GirateTips Travel

Temple Plaka in Ateni: storia, miti e facts, intarissanti

Ogni petra in mano Grecia pò dì à a to storia, a listener primura. Miti, lighjendi è miti ripete ntrizzati in stu beddu paisi anticu.

The capital of Greece

I turisti à visità Grecia, ùn lascià senza primura di u so bellu capitali - Atena. L 'antica cità nativa in u so capelli di a grana, spiagge rena bianca e monumentu, ognunu di li quali leghje in a scola.

A cità, chjamatu dopu à l ' dea di a saviezza Athena fiertà purtatu a bandera di idee è ghjustizia Ùn solu i Grechi, ma dinù à tutti i populi di u Mediterraniu. Atene, in a so longa storia sapia stonde distruzioni vergogna di dicadenza e pruspirità esigenza. Pari ca l 'dea, idda cci patronized e ogni vota arechja anch'ella da u so pedi. Parechje cridite Atena simbulu di la cultura greca, u so populu.

Ateni mudernu

I turisti diri ca Ateni arrinisciutu a mischjà u megliu à a civilisazione muderna cù u patrimoniu culturale di i so antenati. A vita a cità è riciata in prufunnamenti. On a parte di Ateni sò cità ricci mudernu. Noi, cafes, restaurants, bars è Indu. Si hà tuttu à incantà ci i turisti. Ma s'è tù sì interested in un pocu a storia di a cità, si apre limòsine so Tisoru per voi.

Cultura Atena

Atene, senza mutivu fieru di a so storia. Spassighjate, Mars di i cità, pò èssiri nfinitu. L'acròpuli di Ateni eni cunzidiratu un veru grotte marine. Vinti-cincu seculi di a storia di stu beddu palazzu apertu ochji curiosu turistica.

acropoli

Acròpuli - i rastirazhirovanny munimentu storicu di Grecia. U so putere Succhi populu fin'à avà. Pensa chì sta struttura munumentale era incinta, pruggittatu e custruitu da i mani di ghjente urdinaria, hè difficiule. Ammatula ca li Greci nun si cunsidarati com'è populu strasurdinariu. Ognunu vi dicu la liggenna di u raportu cù u dii. Avà issu munumentu hè usata cum'è un Weltkulturerbe UNESCO le Monde.

Acropolis stessa hè custruitu nant'à un cullina, quale altitudine hè centu cinquanta sei metri. Sfurtunatamente, avemu firmatu micca tuttu di u so palazzi e tempii anticu. Ma monumentu ancu cunsirvatu dà un 'idea di a bellezza esigenza di stu locu.

Oghje vi ponu vede solu un pocu di u patrimoniu culturale di Grecu. At a entrata vo vi risponde à u decoru Propylaea porta. U pedi di l 'acròpuli, vi ponu vede dui fruste vecchiu tiatru. tempiu Partenone, didicata à i patroni di Atena, à u so massimu purtatu a lu cori cleru palpitations dea. U dicurazioni principali di l 'acròpuli, hè in lu tèmpiu Plaka. Sturiani è archeòloggi ancora cunziddirati lu munumentu più stunanti è nontrivial di la Grecia antica.

Cosa hè u Plaka?

Sta quistione hè spessu dumandatu da i turisti, è i residenti a cità sapiri pirfettamenti la risposta. tempiu Plaka hè un asiatica maravigghiusu di parechji cultus Grecu. Sicondu à i fatti storichi, li Greci custruita tempii è sanctuaries nel per unu di a battaglia di u PANTHEON di dii. U più revered sò Athena e Zeus. In lu so 'onuri rifabbricatu tempii munumintali, tenu carnivali vivaci e celebrazione.

architetti Ancient, criannu la acròpuli, u tempiu Plaka fattu u so tisoru più priziosu. Ancu avà, ci hè u megliu sarvata di tutte e presentati nant'à un cullina. U so valore à studiusi hè chì in lu tèmpiu Plaka ùn hè cambiata a visita ghjente urdinaria. U drittu à entre ci era solu cleru, ma dintra lu tempiu era trè sanctuaries nel didicatu à Athena, Poseidon e re Erechtheus.

Plaka: descrizzione di u tempiu

Cumminari parechji cultus in stissu fici lu tèmpiu, unicu in u so significatu. Nè nanzu nè dopu à i Grechi ùn fà com'è strutture munumentale.

Custruitu nant'à u situ di u santuariu hè esiste un altru tempiu, davanti à u fundamentu di u distruttu e brusgiatu da i Persiani duranti li guerri Greco-persiana. By ordine di u gran Pericle nant'à stu situ avemu stabilitu u fundamentu di u novu cumplessu tempiu. A custruzzione attuale si messe dopu à a morte Pericle ', è secondu à certi durò più di quindici anni. L 'architettu di la chiesa, hè cunsideratu a esse un Mnesikles Grecu. Mentri li stòrici ùn ponu vene à un parè unanimità in sta materia. L'architettu era à vede tutti i so talenti à cuncepisce è di custruì stu maravigghiari di pinzeru architetturale.

A terra, in u quali u tempiu di i Plaka, cu diffirenzi mpurtanti in altu. Per quessa, a struttura, è si trova in parechji livelli. Sta scuperta giniali Mnesikles ut benissimu in lu cuncettu di u cumplessu tempio - u ministeru di parechji cultus religiosa.

Duranti la custruzioni di li Greci usatu la balata nivi-biancu e penteleysky dicurazioni petra frieze scura. View hè assai bè lucia maravigghiusu sculture naturale ammiscatu a facciata di u tempiu. L 'architettu usatu un cumpritamenti nova suluzioni è indù colonnaded. By tradizioni, i tempii Greci èranu imbellita à tutti i lati, colonne massiccia. Duranti la custruzzioni di l 'Plaka nant'à sta tradizione si stalla. Hè statu, entouré, su tri lati bella porticos, ognunu differente da l 'altru di u so stile, e grannizza. Certi scentifichi sò pruposti chì ci hè un quartu di Santa Sofia. Ma i tistimunianzi ca archeòloggi ùn aghju trovu.

U pariva un tempiu?

Avà arquantu difficili à creda quantu lu tèmpiu, taliaru di dopu dop'à custruzzioni. Sibbeni li stòrici authoritative sustennu ca lu tèmpiu Plaka fù mai di tennis in la cumunità scentifica. Si credi chì in u prucessu di custruì u pianu originale fù cambiatu è pratica parechje volte. A causa di la prulungati Guerra di lu Peloponnesu, li Greci eranu in una cursa a finiri la custruzzioni dâ parti caru e lassò di lu santuariu in u scure. Nunustanti sti stori, la nostra cuntimpuranìi hannu arrinisciutu a fari 'na discrizzioni. pianu tempiu Plaka hè recreated in tecnica.

U spaziu tutale di u tèmpiu, è guasi trè centu metri quatratu. E chistu è senza piglià in contu u porticoes flanking lu santuariu! Temple statu divisa in trè ale, ognunu hà un tettu siparati e dedicates u so diu.

A parti urientali hè sanu appartenant da Pallas Athena, guardianu di l'antica cità. À a so facciata pigat sei pilastri, l 'altezza di u quali hè circa sei è una mità di metri. In sta parte di u tèmpiu, Plaka hè una bella statua, di l 'dea, hè Illuminert ghjornu è a notte, lampade d' oru di luce. It S'avissi a nutari ca la lumera stessa è di granni ntiressi di scentifichi. U so criaturi, Callimachus, nvintò una cuncezzione particulare chì u dirittu solu una volta l 'annu à aghjunghje oliu in la lumera. Stu tempu hè bastatu per appuntu di trè centu sessanta cinque ghjorni.

In u primu cantu sittintriunali pussutu entre à traversu à a porta principale di u tempiu. Scie à lati di quattru richly studiata cù colonne marmo.

Lingua Wing lati di quattru mezzo-colonne, chì supraneghja u magnificu, facciata cu afréschi. L'intera facciata, hè studiata cù naturale nant'à u perimeter pelage incù imagine di trè divinità Pittura. Four openings altu finestra nzerita pienu in u statura cantu a ovest e complement stu magnificu corti ducali.

À u sudu di u tèmpiu, Plaka pigat a maiò Sofia Pandroseion esistenti. Iddu fu battiata accussì in onori di una di e figliole di Cecrops, polucheloveka-poluzmeya. Citizens revered comu lu funnaturi di Atena. Su statu striata colonne, amministra u so scultura in quattru-elongate cariatidi fimmineddi. Cariatidi di u tèmpiu, Plaka hè una lingua nuvatori in architettura munnu. Per a prima volta in a storia di a scultura in Greek usatu pi sustèniri l 'àutri strutturi-unità porta. Poi stu mètudu statu usatu in a so opere architetti tuttu u mondu. Cariatidi ancora amaze turisti, incù u so magnificu spettaculu: ogni funzione di u Fiumorbu è a vechja hè tagliata da a marmo bianco cun gran mistieru è accuratezza.

Avà u Partenone sò quelle esatta di ste sculture. U originals pò esse vistu in u Museu acròpuli. Ci sò dinò pezzi di bas-legno da a facciata di u tèmpiu, Plaka. Unu di l 'cariatidi fù ammucciuni fattu fora da inglese signore di a so patria è hè avà esposi in u British Museum.

In tutti i parti di u tèmpiu, è un santuariu. A lu menu d 'iddi foru didicatu à Athena, Poseidon e Erechtheus. Supra lu tirritoriu di l 'Plaka tinutu i parti di a guerra, è li relìqui sò tantu ben vistu da i citatini.

Legends è u mitu di l'anticu santuariu

Cosa hè primurosu di una famosa Plaka tèmpiu in Atene? Storia di rigurosu presentati liggenni attentamenti ntrizzati.

Sicondu a unu d 'iddi, lu tempiu vinni custruitu nant'à u situ di un pesante intra u Athena è Poseidon. Dui divinità stati basendusi nant'à circa chi vi patronized la bedda cità. Per un bellu pezzu ch'elli eranu capace di risolve sta questione. Citizens uffertu dii tistarda pi fari la cità un rigalu. Iddu chì ricumpensa hà da esse u più interessante, hè ricunnisciutu cum'è u santu patronu di la cità. Poseidon stunatu so tridenti addividìrisi lu cullina è purtò lu cursu d 'acqua, mare à a cità. Athena, a turnu, fece à l'alivu, chi poi divintò un simbulu di a Grecia. Supranenza di i citadini deti à a dea di a saviezza, è in onuri di stu mosse sò costruiu un Plaka tempiu. Greci, mostra sempri turisti, unu di i muri di palazzi, chi lassò un Marque spechju nant'à u tridenti di u diu di u mari.

Erechtheus Re occupa un postu particulare in la storia greca. Sutta la manu putenti Atena arrivatu lu cchiù àutu pruspirità, è u cultu di l 'dea, hà da piglià un impattu esigenza nant'à u territoriu di a Grecia. Doppu la morti di lu ligginnariu Erechtheus fù intarratu in lu tèmpiu, è creatu un santuariu.

U statu hà cridutu chì a grana i Plaka indù hè u grutta, unni l 'dea, sarpe Athena abitanti. Sacerdotessa di u cultu hè sempre seguita a festa di stu sarpi. Sè si rifiutau purtatu food, la cità prumisi a seria priculu. Sicondu à qualchi mitulugia greca lu sirpenti era u cumpendiu di u rè ligginnariu.

Dintra lu tempiu, un bè cunsirvatu cu acqua, sali. Li Greci diri ca chistu è l 'acqua spartu di u scogliu duranti la mosse di Athena è Poseidon. Stu bè prutetti è viniratu da ministri di riliggiuni Poseidon. Hè statu pinsatu chì l 'acqua in l' surgente ùn hè secca, Atena avissi a ricìviri la prutizioni micca solu di a so dea, ma dinù contradictory Poseidon. Tutti stu, di sicuru, a legenda m'ete capitu. Ma li scienziata sempre ùn pò spiigà l 'urìggini d' acqua, sali di u più altu cullina di l 'acròpuli. Idda fu sottumissi à parechji studii, è i testi laburatoriu. Hè dimustratu chì hè veramenti l 'acqua, mare, chì ùn pudia esse in un pozzu. Oltri a chistu, lu liveddu di acqua, hè primurosu di sempre u listessu.

A cuntaminazione di u tèmpiu, Plaka

A calata di e civiltà greca quasi distruttu sta maraviglia munumentu architetturale. Nanzu i XVIIIesimu seculu, si fù scupartu à solu un picculu saccheghju, ma l 'azzioni barbarica viniziani hanu cambiatu i so apparizione cavallieri ricunniscenza.

Per parechji anni in l 'òrdini tempiu celebrà a li parrini Christian, è i cristiani ca vinniru poi cci fici un Harem per mòglie di i l'surtanu.

Nunustanti chistu, l 'archeòloggi arrinisciutu a truvà duranti l' nzoccu di assai di archiulogica di primura, chì sò avà esposi à i turisti Partenone recensione in u museu.

Grecia, detti cchiù granni monumenti di u mondu per vede chì à inventà i turisti da u mondu sanu. Incantatore u patrimoniu di Grecia, hè ricunnisciutu cum'è l 'acròpuli, u tempiu Plaka addivintau una perla raru, chì hè u megliu dicurazioni di a civilisazione ellenica munumentu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.