U sviluppu intellettualeMisticisimu

So ch'ella fù chjamata Alina nomu, urìggini, valore

Ricurdativi di cantu una volta pupulare, "Cum'è un saccu di beddi fimmineddi, quanti nomi carezza, ma solu unu di li preoccupa ..."? E hè mutu circa, ma hè calmu pussibili ca l 'auturi di lu testu inspirati da tantu toccanu una ligna signura Pretty cù un surrisu, arpa, nomu sonorous Alina.

Li tiurìi supra l 'urìggini e lu significatu di lu nomu

À principià, chì l'vede, induve à noi à "vinutu" Alina. Name origine hè piuttostu longa, parchì a parolla hè prisenti in i lingui di tanti nazioni. Ma in ordine.

  • Piglià Grecia antica. Ancu quandu davanti à a nostra epica cusì chjamata fimmineddi suprattuttu cu a peddi di luce e li capiddi d'oru. Era largamente riputazioni à mezu à la nubiltà. È ancu di più cumuna trà i Vestals, servitori di i tempii di lettu pagana. Picchì? Iè, parchì "luce" - chi in mezzu Grecu "Alina". Cognome origini di a so narrazioni da sta parolla, perchè si chjama cusì sia bionda o di rapprisintanti di l 'genera riccu. È, di sicuru, priestesses, iddi didicatu à Hebe, Hera, Athena, etc. e comu si amati lettu putenti.
  • Avà l 'antica civiltà rumana. Ci saria stupente se in la lingua di li rumani nun hannu e parolle "Alina" (nomu). Dirivatu da a radici latina è assai cambiatu u so intarpritazioni. Patricia hè un gradu più grande cà quellu di li greci, si rifirisci a so statutu suciale di u so fanteria è traducennu comu "nòbbili", "da a nubiltà." Ghjè un significatu. A seconda hè cunsunanti cù a parolla "cristian", vale à dì "Cunsulazioni".
  • Si hà u so propriu "Alina" In starogermanskom in mudernu tedesco. Cognome urighjini, suciale statutu, è ancu u trattu caratteru di a so fanteria si unu sensu "nobili". Duranti la criazzioni di la nazione, Tedesco comu tali, a parolla parìa cum'è animu sputicu, è dopu si ni la categuria di nomi pirsunali. Traduzioni di sta vicinu è American English.
  • À mezu à i raprisintanti di i pòpuli slavi hè dinù abbastanza pupulari nomu Alina. Meaning, a so origine hè basatu nantu a sillabba ràdica - "alkyl", "russu-rossi-bella Square Red -. Beddu spaziu" vale à dì "Alina" - si tratta "bellu". Ghjè cumu a parolla hè traduttu da francese è francese antico.
  • Malgradu quessa, - "bella" - traduce nomu di Alina ragazza francese da l 'Irlandese. Vicinu a iddu u so impurtanza è a versione gàllichi - "brillanti". L'antica Celt comu "Alina" vulia dì un mercatu giustu, ma micca in u sensu di accattari e vinniri, oltri ca comu un postu cialda, vanniaturi, chì pensa assai di voci, stupidi, music, induve tuttu u piacè. By u stradellu, sti era giustu in i vechji ghjorni! In Scozzia, Alina - versione feminile di u nomu di Alistair.
  • Ma l 'Olandese minàvanu straniere un'antra manera. "Alina" - hè "una", "Amicu". O di una sola, unicu. Comu vo vulete!

Cosa hè u nomu, è issu hè u caratteru!

Cosa pò rapprisintari stessu ragazza completu à l ' "Alina"? Prima di tuttu, si pò strumenta 'altri à malfatte àutu, parchì ch'ella hè un omu assai spirituali cu i so còdici murali è ideali. Alina - sumiglia luminosu, fond, emutivu. Iddi sò bravu, forti-ànima, à spessu volnolyubtsy uncompromising è guerilla incù tutti i tipi di abusi. Perchè esotericism hè spessu paragunatu à purtatori di u nomu cù una s'accindiani, riscalda, illuminazione, close-dannu luci e caluri, errant u bughju di a vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.