Sports e FitnessPista è campu

Skobrev Ivan - unu di i migliori pattinatori di Russia

Skobrev Ivan - famosu Skater Russian, ca era lu capu di la squatra naziunale in u 2000 è 2010s. Vice-campiuni di i Ghjochi Olimpichi in Vancouver. vincitrice multilingue è vittoria di u cuncorsu glubale à differente distanzi. Stu articulu hà da esse discrittu in una breve biografia di l 'attilleti.

ziteddu

Skobrev Ivan natu in Khabarovsk in u 1983. L'avvene di u miu statu predestined, comu dui parenti sò pari impastughjata in hiver. a famiglia Skobreva si n'andò à campu di furmazione in piena. Tra l 'atleti Ivan furmatu com'è una parsona. Per a prima volta lu picciottu fici sur à l 'etati di tri. Babbu hè assai lusingatu cù u so figliolu. Mamma, à u cuntrariu, ùn appruvazioni di passioni Ivan. Idda canuscìu lu valuri di vittori sports, cusì ùn vulianu un avvene per u mo figliolu.

In 1998, a giuvanotta l'Ivan imigratu nta li Stati Uniti. Ma u giuvanottu ùn guardà sè stessu abbandunati. Iddu nun perdiri cuntattu cun elli, è ci era sempre un numeru di godparents.

passione

Cù 12 anni Skobrev Ivan si n'andò rigulari di u campu di furmazione è Championships. Nantu a so prima cuncorsi junior in u ghjovanu Skater vinciu na midagghia d 'argentu. U più successu Ivan joué à distanzi di 500 è 1.500 metri, oltri à u tuttu-attornu. Chi ci Skobrev e vinciu lu Championnat Russian in 2003. Stu ci detti lu artistes à l 'Championships European e munnu. Dopu à dodici mesi i giovani Skater crià una casa discugràfica vittiru mòvirisi in 3 piaghje. paese soiu, finì in cima, cinque, è pigliò nonu postu à Cup le Monde.

In 2006, Ivan, assemi cu l 'squatra nazziunali ricatu a Torinu di l' Ulimpiadi. Dinò, u ghjuvanottu di crià una casa discugràfica: 10 chilomitri Atleta hà suparà a sulu 13 minuti.

In u 2008 skater Ivan Skobrev vinciu à i Ghjochi Olimpichi in Canada lu brunzu è Cuncorsu argentu. Dopu à quessa, i Atleta fù s'appronta à mettesi in Sochi sottu à a direzzione di Maurizio Marchetto. Sfurtunatamente, in u 2014, l 'attilleti hà micca da vince tutti Cuncorsu Ulìmpici.

Ivan Skobrev: a vita amore

Atleta, sposata con Yadvige Gorbovoy. U coppiu hà dui figlioli - Daniel e Filippu.

Cù Yadvigoy Ivan I scontra ancu in Bovisio. Idda travagliatu cun pattinatori in rùbbrica Skobreva. Mentre u tippu hè fattu 13 anni, è u solu segnu di primura à Jadwiga, incù u so lati eranu facia una palla. Avemu accuminzau un rapportu seriu quandu i ghjovani sò crisciuta un pocu. As ricunnisciute da Ivan, era a so prima amori, chì cuntinueghja à stu ghjornu.

Jadwiga Gorbova cunzidiratu un Atleta talentu. Idda addivintau nu campiuni di Russia (Juniors) è vulia à andà à Turin di l 'Ulimpiadi. Ma a so carriera appi a lassari pi la via di a famiglia. Idda si n'andò à u liceu è furmatu com'è una moda. Soon Ivan e Jadwiga si trasfirìu a Mosca.

In u 2010, a so prima-nati, Filippu era natu in i Stati Uniti d'America. Ivan era ghjustu à u campu di furmazione, è ch'ellu fù accumpagnatu da un Jadwiga incinta. furmazione di Atleta pigghiò postu vicinu à a clinica, induve ella era a nasciri. In u 2013, u coppiu era un secondu figliolu.

Moglie appartene à affare rigulari di u so maritu cu intelligenza. Prima di la nascita di i zitelli à tutte e reunione è cuncorsi, hà sempre si n'andò cù Ivan. Ora stu ùn hè micca pussibule, chì Jadwiga cù i zitelli vivono in the United States. Mariée cumunicà nantu Skype.

Ma l 'duminicata raru e vacanze Skobrev Ivan dedica cù a so famiglia. L'attilleti hè risparmiari senza dannu: si pò facirmenti "incascià inseme" to order biglietti avión, pagà un albergu è vai, lungo, incù vicinu à qualchi leia esoticu.

scandals

In u 2010, una média US publicatu un intervista cù Ivan, induve tuttu accuttufatu dicìa circa la brama arrivare US citadinanza è di parlà di u bastone naziunale a squadra à i Ghjochi Olimpichi Vancouver. Doppu chi Dj Kravtsov (Chapter Piste Union) 'istante scunnisciuti un nigava di a dumanda. Iddu stissu chiamau Skobrev publicatu Salentu granciu parolle.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.