Sports e FitnessGaëtan

T'en Oganesyan: i cosi cchiù ntirissanti supra la liggenna di calcio Soviet e l 'urgogliu naziunali di Armenia

T'en Oganesyan - una vera legenda di u calcio Armenian. St'omu hè natu in lu 1955 in Yerevan, dipoi zitiddina accuminciò a arrivare forti a stu sport, sceglie per ellu stessu a pusizioni di palluni. Hà una biografia ntirissanti e carriera, accussi si merita esse dettu in più tecnica.

Tintarella di attività Gaëtan

T'en Oganesyan era natu è crisciutu in una famiglia sport. U so babbu era un weightlifter è Billets unuratu di u Armenian Sucialista. Accords hè un Gymnast prufessiunale. Khoren frateddu ghjucatu calcio e preparazione dicisi à seguità a seguita di u so babbu, e addivintò un signore di sport in u caffè.

T'en Oganesyan vinni fora di u calcio gnustrii strasurdinariu. Ma successu era stata bona. Per esempiu, in 14 'età in lu 1969, si vinciu lu All-Union squadre amatoriale simile "Ball Pelletterie", à ghjucà à u mumentu di a squadra ", Ani". Iddu, incidentally, scored unu di i scopi à i finali.

Tandu l 'attilleti era in l' a scola 'hiver è quandu si lauriau da lu, poi mandata i ducumenti à u spicialità di u statu Istituto accunciamentu ecunomica. Quandu si n'andò, si statu invitatu à ghjucà per a squatra di a ghjuventù di l 'Unioni Suvietica. Billets Eugene Lyadin vistu u putenziale in giovani lettori. Scrissi macari un avvisu nant'à a gestione di Khoren "Ararat". Doppu ca, lu jocaturi pigghiò la squatra di volte. Chì hè in u 1973. Di l 'squadra riserva ghjucatu le football per dui anni.

A strada di a riescita di

U so esordiu incontru ufficiali di FC "Ararat" t'en Oganesyan tenu in u 1975, in u 19 di marzu. Era un ghjocu, chì hè accadutu in ¼ finals Cup. E la coscia avversa hè più chè seriu - i Munich "Bavaria". L'incontru finì cù una vittoria minima cu lu spartitu 1: 0 in favore di u Club Armenian. Khoren tandu si n'andò in u campu di u principiu di u ind'a Championnat USSR - contra "dizziunariu". Allora, l 'squatra Armenian vinciutu cu lu spartitu 3: 0.

Irlandese manifestanti prugressu chjaru. Iddu scored assai, parfetti maestrata u ballò hè bedda tecnicu. È in 1975, si vinciu lu Cup USSR. L'annu doppu, vinciu lu secunnu postu cu la squatra, e poi vinciu lu Championnat European Youth.

Maestria di una ghjovana palluni talentu statu vistu da li rapprisintanti di l 'squatra nazziunali. A so, di sicuru, invitatu à a cumpusizioni. cuminciò à ghjucà ci dipoi 1979. In u 1982, ancu ch'ellu participò à Cup le Monde è scored un magnificu scopu di l 'squatra belga. Ma la carriera di tennis prestu - in u 1984, à ghjucà 34 ghjochi e inchiri fora 6 scopi.

In 1985, Oganesyan t'en lassatu lu "Ararat" a causa di li prubbremi cu l'établissement. Quasi dui anni, ùn esce da u campu, ma poi accittò à ghjucà di l ' "Spark" Yerevan, è da u 1989 hà avutu per "Pakhtakor". Duranti a so carriera Oganesyan t'en scored 93 anni è hà avutu 305 cirina. E lu cinque volte eranu aghjuntu à i listi di 33 migliori sunatura di i staghjoni.

carrèra Avicultura

In u 1991, Oganesyan t'en messe à pruvà ellu stessu in u rollu di carrettu. Iddu urdinò Crimea "Tavria". Ufficiarmenti pigghiaru comu capu Billets Anatoly Zayaev, ma u prucessu intarvena Hovhannisyan.

Ma poi l 'Unioni Suviètica disintegrated, è t'en ritornu à Armenia, induve si dicisi a trovu una squadra. Hè statu chjamatu "Armenian Sports Union generali". Nunustanti lu fattu ca a ddu tempu era digià un veteran Khoren football, si dicideru a jiri u campu. È in a so prima staghjoni agguanta u squadra di u finals e poi addiventa campiuni di Armenia.

Allora si trasfirìu a Lebanon, è pigliò u cumandante di u club, "Homenetmen". In u primu tempu ch'ellu purtava i squatra a quinta locu, è u prossimu - u terzu. Allora si ni volta in Armenia è si messe à guidà la squatra di la casa, chi a ddu tempu hà cambiatu u so nomu di "Pyunik". T'en Oganesyan - jocaturi calcio cù un gran spirienza e la forza di lu tempu si è hè statu fatti mmicchiari, ma hà avutu per l 'squatra, addivintannu accussì jocaturi-carru. In a so prima staghjoni u Club vinciu lu doppiu d 'oru, è in u secondu - l' oru Championnat. Ma versu la fini di l 'anni 90 e cose noi ùn andà assai boni, è Hovhannisyan decisu di lascià a squadra.

rializazioni

T'en Oganesyan - jocaturi calcio cù una carriera tarra. Hà fattu veru granni strides in u sportu. Nsemi "Ararat" vincìu l 'arghjentu premiu-vincitore di u Campiunatu di l' Unioni Suvietica è i Cup USSR. Cù l ' "Cilicia" havi vinciutu lu Cup Armenian (volte, in u 1992 è u 1996) è l' Cup National. Five tempi era nantu a lista di u megliu, lettori di i staghjoni, è in u 1975 fù u votu u megliu parè di l'annata. In u 1982, cumportamentu I ricevutu u premiu "per u più bellu scopu di i staghjoni."

Oganesyan t'en dinù, le foto di cui sò disposti sopra hè l 'campiuni European 1976 à mezu à i squadre di ghjuventù. Iddu dinò, vinciu lu midaglia brunzu à i Ghjochi Olimpichi tenu in u 1980.

In u 2005, Khoren ricanusciutu comu lu megghiu jocaturi di l 'Armenia XX sèculu. Giustu, comu vi pò vede, hè veru un gran sumiglia è una vera fiertà naziunale Armenia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.