arabu significa "cuda di capra." Eppuru ci hè un intrecciu globular, chì si chjama l 'M30, scupertu da astronomu Charles Messier in France comu principiu di comu la mità di-18u seculu, ma u sapi sulu di vinti anni dopu, u Englishman Herschel. Issu intrecciu hè assai n'àuta dinzitati, furmata da la distruzzioni di lu core cintrali, entouré Cujba stiddi - gigantamii russu. Watch si pò esse ancu cù un picculu cannucchiali, ma truvà senza spirienza arquantu difficili.

Custellazione Villa ùn alzà assai altu, sopra u orizonte, è in la latitudini sittintriunali è mezu è ùn esse vistu particularmenti bè. À truvà lu, vi tocca à piglià malati una ligna da u nahko fondu di u triangulu custellazione di u Eagle - la stidda Bruni. U custellazione di Villa, una scultura chi pigghia assai pagine di publicazioni astronomical, pò esse chjaramente vistu duranti la secunna mitati di l 'istati.

E di lu nomu custellazione hè calmu ntirissanti. Quandu astronomers in Grecia antica detti lu nomi di li stiddi, lu puntu di u solstiziu cadiu propriu supra lu Villa Spirichju di Villa è chjamatu - i Spirichju di Villa Maria, è a custellazione stessa hè inclusa in la catalogue astronomical astronomical "Almagestu", ca era lu ligginnariu Tulumeu. "Fish-caprettu" o di lu custellazione di Villa si u so nomu a causa di l 'Amelfei capra divinu.

C'era 'na vota la dea, Rhea salvatu a so' figghiu di Zeus da a so còllera babbu - Messina tempu Cristu. U fattu chì Diu avia prividiri una assai tristi sorti: era à privà a so 'figghiu l'guvernu. È parchì Messina manghjatu tutti i zitelli nati à Rhea. Dea in addispiratu ammucciaru lu zitellu è vistuti in impannillata panni petra, Cristu po gobbled. Mother sicretu u zitellu in Creta, in una sapara muntagna. È ci Afalfeya - caprettu, o, secondu à un altru versione, la ninfa - hanu datu à sughje u futuru li trona. A servu fidu di u dea cu l 'aiutu di sabre rattling è clattering so Shields suffucatu, mughji di un ghjovanu zitellu, è ellu amused. Quandu Zeus crisciutu, ch'ellu hè piena di gratitùdini, uffertu un anu à u celu, si vultò in una stella in lu custellazione Auriga. E accussì si vede a custellazione àutri.

Dapoi u custellazione di Villa hè sempre statu assuciata incù u Pan - u santu patronu di i pastori è mità di caprettu, un amante di piacè, ninfi è a natura, di piacè è di vinu. Un ghjornu, scappatu da un tirribili mostru chiamatu suspira, lu diu falava in u fiume, è i so zampi capra girava in un cuda. È ci era l 'imagine custellazione - mezzo caprettu, mezzo, pisci. Incidentally, in issu intrecciu stelle hè Neptune.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.