GirateIndicazione

Tempiu di Zeus è u so metopes

Ci hà da andà à un veru viaggiu è vede e cose maravigghiusu. Scuole di quarchi cosa nova, fà una scuperta. Nanzu di noi sò aspittava di a storia è meraviglie, da a manu di l'omu. Cerca di qualchi, hè difficiule di pensà chì un tali cosa hè pussibili. Per esempiu, u tempiu di Zeus a Olympia. Ghjè una siconda putii stabilimentu micca solu u architittura, ma dinù u patrimoniu culturale di la Grecia antica. Induve u mitu veni à a vita, è a so caratteri sò purtati davanti à u visitatori tempiu. Ma la cosa più bellu hè chì u vechju materiali e tene u ricordu di quelli chì liggenni chi ùn sò cunnisciuti per ognunu.

Diva passatu è prisente

In ogni riligione è a fede hannu un numaru a magia, chì dici cu diffirenti proprietà. Quessi sò trè, sei, nove, tredeci è sette. Hè pocu tempu fù sceltu à definisce u megliu èbbica di antichità. Prubbabbirmenti micca un omu chì ùn avaria intesu parlà di i sette meraviglie di u mondu. Stu liccione strutture architetturale di u passatu, image u so splendore è pompa. In la lista sò giardini di Babilonia, lu tempiu di Diana, u Mausoleum, è ancu una faro.

Perchè e sette è micca deci anni, per esempiu? Sta lista era tiratu all'ariu migghiara di anni fa, quannu pirsuni timendu i dii. Unu d 'iddi era la Apollo, era ellu chì hà appartinutu à u numeru sette. Si parla di u perfettu di ciò chì paria a ghjente u diu di u lume. Un altru chiamò Febos, chì traducennu comu "Radiant splende".

As tempu si n'andò in u, lu prugressu a pirmisu ca genti a criari nova struttura di sfarente. Oghje, sti prudigi sans-fatta à esse trova in parechji paesi. Forsi ancu avà sicuru innalzà una nova costruzione, chì hà da esse annant'à i pinsamenti di genti.

A dii di antichità

Hè difficiule à dì chì unu pòpulu a permissione à divintà più ricca, struitu e di curtura. Forsi, a so fede dete forza di a terra move versu e cime perfettu.

In Grecia antica c'eranu parechji dii chi genti timendu in facia à ghjunghje i so scopi. Casi ogni finominu naturali attribuita à a so influenza. Diu di i Borea ventu a nord, u patrone di View Apollo, Dante, signore di prufundità mari. It avia dicini di castità invintata, masculu e fimmina.

People cridutu chì a so in moods tutti la vita dipende. Pruvaru a calmari la dii, accussì comu micca à fatturatu a so zerga. lochi creatu di cultu, chì riceve millaie di cririri. Più di tempu, u tuttu di u santuariu stati custruiti, comu lu Tempiu di Zeus in Atena.

magnifica struttura

In l'anni 471-456 aC. E. Hè statu custruitu sfarente in u so architettura è splendore di u bastimentu. Ghjè u tempiu di Zeus a Olympia, pruggittatu Libo, l 'architettu di la Grecia antica. Migghiara di pilligrini flocked quì à santa a to pedi è prega a Diu, di u pirdunu ri piccati.

Oghje si saria abbastanza difficiuli à billezza a maestà di sta custruzzioni. Ma furtuna, oghje si usa tanti pezzi. Scentifichi, i sturiani è archeòloggi studià i scritti di l'anticu scrittori grecu Grecu, era capaci à ricreà dinò l 'usu chi na vota avìa lu Tempiu di Olimpia Zeus.

pediments

Sè avemu pussutu circà à u bastimentu in quelli tempi, quandu lu vicchiarìaddu cu u so splendore, ci saria impussibili à circà luntanu. Cosa sò un pocu di u so Gables. Ghjè u cumpiimentu di a facciata di u bastimentu, chì hè limitatu da l 'archi di u tettu è Eaves furmendu una forma triangulari.

Da l 'ovest, lu Tempiu di Zeus in Grecia, hè studiata cù i dipinti di lu cummattimentu tra li centauri è i rissa. Sicondu à u mitu, l 'abbitanti di Tessaglia stati invitati à a nozze di i so vicini. Ma un centauru briaca dicisi di arrubbari la càmera di cuntrattu dopu la zerga a so tribù. A lotta s'hè cuntinuta, durante chì fù cunquistata da i rissa. Stu pezzu veni scigghiutu pi casu. Di l 'antichi Greci, iddu era lu Méditation di a vittoria di a civilisazione più ignuranza è rabbia.

A parti urientali hè studiata in un stile differente. Quì hè chidi u mitu di Polepose e persi cù a so manu, u rè Oenomaus. A battaglia parenu esse di più fermu, è si trovanu luntanu da ogni altru. Sturiani sò abbuccatu à crede chì issi dui pezzi sò tutu da diverse lingue.

metope

Assai spissu la parti alta di u bastimentu hè studiata cù una catena di lastre petra è triglyphs. Li primi foru spissu cupertu cu legno. Sti stich sò chjamati metopes. Oghje, certi di voi pò vede u museu in Grecia, ma lu cchiù di li tinutu in u Louvre.

All metopes di lu tempiu di Zeus a Olympia uniti da un sughjettu - u dudici fatichi di Hercules. Stu caratteru fù sceltu. Di l 'antichi Greci si exploits significava vittoria omu intelligente più di u male immensa è scurusu. Images almanaccatu affinchì pilligrini principià cù un riassuntu di a prima è l 'urtima' arrigistramentu. Tutti issi straordinariu diliziu architettura era solu una preparazione per u spettaculu di u principale attrazioni.

Sè vo viditi lu Tempiu di Zeus à Olympia (poze, o disigna), vi pò nutari ca certi di i so metopes stese vertically. Più prubabile, ùn hè u scopu di 'architettu. Vulia à dà u bastimentu massima grandezza, una certa brama upward.

Calendula di u mondu

Nunustanti tutti i rigali di custruzzione, u so apprizzata micca cusì degnu comu la statua, ca era situata dintra. Tempiu di Zeus in Atene, ùn l 'onuri di a addivintari la maravigghia di lu munnu. Ammatula ca divinni lu stava di tali.

In u centru di l 'custruzzione nant'à un tronu offre messe Zeus. Era una statua di circa 15 metri. Just creda chì i so altezza di u palazzu cù quattru pavimenti.

Zeus taliari culpisce: una grossa, vitru cu l 'occhi. All di stu architettu hè statu truvatu cu l 'aiutu di lume, chì hè refracted in i lochi dritta, è cupertu u visu di la statua. All di corpu di Diu hè statu fattu d 'oru, e lu tronu di i cedri e tacchi. U capu di u diu hè guasi toccanu u tettu di u bastimentu.

Rinvivi à ellu ghjunse da tutti nantu à u mondu. U populu cumune è i grandi dirigenti. Stu spittaculu, Foglie nimu hà primura. È fù un attore dimustrazzioni di i rializazioni scentifica di l 'antichi Greci.

Parechje pilligrini cascò appartamentu in u so daretu à l 'ochji di u statua. Certi longu tempu à se rendre à i so pedi, a paura, à circà in l 'ochji di u ostaculu Zeus.

storia cumplessu

L'autore di stu prugettu struttura hè divintatu un Phidia - scultore da a Ateni. Micca à esse cunvinzioni cu la grannizza, lu statu creatu un bastimentu grannissimi. U login sunnu li stissi comu lu tempiu di Zeus a Olympia. Si travaglia cum'è un scrittore cù u so fratellu è eleva.

In seguitu, a statua fù sottumissi à parechji restorations. Chi solu hà firmatu tirrimoti, li lampi. Ùn vota arrubbatu un souvenir d'oru.

U mpiraturi rumanu dicisa à cuntinuà Zeus, nsemi cu àutri attrazioni, chì pricurava à i so cunquisti. Ma comu la storia va, quandu i travagliadori ghjunse à u tèmpiu, a statua, accuminciò a ridiri tantu forti. Gran scantu, si caccionu à fughje in tutti i sensi. Certu, dopu à chì nimu anima pi fari n'àutru attintatu.

Quannu lu cristianesimu addivintaru pupulari, è ch'ella hà fattu qualchì ripresa, tempii pagana si messe à st'articulu. Qualchi ricordi di quelli tempi si hè avvistu chì a statua, fù cummossu di Custantinopuli. È ùn ci hè statu distruttu da u focu, perchè tuttu u so quadru era fattu di lignu.

altre Chjese

Micca solu in lu tèmpiu di Olimpia Zeus hè u veru di i lochi. In l 'orti di a cità si trova lu santuariu di Hera Hippodamia. Ci hè statu fattu da i malanni di i bestii sacrifizii altare di Zeus.

Avvintu da un alivetu di ballu di i Ghjochi Olimpichi: u tappe, pista, corsa, insignamentu è teatru. Sti palazzi stati situatu in un mezuchjerchju. Iddi sò studiata cù statue di dii, è miti di u tempu. Ghjustu daretu à elli fù costruiu un altru mezuchjerchju. Quessi sò massimu di spectators. Ci era impanzèndusi e pruduzzioni. Duranti lu Games, Olympia statu trasfurmatu in un mercatu grannissimi. Migghiara di pirsuni riuniti in una place - era una gran los.

già archeològicu

Per parechji anni, a picca e jera canusciutu di sta maraviglia a cità. Tutti chì apre 'ochji di pòpulu - una pochi di culunnati duppiu e mura. Passari, vi pudia vede chi quannu l 'animali chì camina à traversu i ruvini di na granni locu. Scavi facianu solu in lu XIX sèculu. archeòloggi Francese di u tempiu di Zeus a Olympia apertu à parechji di i so metopes è i basi.

Cchiù tardu, l 'auturitati Grecu sò decisu à fà scavi in Seria. In ricerca di storia è scuperta Murat tudischi. u cuntrattu vinni firmatu: tuttu ciò ch'elli sò, da liggi, si scrivenu a Grecia. Era pussibuli à prisintà ci un pocu. Pirciò, assai pochi ghjente viva dopu, videndu u Tempiu di Olimpia Zeus - u so images e disigna solu.

Archeòloggi sò fatti assai di sforzu per studià finalmenti in tecnica u tarrenu, u so una carta fà. esiste tempii scunnisciutu, eranu aperti palazzi di i Ghjochi Olimpichi. Iddi truvaru opere unica di l 'arti e èbbuca preziosu.

Pediments di lu tempiu di Zeus, una statua di Santa Vittoria d ", Hermes e la nascita di Diunisiu", l 'òpira di Praxiteles - tuttu stu liccione, criazioni sculptural.

Ste scuperte micca solu fatti permettenu à studià u sviluppu di l 'architittura e arti. Tanti ricordi sò statu trovu durante scavi hangar di luce nantu rilazzioni puliticu in Grecia antica.

vidennu

No mpurtanza comu avemu numaru di a maestà è architettura unparalleled di u tempu, pinsà ciò chì hè in rialità impussibili. No disigna, o ritratta ùn ponu rimpiazzà u sintimu quandu vi vede tuttu in a rialità.

À corpu in l 'atmosfera, piglia l' "ciatu" etati-vecchio, di li mura, vai a Ateni. Tempiu di Olimpia Zeus hè figurata da quindici culonni e fundamenti. In u Parcu archeològicu vi ponu dinù vede i Bagni, Rumanu, basilica, di u V seculu.

Ci si pare chì pò esse naturali ntirissanti. Esse un pocu fantasia. Pensa chì evenimenti hanu campatu, qualchi pòpulu aghju vistu. Parlà di u mondu anticu. Si hè dettu chì i francesi tene tutte e infurmazione ricevutu in una longa esistenza tempu. Pudite bisognu di apre i so secreti è meraviglie.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.