News è societàA natura

Terek River: discrizzione è di punti di ntiressi

Terek River, senza dùbbitu, hè u più grande in u Caucasus. Da issu locu assuciata incù parechji impurtanti evenimenti storichi è anticu liggenni. Hè quì chì ghjente à spessu vene micca solu à tastà i capelli di u fiume, viloci, ma dinù a visita i lochi famosu di vede l 'ambizioni lucali.

Terek fiume, u Mappa di: i dati giugrafichi

Per un principiu hè da nutà chì nasci stu fiume, in u famosu gola Trusovsky chì si trova nantu à i fianchi di u principale Caucasus Range. U so lunghezza hè di circa 623 chilòmitri. Comu pi l 'aria piscina, ghjè 43 chilomitri quatrati. U fiume, traversa lu tirritoriu di parechji paesi, in particulari Georgia, regione North Ossetia, regione Stavropol, Chechnya è Dagestan.

Terek - u fiume, incù una storia antica. I dumandassi ciò ch'ella hè stata sempri in antichi scrittura lingua. In particulare, si dici: Leonty Mroveli in "A vita di Kartli" - allura fu chiamatu Lomeki, chi significa "acqua, muntagna". Comu di lu nomu mudernu hè traduttu da u Karachai-Balkarian dialettu chi significa "acqua, viloci".

Terek River: valore agriculture

Certu, un grossu corpu, d 'acqua com'è hè di grande impurtanza di u sviluppu di l' agricultori in u rughjonu. Dopu à tuttu, u so acque sò irrigated migghiara di ettari di terri eager. In agghiunta, lu in opera iddroelèttrica.

È lu cchiù vascia di lu ciumi sunnu ricchi in diversi spezii di pesci. Quì, trota e ova, e arc, sandre, plat è barbel.

Incidentally, l 'a superficia di u fiume, freezes solu in' inguernu assai duri è ancu in stu casu, lu Ghiaccio, hè di sangu e nstabbili.

Terek River: Cultura

On a banca, di u rapida, fiume, trovanu assai grande cità è piccula cità, cumpresi Beslan, Kizlyar, Vladikavkaz e Terek. È, di sicuru, ognunu di li hà a so attrazioni, chì tene un ochju.

Spessu, budget vai à circà à u Daryal gola. Sottu, u fiume, hè u paesi Eltohovo - ccà, vi ponu vede cù u so 'occhi i ruvini di unu di i più antichi di a furtezza di Mongoli-Tatar chiamatu Tatartup.

È vicinu à a cità di Terek hè dinù unu locu più bellu. Pudete visita la vota magnifica cità di National Dzhulat, chì fù cunsideratu unu di i più grandi cità in u tempu di u Auru. At unu tempu stu locu hè u centru di u cummerciu, métiers cità, comu puru lu fede islamicu. I ruvini di na muschea, oltri a la mausolée sigretu induve intarrà u sapi, ancora, arristau.

By u stradellu, vicinu à u paesi hè un munimentu Borukaeva granu. In fatti, hè un tipu d 'un havia ùnicu, cum'è tutti i più di u mondu ci sò solu dui sti strutturi (un antru munumentu di granu, in i Stati Uniti, in lu tarritoriu di Iowa).

Assai pupulare à mezu à i turisti hè u viaghju longu u fiume, chì face di solitu una pochi di ghjorni. Dopu tuttu, solu quì un coppiu di ore vi pò arrivare da sta, arctic Ghiacciai à eager, francese steppe calda, veghjanu da u rapidamenti cambià i paisaghji, a fauna è a flora.

In fatti, u fiume, Terek prupone i visitori una armata di lucca, straneru ùn menu impurtante. In più, hè assai pupulare quì sò sport estremi, in particulare, in u fiume, in una falata in barca. Stu dinù vene à pesci, i sciali è gode di piacè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.