Arte e spettacoliMovies

Simone Signoret (Simone Signoret): filmografia e la vita parsunali di l'attrice francese (Photos)

Simone Signoret (nomu piena Simon-Henriette-Charlotte Kaminker), attrice francese di teatru è sinemà, era natu 25 di marzu, 1921 in la cità tedesco di Wiesbaden. I crisciutu in Paris,, unni si pigghiau na bona educazioni. À u principiu di l'occupazione Nazi si juncìu la Troupe sunnieghja di attori, è dipoi tandu i so vita hè statu liatu cun arti.

primu rolu

Doppu la secunna guerra munniali, Simone Signoret, quand'ellu fù sposata con lu diretturi Ivom Allegre, ghjucatu u so primu rolu maiò in u cosita "The dimònii di l 'alba," missi da u so maritu. Anna di stu cosita u attrice fù attivu in filmi bassu-bugettu. A uttinuti incù di u attore Simone Signoret pò incaricà u so rollu in u mutu direttu da MAKSA Ofyulsa "epoca", induve hà ghjucatu u caratteru principale, dinamica lesbiche Leocadio. U tarrenu ustaria intornu à parechje caratteri da differente spassighjate di a vita, a donna, moglie è u so maritu, la cameriera e so figliolu, un surdatu francisi, sufisticati signora di facili virtù, ragazza, inexperienced, attrice è pueta. Tutte ste persone sò chjappi da un tipu sarà di balli, ognunu caratteru in turnu cade in amore cù un cumpagnu di nanzu, dopu à rumpia su cun ellu un sensu di u muvimenti in u prossimu, è tantu nant'à A ad infinitum.

"Helmet Golden"

In lu 1952, Simone Signoret, photos chì digià messe à cumparisce in giurnali European, ghjucatu un altru lesbiche (Marie) in i filmi banditu "Helmet Golden" tziu Jacques Becker. Era un altru attrice rollu principale. Marie, cugnumatu u Mop want di li capiddi d'oru in u so capu i pneumatici Golden, habite tranquillamenti in Joinville è ritrova u su cu lu so 'amicu Roland, quandu a cità vene capu Gang Feliks Leka è parechji di i so accomplices. Allora, in u ballu-club apparisce un anzianu membru Gang George Manda, chì èranu in la manera di currezzione è ùn participà più à l 'attivitati criminali. Trà ellu è Marie lampu 'amuri mutuale, subitu dopu à u passioni destruzzione chì strughje tuttu intornu.

scrittura

U rollu principale in i filmi "The Devil", diretta da Henri-Zhorzh Kluzo, Francescu in 1955, rinfurzatu u so riputazioni cum'è un attrice Simonoy Sinore, u travagliu in u Genre brume. Ci hà avutu una paris crudeli è prudenti headmaster Michel Delasalya, u maritu di Christina Delasal, lu liggìttimu pruprietariu di a scola. Nicole - l 'accussì-chiamatu diriggenti cuncubina - intrutu in un accordu cun ellu è sviluppatu un pianu nascì, sicondu a quali iddu avissi a sò mortu dô da a manu di a so moglia. U mortu dopu avè a fronte di una Christine scunvurgiuta, è hà subitu mortu da un attaccu di core. U scopu hè truvatu, una scola è altre pruprietà, chi purtava misa Delasal, fù lascita da u maritu traditori. Tuttavia, la storia, ùn fini ci.

A prima "Oscar"

In u 1959, unu di i Caravaglio cosita UK fù anale "The Way Up" tziu Jack Clayton Simone Signoret in cui hà avutu u caratteru principale, una bedda donna francese medio-mmicchiatu, chjamatu Alice Eysdzhil. Per stu rolu, u attrice hà ricevutu parechji volti rinumatu, u più impurtante di u quali fu lu "Oscar". Stu premiu statu attribuitu à Simone per Best Attrice. U ritrattu dici u racontu di parechje destinies umanu, chì in lu corsu di u racontu intertwine in un modu più particulari, delighting qualchi participanti e purtannu lu duluri di 'altri. Alice a la fini di l 'filmi hè tombu in un accidente vittura è a so morte diventa un sia naturale di sta storia, cumplessa.

U rollu principale di u attrice francese

Film "The famosu storia amore" missi in 1961, diretta da Michel Boiron si componi di quattru cunti chi dicu, circa la vita di la nubiltà francese. Simone Signoret avutu un rolu maiò in u sicondu rumanzu, induve u so caratteru, un nòbbili e strade Zhenni De Lacour, dicisi di ricupirari un delittu à tena u so ghjovanu amanti da maritàvanu altru donna. Idda disonesta alchemist anziana, è ch'ellu sbattianu in u visu di un àcitu stench ghjuvanottu. Scopu di i so Lacour t'ani micca truvatu, ind'e solu suspetti cummissariu Massa, chì principia u essais di u delittu. E quandu lu vinu Jenny addivintau subitu ch'ella fù cunvince a scappari e morse sottu à i roti di carru horse-disegnata.

U prossimu pariu cu Simonoy Sinore in u rolu di titulu, "Festa di Fools" fù anale direttu Stenli Kramerom in 1965. Nantu una compra oceanu stavanu parechji cintunari di pirsuni ca hannu à se rendre à la cità tedesco di Brema. I caratteri di Simone Signoret - Cuntissa Spanish, addicts droga, ùn hà a prighjò. In 'amuri cu dutturi di u so bastimentu Vilgelm shuman. A dutturi francese medio-mmicchiatu mittissi chi sta 'amuri durerà, avìa na brutta cori è i so ghjorni sò contu. amuri Mutual trà dui populi anziana dà li dui noms de gioia in la vita. Prestu u bastimentu Ghjuntu in portu, arrestu di polizia Cuntissa, è hà foglie sempre Wilhelm. U dutturi ritornu à a so cabina, è u so core si firmò, dopu uni pochi di minuti.

Simone Signoret, quale filmografia include circa 50 dipinti, hè unu di l 'spertu stelle di u sinemà francese.

la vita parsunali

la vita parsunali di l'attrice Simone Signoret ùn hè cunnisciutu per Rumanzi tempestoso nantu u ghjocu. L'attrice francese moglie di volte, u so prima maritu fu diritturi Iv Allegre. U coppiu stava inseme da 1944 à 1949, 16 di aprili, 1946 avìanu na figghia Catherine nasciu, chi poi divintò dinù un attrice francese.

In d 'aostu 1949, in u risturante "Golden nudi" terrazza à Nice noi scontra à u famosu attrice Simone Signoret, è una stella spuntà di salone, musica Iv Montan. Qualchi ghjorni dopu à Simone ritornu in casa, u mo maritu è aghju spartutu a so ALTARE di a so adunita cù Montana. Tramindui diventa chjara chi u sta a so vita moglie cunfine. Dicideru à aspittà di u divorziu, accussì comu micca à essa li tri-annata Catherine.

Simon andò à i Yves Montana più tardi, è in dicembre 1951, eranu moglie. Simone vulia à esse spessu vicinu à u so figliolu u maritu, idda anchi si messe à ricusà u so rolu in a filmi. È dopu à qualchi tempu, Iv Montan e Simone Signoret stringhji amicizia incù una coppia, moglie di famigghi Arthur Miller è Marilyn Monroe. Li passò a duminicata, insieme, viaghju. In fine, trà Marilyn è Montand accuminzau un affare. Era una ordeal di Simone, ma hà pruvatu micca à chì nantu. Una volta, u attrice dettu durante un altru Salentu: "Nun sai almenu unu omu chì pudia risista à Marilyn?"

IV Montan prestu ritornu, sippuru in fattu ch'ellu ùn hà micca. U coppiu stava inseme sinu à a so morte di u attrice à sittembri 1985. Simone Signoret, chjamatu a causa di a morte - cancru di intarratu in lu cimiteru Parisian di Père Lachaise.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.