NicolaoStampa

Storia di Divers Advertising

A prima agenzia publicitariu in u mondu

Per un longu tempu tuttu u publicitariu statu purtatu fora solu in forma orali. People sò facci tosta tutti li autri l 'ultimu news, avemu parlavanu circa novi prudutti è Lessiculugia Corsa, è touting thereby un particulare prodottu o di serviziu. L'cambiamenti seguita solu dopu à a creazione di i medià (i media). Chistu fu lu medie armuniosa da ch'ellu un tali mistieru nasciu comu na Publicista, e poi stati creati è u prima numaru di publicitariu. Hè tuttu principia incù a carta è giurnali finu à u principiu di u 20u seculu, si finìu. È mentre ùn hè l imagine visually ideali luminosu è cumplicata, è u testu neri-e-biancu incù uni pochi di illustrazioni.

At a surghjente di u los ghjurnale hè Benjamin Franklin. Iddu è cèlibbri micca solu in u campu puliticu è u scentificu, ma dinò in edizione. In 1784 a Philadelphia accuminza pubbricannu ghjurnale cutidianu, chjamatu mosciani i so cumpunenti publicitariu, - The Pennsylvania tuning è General Publicista. "The Publicista" in u titulu di sta carta, pò esse traduttu cum'è "la persona di Ghjesù u Nicolao," è comu "un A ad ghjurnale". Cusì, ci hè cunfusione chì lu primu significatu di la palora muderna "agricultura" statu "partita" o altrimenti - infurmazioni. Cù crescita Prints giurnali cresce profitability è annunci, sia per Campidanu e advertisers.

So chi creatu prima agenzia publicitariu di u mondu? Nant'à sta partitura a parrarini ancora. La quistioni principali resta comu tali - s'ellu stampa agenzia cù u spaziu publicitariu à guardà un agenzia agricultura?

Stu agenzia di stampa statu creatu in u 1842, Volney Palmer, un nativu di a Pennsylvania. Iddu cuminciau a so carriera in u ghjurnale, è poi fu funnatu lu "agenzia di stampa American." Hè cunsideratu a prima in i Stati Uniti d'America (è ancu di u mondu) agenzia publicitariu. Palmer, di sicuru, fattu un gran cuntribuzione à u sviluppu di a los publicitariu. Iddu havi divurgatu in giurnali i prudutti agricultura è di creà dipartimentu publicity in lu print media ancu tandu, ùn appena vendita spaziu ghjurnale di qualchissia chì voli cumprà.

Ma a versione più cumuna hè sempre cunsideratu chì u prima agenzia agricultura hè u NW Piazza & Son. Hè stata fundata in Philadelphia, e it (chjusu in 2002) durau cchiù di 100 anni.

Avanzu di a creazione di agenzie publicitariu spertu e lu so rolu di Messina di i funzioni joué par grussista spaziu -. «Affari chì cummerciu spazii edizione" Aggenti aghju compru los agricultura e poi vinniri a St'abbinimentu, chi poi appi problemi cu accessu à annunci da altre cità o di campagni.

Quattru anni dopu, una nova favuritu di i giovani los publicitariu - Dzheyms Tompson. Iddu 'accatta l' agenzia di u so anzianu Serreli, chì travaglia cum'è una cuntabili nanzu. Stu agenzia dritti dinù à esse a prima. Hè statu creatu in u 1864 in New York, cinque anni nanzu di l 'agenzia NW Piazza & Son. Dzheyms Tompson compru u los di $ 1300. Si canciàu lu J. Walter Cavalcanti è purtatu in un numeru di i capi publicitariu. L'agenzia cumenciu spicializata in publicitariu rivista. Dì, era nanzu di parechji modu mudernu: iddi sunnu la prima parte di u pianu finanziariu di la campagna, si messe à piglià à u so travagliu di e donne è pruduciutu a prima programma televisiò. L'agenzia hè s'arricorda Thompson hè u più grande, agenzia publicitariu US è unu di li quattru più agenzie publicitariu in u mondu sanu.

Lu primu 'agenzia di stu tippu sò limitatu à e funzioni interventu. bastone Agency, cum'è una regula, hè abbastanza chjuchi, accussi si ùn creà annunci stessa. un tali agenti prumessa solu publicitariu direttu in u giurnale. Era solu in u 1891 a prima agenzia publicitariu cu serviziu piena fù fundata in New York. Dzhordzh inglese batten, diritturi di l 'agenzia, ind'è e Scrittori è illustrators ammaistrati. Cum'è un risultatu, stu agenzia prupone servizii in u sò mpegnu, disignu, a preparazione di stampa di annunci è li Ghjesù in ghjurnali o riviste. Firm inglese batten hè un tempurale a riescita. Stu agenzia ogettu deservedly unu di l'agenze di fà riclama più furtunata di u XX seculu.

A prima agenzia publicitariu in Russia


los Advertising in Russia, si messe u so sviluppu solu dopu à u statu luvatu sirvitù. Nanzu chì annunci publicatu in giurnali statu, si hè avà divintatu un veru scopu di u ghjurnale à u dannu di advertisers.

Unu dopu à un altru si messe à apre una varietà di publicazioni, è in 1878 creatu u prima agenzia publicitariu in Russia - "Bureau Central di annunci." U so fundatore hè Ludwig Mettsl (iddu era un Czech da origine). A funzioni di u prima numaru di publicitariu stati Avvisu Annunci di caratteri diversi e li di Ghjesù in li giurnali. Mettsl cumenciu travagliatu cù l 'edizzioni dâ pruvincia, ma incù u sviluppu di u marcatu, è ch'ellu intimuriti St'abbinimentu l'capitali. Da u principiu di u XXu ramu di agenzia publicitariu seculu digià prisenti in Varsavia, è a New York, e Berlin, e Paris.

Era la prima agenzia in cui lu testu A ad stati creati da prufessiunali. Nanzu Mettslya stampa Russian ùn riceve stu mediu, è ùn ci hè soldi da abbunati. Attività Mettslya tornu prestu u cummerciu in scorni luntani di u paese, issu hè un affettu assai pusitivu nant'à l 'econumìa Russian cum'è un inseme.

Agency Mettslya divurgatu micca solu altre imprese l'omi, ma dinù a cultura u so los da fà novi clienti in u spaziu publicitariu. Dapoi u dichjarazione di ufficiu statu trasfurmatu in un "Russian annunci Joint-Stock Company" è cusì forte u so listinu di servizii. Avà u bastone agenzia stati pubblicita testi, slogan sò state sviluppà traduire in altre lingue, comu puru l 'abbillimentu di Annunci di ghjurnale. Un dipartimentu spiciali hà sviluppatu una campagni publicitariu piena-scala e strategie di prumuzioni. All di tu ci vole aghju cunnisciutu u frasa "publicitariu - u cummerciu moteur" - hè dinù u più di u prima agenzia publicitariu Mettslya. Sta frasa hè dettu a sò nvintatu lu diritturi esecutivu di a cumpagnia V. A. Polyakov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.