Arte e spettacoliArte

Skits circa la guerra di scena. Scenes di a guerra di i zitelli

On a vigiglia di Day Victory più di Girmania nazzista in parechji Herrenfriseure è altri istituzioni aducativi sò spittaculu matinati e tiatru tiatrali. Issi azzioni micca solu aiutà à ricreà creà imagine da u passatu di bravezza invitatu - Veterans, ma dinù dicu i figlioli circa la guerra, in e parolle semplice. Su chi li pupi di la guerra, si pò mette cù i zitelli, è noi ci copre a stu articulu.

«Bloccu Léningrad è i zitelli"

Stu significatu hà da esse in gradu di participà à 8 zitelli. Tutta a prisentazione di a mùsica di i sugetti militari. curcari tempu Total hè circa 25-40 minuti. Decorations pò esse fatta cù i vechji X. ghjurnale, nastri di San Giorgiu, u pesu simbolicu di patrioti di l 'anni, a guerra.

Stabilisce parti di lu Battaglia di la guerra, mandate nutà chì vi tuccherà à ghjucà:

  • Nurse è ufficiali medicale (circa 4-6 ghjente pò esse attivu);
  • surdati firutu (2-4 parsoni);
  • trafficu ana trafficu nant'à a strada (1 person);
  • residenti Léningrad (2 people);
  • ghjovanu Madri chì sò aspittava di a so Mariée da lu fronte, (3-4).

Servizi

U sceni trama di la guerra di sculari piglia postu in l 'assediu di Léningrad, accussì vi Mulateri Di L'bisognu Servizi particulare, in ordine di pòrtanu l' atmosfera dâ cità. Per esempiu, ci hè bisognu à priparà dui bambole (iddi hannu a essiri vistuti in impannillata, cum'è agnidduzzi di latti), u bastone per i T, la slitta cun legna, photos neri-e-bianca di ghjente in uniformi, una borsa bianca incù un bandages croce è crutches.

Cosa custumi sarà bisognu?

In i priparazioni di storia di la guerra, di 1941-1945. vi tuccherà à piglià cura di i apprupriati custumi tematica. Per esempiu, i duttori deve esse vistuti in tops bianchi; surdati ferita - in a forma di Clear; un resident di a cità assediata - in una felpa e sciarpe à callu, stivali; moglia militare - in Cumani e fultz prudenza; fliccu - in uniformi militari e la birritta cu 'na stidda russu.

Situazione: Act I

S'appronta storia di l 'a guerra nanzu ti discrìviri tutti i parti, è fà a situazione pruspittiva. So i nostri scena hè custituita di dui passi. Cumenciu, tutti l 'atturi piglià u stadiu sottu u strumentu populu corsu-canzona "Rio Rita". Iddi ballari lu foxtrot e tana double. In u mezu di u populu corsu a musica hè ruttu, voi vi à sente alarme Battagghia aria. Atturi firmatu da reinstatement & dui picculi ss. Un mumentu di silenziu. E poi u cantu corsu Claudia Shulzhenko cù quiddu chjamatu "22 ghjugnu di u". Duranti lu in tutti i ziteddi val su, attenti è cumincià à mette nantu ntesta e ntesta li surdati '. Cù ogni populu corsu versu corsu quieter. On a fondo, quarcunu dici lu puema: "In la primavera e di statina. Avà allughjatu in Moscow ... "

Voi à sente una canzona chjamata "War Santu". Si principia à sonu di u novu, ogni vota lu venniri tuppuliò. I zitelli comincia a attaccari a postu. Unu di i participanti disse u puema "Sin'à pocu, fumu zmeilsya ...". Duranti li sceni di gunfire sò intesu circa la guerra, Issa e splusioni. Music quì davanti un pocu. A ddu tempu, dissi unu di i suldati, ferita: "U nemicu attaccò un trattu. Avemu difesu comu megghiu si putìa. Ma i forzi nun eranu uguali. Ci si ritirau cun vinciri, è u nimicu fù s'appronta un colpu usati. A prima lìnea hà iiu in u sensu di a Mosca. "

Dopu à sti paroli, lu Rue cumencia à sonu di u difinnìa di Moscow marcia. À i so figlioli marchji. Allora u fades canzona (ci parìa lu prima dui versi), è una seconda ferita recites u versu "Difesa October dà l 'Français". À a fini di sti linî di una marcia hè intesu dinò, è tandu u primu omu testa leggi puisia "No. azziuni nimicu prima. " A stu tempu, tutti i zitelli cuntinuà a attaccari.

À sente una Isula di Gorgona, aghju intesu u remu di aviò, è tutte e si trovani falà nantu à u pianu. u focu Machine-fucili e splusioni. A seconda ferita dici la seguenti palori: "Avemu difesu u so paese. U nemicu hè repulsed, ma micca scunfittu. Nanzu di noi, aspittannu l 'àutri battagghi: Stalingrad, Léningrad e àutri paisi. Ci hà da vince. Victory sarà a nostra! "In sta prima azzione sceni di a guerra di e cunfine la scola.

Act II: Battaglia di Stalingrad

A seconda attu principia cù un cambià di natura. Prima di l 'U Stalingrad. Populu Corsu intesu, gunfire, splusioni. Nantu à a scena ùn ci sò dui suldatu testa. Ci si trovani, è si lamenta. Currunu su duttura. I feriti stati purtatu luntanu. Su 'autru latu di l' tappa noi vede dui e donne (sta resident lucali). Ch'elli portanu inseme u slitta cu un fasciu di fà i legna. Ci hè un altru scòppiu. Iddi caduta di l 'nterra e freeze dry. A stu tempu, la musica "di a vita". Mari cunfine. Women ricuddà à cuntinuà più u so viaghju.

In u mezu di scene di a guerra per i zitelli, pare régulateur. Iddu direzzioni u muvimentu di a vittura. By lu sò e donne cù bagagli. A ddu tempu, disse à elli, "Nun vi scantati, tantu mancari pi menzu. I nostri avi-tace! "I fimmini fici assai è vai cu la slitta è u focu di u palcu. Fliccu gira a lu pubblicu e li disse: "Nunustanti lu Bloccu cumpleta di a nostra difinnìa Patria micca chì u nimicu à a cità. Avemu cuntinuà à travaglià ghjente. Furmata da vuluntari. Ci aiuta à extinguish u focu, minacce di spía vulannu. " A luci andati è fliccu fora.

In u populu corsu "Dark Night" hè intesu durante sceni di a guerra per i zitelli. Da daretu à u sceni fora dui ghjovani li matri ca mossi i so certificati nant'à i so mani. Stu moglia militari. Iddi asciucàrisi lu so chiantu e taliannu, finestra, curnutu. Unu di li dici: "Oh, induve sò i nostri amanti? Iddi ancu i zitelli ùn avè tempu à vede. Diu voli, si vi tornu vivu. " U secondu dice: "Stà sicuru di ritornu cù una vittoria." U populu corsu fades. Women lassari, e poi ritornu nant'à a scena cù altre caratteri.

Tutti inseme dìcenu: ". U nimicu ùn hè in gradu di catturà e rumpu la nostra vulintà avemu micca Paulu ruttu. Avemu vinciu, ma un prezzu assai altu Quanti genti muriu Quantu i militari, i vechji è i zitelli.!" A sonu pulsing hè intesu, è ci vene un mumentu di silenziu pi onurari lu terrimotu di nucenza di parsoni duranti la guerra. Tutti i zitelli si sciogghi li testi e taliannu lu pianu. Curtain. Daretu una voce è à sente i versi: "U suldatu gris-pene, dicu, la figliulini."

"Quelli di guerra"

Cum'è una varietà di sceni circa la guerra di 1941-1945. vi pò sceglie un picculu curcari chiamatu "Quelli di guerra". Si pò cuimmurciuti 10-12 populu. As Servizi tu jìssi palloncini lavagna curnutu è na pocu desks e sedie. Tù dinù ponu attaccanu manifesti è Crêpe salutazione di tralucenza cu lu slogan: "Bona-Casanova, l 'a scola", "Per! Graduation ". Di panni vi tocca à priparà a nanzu una uniforme a scola (di li carusi e donne), mandili biancu e milli smorfii, calze, fuorri è headgear (di li picciotti), panni (per donne), bandages, crutches, i fiori.

In u principiu di sceni cumpariri fimmineddi schoolgirl vistutu in fuorri è mandili biancu. In u tichju nova par i milli biancu. Dui di li pusà à l 'scrivania, scriviri quarchi cosa, un'ochjata, rumuri e ridia. àutri dui disegnu figuratu nantu à u classicu jungle e salto à elli. U populu corsu beddu è tranquillu Rue.

Boys cumparisce in u parcu. Ognunu di li veni a girl, idda pigghia a so manu, è tira avanti. Sintiti la mùsica di lu valzer e tutti i ziteddi cuminciamu a terra move in a so attività. In seguita, a secunnu di l 'situazione di Logo-sceni di a guerra sò intesu Gorgona aria-Battagghia, i splusioni di cunchiglia. I zitelli sò à a terra è cupertu cu la testa cu li mani. Playing the song "June 22". Allora avemu intesu u sonu di a pipa e la prima riga di u populu corsu ": Arrìzzati, grannissimi paese."

Tutti i picciotti, svigliatu, mette in u ntesta suldati è sò pigghiati di primura, salutannulu (fà una siena militari). Girls sò fece dopu à elli. Duranti stu Logo-sceni di a guerra di fades music, è unu di i diploma di li disse: "Guerra! Chi voli dì, fattu? Era tranquillu, in a nostra lingua. " A seconda donna cuntinueghja: "You fattu a nostra li carusi l 'omi. Iddi hannu maturatu mane, è si n'andò à suldati di guerra ". Li carusi a stu tempu, marchji, vai.

U terzu ragazza dissi: "Divine, i nostri cari difinnìa di a Patria! Turnarà cù una vittoria daretu. " Voce chjara: "Ùn pietà descargar è grenades. Ùn pietà nimicu accu. Turnarà prestu daretu! "

Torna una carusu, digià vistutu in fuorri militari. Nantu a so spalla penni backpack d'un surdatu francisi. Iddu dici, cerca fora ni lu pubblicu, "Cosa sò vo fattu a guerra? Invece, i guerra a scola aspittava di noi. Preghiera, caru ragazza! Avemu prumetti a turnari. " Pelliccia. Tù senti u rimori (intesu cum'è suldati marchji). Next scena, circa a guerra (corti) hè accumpagnatu da u populu corsu "Sciarpa Blue Little". Tutti li fimmineddi pigghiari fora panni è Peruvian à u latu lassannu li carusi. A luci vai fora. Ci hè una scòppiu, un Isula di Gorgona, è Issa. Allura ntisi i moghja: "Attaccante di u Cuntrastu! Per! Vittoria! "

Nantu à a scena ùn ci sò donne cù i fiori. Piombo-over dici: "Sta guerra hà riclamatu milioni di vita, di cori, e desi assai di lu duluri. Avemu arrinisciutu a triunfari, ancu s'è u prezzu di vittoria hè altu. Ma noi vi mai scurdari lu ft chi fici i nostri antenati. li ringraziari. Avemu li futuri. Avemu da sapere. Avemu amuri è dolu. " Si cumencia à ghjucà u populu corsu "Victory Day". Vai picciotti: unu su crutches, certi cù bandaged manu, pedi, la testa. Si firmavanu in fronte, di li fimmineddi. Quelli chì vincitori riceve fiori, e misi li capu nant'à e spalle. Ghjè a fine di i sceni di guerra di li scoli.

"Solu vechji vai a cummàttiri": passu 1

In u skit intarvena circa 6-7 populu. À mezu à elli, una mammone, un ànghjulu è 4-5 carusi guerrillas. Di u decoru vi tuccherà détails cume apertura, finestra, u quadru di a casa induve mio mammone stà incù u caratteru principale. Di panni hè necessaria à priparà una uniformi militari cù cappelli degne, sciarpa è vestiti longhi per Grandma, ali, un vistitu biancu è un salut d 'un ànghjulu, un vistitu biancu cù una croce rossa di un carusu di me matri.

s'affaccia piccula casa, nant'à a scena (pò esse fatta da a cartuni e anticarburizing). U Traculinu. In u lume visibili da u Mark. Next ci hè una mammone. Idda pricatu davanti à l 'icona di un sussurru. U porta apre è corre un zitellu di dece-annata Sobinine, "nanna. Ba. Chì mi vai à a guerra. " Grandma Succhi u so capu in pignata: "Small ancora. Ghjè ciò chì fù ghjuntu. Induve si à la guerra, tandu? U to matri a nutrice pinnuliannusi à u fronte, u babbu, troppu, fù a lotta ". U carusu veni vicinu è piglia u so mammone da a manu, "Chì mi vai, E eh? Vinciu i nostri cumpagni prossimu, tutte e ghjuntu à l 'aiutu di u nostru vocabulariu. I Mulateri Di L'vai a lu guerrillas. Ci è esse di usu. "

Dopu a scena di u Great War Refrains hè accumpagnata da un tristu Rue. In la sala à sparà in cincu li carusi. All vistutu in fuorri militari, è daretu à sacchi di buttreghi è certi di i mio bè persunale. Grandma scunvolta vinia à ellu: "Patre. E tu ci troppu? Fussi megghiu siddu genitori aiutatu cù u housework è à leghje libri. Da a pignata tri jita, è ci troppu. " U carusu insistia: "B bah, aghju scontra è a dicisioni di tuttu. I bisognu di na patria. " Iddu si puderà andà cù l 'àutri cumpagni. La vecchia cci finisci. iddu è l 'àutri battezza, si mette tutti nantu a croce collu è li scurtatu a la porta. A mùsica di i zitelli fora di a casa, è piatti daretu à i sceni.

"Solu vechji vai a cummàttiri": Act II

Next scena nant'à u tema di a guerra hè cuntinuari opérations militari. In u parcu noi vede la battagghia. Lu rusciu te pruettuli. Sintiti la speci di carta. u focu Machine-fucili. Boy Sobinine rossu nantu à u pianu. Nantu a so spalla penni la macchina. A Galuppà bandaged. Ci hè una scòppiu. S'innamora. Previsioni ci hè un zitellu in costume da Anghjulu. Si marchja à traversu u stadiu (strata, comu si Salvinia). Allora, appuiatu supra lu picciottu. Idda ciatu a so manu supra la frunti, e dici: "Nun vi scantati, Sobinine! You Mulateri Di L'campà. Divintatu un tribunu battagghiuna è i so gout l 'attaccu. Tuttu hà da esse più prestu. Vostri genitori di vultà. troppu ti vene in casa cù a vittoria. : Ùn àbbia paura, vi sò sottu à u mio prutezzione ". Angel face un antru chjerchju intornu à u parcu e mosche.

U Populu ùn finiscinu cu la scena. War patrioti in piena pianiste, è Sobinine hè sempre chjinatu nant'à u campu di battagghia. À ellu pienu matri. Idda stella a faccia di u carusu. Iddu posa davanti accantu à u so è stroked i so capelli: "I mo caru figliolu, hè chì voi? Cusì grande, è cultivata-up. Cosa hè a storia? S'ellu viva? Tutta a to ochji. " U carusu grapì l'ùacchi e na la testa: "Mamma, hè à mè. I avutu di un anghjulu. Ghjesù li disse chì la guerra finisci prestu. Avemu Mulateri Di L'esse inseme, è nantu à a terra di paci à vene. " Mamma completu: "Iè, a mio cara! Hè. U nostru nemicu scappa colpi. A guerra hè più. E sìammu dintra la casa! " Sobinine sorgi, è ch'elli hug cun ici.

"Nuvelle Military-campu": Act I

A versione dopu di i sceni di a guerra per i zitelli Parties hè un 'idea chjamati "a storia campu militare." L'azzioni si metti in una piccula casa. Pùblìchi vede una grande stanza, 'na seggia e' na tavula. Iddu posa babbone. In a so longa graying. It relies nant'à un bastone è pari in u luntanu. A si gira, vecchio-annata picciottu Andrei Portfolio gleefully quelle. Nonno attentamenti iddu taliava.

"Arcimissiavu, avemu oghje a la scola discurrendu circa la guerra. È voi cumbattutu "-? Dumanda u carusu. Nonno Lisa la frunti, suspira e dici: "Iè, Andrew. I cummattuta. " Andrew fervori: "Dimmi, dimmi". Missiavu pling: "Beh, allura, sente."

Pensemu à a scena un zitellu di sette. Iddu, nzèmmula cu sora travaglià in u smithy. Avemu vede una grande marteddu è tongs. Next ci firraru. Si pigghia un marteddu è i muvrini. Si mette un grande pezzu di metallu è hà casca. Pensemu à a scena a donna stanzi vistutu (la matri di Andria), porta un tabbarè di Pane calda è una brocca di latti. Tù senti u focu fucili di machine. U ANTITRAGOS di a so mamma a stizza a so 'nguantera e Pane nant'à u pianu.

Smith mette ind'u u so marteddu. Si va in una stanza (scena) è turnò digià vistutu in uniforme di un surdatu. madre di Andrei clings à a so backpack turchinu fazzulettu. A stu tempu, u populu corsu "Sciarpa blu". Babbu andat. Dopu à un tempu, ùn ci hè un cùarpu a la porta. Ghjoca un ritimu patrioti. Andrew curri a la porta, gridendu: "! Daretu l'école" Si apre si è vede una donna-la postman. Idda transmits ind'u picciottu busta triangulari e foglie. Inspirati da evenimentu Andrei, senza leghje lu, si parla lettera di a so mamma. funerals in It. Idda leggi e grida: "! You hannu nuddu patri cchiù, figliolu"

Son si lu populu corsu ": Arrìzzati, grannissimi paese," disguised in la forma è và à a so mamma à dì avvedeci. Idda chianci, è u postu nantu à a guerra. Ghjè a fine di u prima sceni di la guerra di lu studenti.

"Nuvelle Military-campu": Act II

I sente una Gorgona. cunchiglia rùghjanu. Andrew chjinatu nantu à a terra. A lu in rutazioni u francese tank. Si stinza u Pin da una francese grenade è undermines lu. C'e 'dissi chiddu: "A guerra hà purtatu assai di priculu. Era più, ma per parechji anni à vene è i giovani generazioni u so vi ricordu. Iddi ti ricordu u patriottisimu di i nostri antichi, di i miti di u populu innocently tombu è turturati. Stu deve esse fattu à ricunnoscia chi nun succèri dinò com'è chì. "

Nantu a scena è isciutu lu ragazza francese su culomba bianca vivu. Curtain.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.