SaluteMidicina

Tips quantu à aduprà utuli antichi per acné

A pelle di i ghjovani sò particularmenti acostumaus a la furmazzioni di acné. It attaccaticcia COCCULINACEA putente, a prisenza di i malatii, micca abbastanza attente à bonus a peddi, oltri ignurannu li vari prudutti Accessory per cura a peddi. Ma à purtà fora cura facial hè abbastanza chjara, ci sò utuli antichi per acné nantu u visu, chì pò ièssiri usatu a casa, senza stassi un saccu di dinari nantu à elli.

Soda. Dissolve in un biccheri d 'acqua vugghiuta un teaspoon di baking soda è un teaspoon di zuccaru. Aghjunghjite pads cuttuni in la suluzzioni e asciucàrisi li colti spazii prublemu. Dopu à stu prucedimentu, vi tocca à lavà sapone cu 'acqua famusi. À grossu u visu, dopu à laver hè necessaria à sparse locu burru di la pussibbilità di acné. Una ora avissi a lavari a vostra faccia dinò, ma senza sapone.

Menta. Cure di acné nantu u visu di rimedi antichi dà un Lift menta. Pour unu menta cucchiara lassa cucchiara-medità cuppa d 'acqua vugghiuta e lucano di circa 15 minuti. Decoction deve ombra è aghjunghje una cucchiara di alcolu boric, unu cucchiara di tincture di Calendula è unu teaspoon di limone. I Lift favurèvuli deve esse asciucàrisi facci matina è sera.

Birch. utuli antichi Très di acné - ê è azalea casci. Piglià dui tablespoons di foglie azalea, o picculu numeru di ê, vin cuppa d 'acqua vugghiuta e bollita di cinqui minuti. U liquid favurèvuli avissi a pulizziari la spazii prublemu nant'à u visu. Esattamente u listessu pò preparatu da un decoction di foglie noci.

Sapone e baking soda. Stu mètudu veni usatu macari comu utuli antichi per acné. Priparà un mistu di drink e marmura lucidato sapone. Hold visu di cinqui minuti, in un bagnu 'acqua,' na spugna vasari tuttu u so capu. Quandu u visu a vapuri, piglià una palla di cuttuni e bois lu risurtatu marmura. Asciucàrisi li facci, massaging strata la peddi. Allora lavari a vostra faccia cù acqua calda. Stu prucessu deve esse purtatu fora Ghjenuva. On altri ghjorni, vi ponu pulizziari la peddi cù cubi di sucu, limone, spavintatu.

Rubu. Scalded 'cu' acqua vugghiuta bè lavau foglie rubu è capia u suchju da elli. Ajouter à stu burru u suchju è mi tuttu ciò sinu à un mpastata cremoso. U prufume favurèvuli à lubricate la course at night. As antichi utuli di acné bè lu aiuta infusion, di foglie Alsace è i fiori, di chi unu cucchiara di fiori è una cucchiara di fogli di insistia in un biccheri d'acqua noodles. U infusion, favurèvuli hè trasfurmatu in mità di cu 'acqua bollita è usatu per lavà u visu.

Plantain francese. In i mesi di statina, i boni di rimedi antichi per acné hè acquistatu da u suchju di foglie plantain francese. Stu sucu deve esse puliti lochi cum'è spessu pussibule, tutta l 'jornu, agghiuncennu di lu sucu, limone, vi dugnu un effettu ancu più grande. Invece di plant sucu pò dinù aduprà sucu petrusellu.

elderberries Black. Unu cucchiara di fiori, di sammucu, secco prumessu un biccheri d 'acqua vugghiuta e lucano di medità un ora. Stu scumbugliu infusion, è li lubricate di spazii prublemu nant'à u visu.

Lecce. Unu cucchiara di erbe elecampane vin cuppa, di l 'acqua vugghiuta, è permette à mi cumpritamenti. Aghjunghjite un buccal cuttuni in u francese infusion, ci hè bisognu à dalli solu à i spazii prublemu. U prucessu hè fattu na vota un ghjornu di 30 minuti. Dopu à a fine di u prucedimentu di lubricate u moisturizer & visu. A pelle in i zoni cotti forse dui ghjorni, a livarici, ma si passa prestu.

Chamomile. Piglià una teaspoon di fiori, seccu di chamomile, tè, verde, e foglie menta. Mischiu vin un biccheri d 'acqua vugghiuta, è lascià a mi. Asciucàrisi lu strattu matina è sera, a peddi ottinutu. Tena lu megghiu a lu frigorifero.

STUZZICADENTI. Ci tocca à piglià un STUZZICADENTI biancu (non-pasqua), priurità cun strattu chamomile è altri Specialista capre. Algeri temi nant'à ogni pimple vagnatu, a siccari tutte e mane.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.