ViaghjuDirections

Sights of the ice continent. Sanguine cascata in l'Antartida

L'Antàrticu, cum'è sapete, hè u cuntinimentu più freti è più severu di u pianeta. Hè u solu un cuntinente in quale ùn ci hè micca una populazione permanente. Inoltre, i turisti sò disposti chì venenu ancu quì. Unu di l'immubiliare più famosu di u "continente di ghiaccio" hè a denomina Cascata Sanguine. In l'Antàrticiu, hè cun grande piaciri visitatu da viaghjatori è scientificu.

L'Antartida è u turismu - cosi incompatibili?

U cuntinente in u sudu estremu di a Terra fù scupertu in u 1820. U clima quì hè carattarizatu da gravità è di temperatura minimu annu mediu annantu. A vita di a pianta è l'animali hè limitata, ùn ci hè micca una populazione permanente.

I primi cruises marins à l'Antartidi sò stati fatti in i 1960 è i turisiti in i 1970. Ogni annu u numaru di turisteru chì vulete visità u cuntinenti più freti di u mondu sviluppa sempri più. In u 2010 avianu quasi 40 000 di elli.

Turisti in l'esqui di l'Antartici, razziali è ancu iammi, visitate staghjoni scientifica è parechji uggetti naturali. I attraversu principalu di l'Antartidi sò :

  • A vallée di McMurdo (u locu più driest in a Terra) ;
  • Una cascata sanguinosa in u Glacier Taylor;
  • Sunken yacht "Mari Beskraynee";
  • L'Isula Bouvet hè unu di i posti più durri è pocu attraenti in l'Antartida;
  • A terra di a Regina Maud cù i so santu prulitariati longu è spedizione - nunataks;
  • Deception Island - un anticu vulcano;
  • Un straordinariu risoltu di Lemaire;
  • I cimi di Unas-Tits è altri.

Senza dubbitu, unu di i pratichi più interessanti è visitati in u cuntinente hè u Sanguiu Cascate. In l'Antàrticiu sò ancu assai piacevule à visità e strade di ricerca scientifica. I più populari di i turisti sò l'estazioni Amundsen-Scott (USA), Maitri (India), Novolazarevskaya (Russia), Academician Vernadsky (Ucrania).

Sanguine cascata in l'Antartida: description, discovery and scientific significance

Ci hè una vita in i massi strati di u ghjacciu di l'Antartici? Quand'ellu fù tentativu, ci hè. È a prova di questu hè u Glacier Taylor - una formazione naturali unica in a parti orientali di l'Antartida. A so longa hè 54 chilometri. U glacier hè statu scupertu annantu à l'iniziu di u seculu passatu.

Hè quì chì l'anu dendu Cascate Sanguine sò situati. In Antarctica, stu locu hè di grande interesse micca solu per i turisti, ma ancu trà i bighjà. Ci hè caputu chì in questu locu, sottu a 400 metri strattu di ghiacciu, senza accessu à u lume è l'aria, i battiri viaghjanu tranquillamente. Questa scuperta hà aiutatu i scienziatoghji acquistà assai risposte, ma à u listessu tempu pusianu assai novi dumande.

A cascata sanguinosa fù scuperta è scritta da u geologu Griffith Taylor in u 1911. Questu hà veramente assai impressiunanti: documenti di rossi brillanti chì vanu da u glacier biancu. L'urigine di a cascata hè un pezzu di salottu subarritu cumplicatu cù massi di ghiaccio. I scientisti spiecanu u culore unicu di l'acqua nantu à l'altu cuntenutu di l'oxidi di ferru.

Sanguine Cascate: Sughjetti di Viaghju

L'ughjettu hè limità à u Glacier Taylor è si trova à i vaddi di Securane di McMurdo. A so visitatura da i turisti hè pussibule solu durante l'estiu di l'Antartici (nuvembre-ferraghju). À questu tempu, l'aria quì "calienta" à -5 ... -10 Celsius.

U più vicinu di a Sangue hè l'Australia è a Nova Zealand. Hè da sti paesi chì a maiò parte di i viaghji di l'Antartidi accuminzanu à u miraculu naturale. Turisti à a Cascata Sanguina sò ancu fatti da Sud Àfrica, Chili o Argentina. Viaghjatore cum'è un tour custruisce una cantità sustanale: da 300 mila à un è un miglu di u rublu Russo.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.