HomelinessCustruzzione

Shagren hè un tipu di cuir, carta è un metudu di pareti di pittura

A categuria di i tipi di a pelle, secondu a modu di u so curticcia, vestitu è origine, hè assai estensiva, è hè pussidia solu da i tecnulugichi.

Da chì una cheppa hè diffirenti da un yuti, cum'è un chevrelet o una nappa da un bugghiu, i cunsumatori ordinali ùn deve micca bisognu di sapè, ma in ogni casu specificu, quandu ellu sceglite u dirittu, unu deve cunniscenda i criteri per a so qualità. Un tipu specje di pelle hè chjuche. Hè assai ligne è piacevule à u materialu toccu cun un patronu di relieve tipicu.

Patria di Shagreen - Àfrica di u Nord

Duranti i campagni coloniali in l'Àfrica di u Nord (à l'iniziu di u XIX seculu), suldati è ufficiali francesi, grande connoisseurs di tuttu belli, eranu simpatici da un fattu di pelle scunnisciute per elli. L'Arabi l'hà chiamatu "shagri", chì traduce cum'è "cavallu cavallu". I cunquistatura cuminciaru a pronunzià sta parola in u so propriu modu - chagrin - in transcrizione russa "shagreen". Stu nomu hà raghjunatu tutale in u mondu, è a tecnulugia di fabricazione hè stata sparita in tutti i paesi cù a crescita di a robba è a pelle. L'estructura finica di a superficia dà ogni subject un glamour speciale, sia furnitariu, alcuni altre pezzu di casa, un libru, un ligne di cigarette, una cigarette case, una purse, una purse ... Sì, ci sò cose belle cose in u disignu chì hè propriu a cutie pieno!

Utilizà e proprietà di a pelle shagreen

A diversità di i populi arabi, in Europa, stu tipu di cuteddu era usatu più spessu ùn per e costumi di coghju o robba, ma per puritori decoratori. Prima, finta è rotonda hè un materiale maravigliu per u tapiceriu di bufali è suciali. Sò prudutti cum'è i libri è i discritti custanti cusì limitati da questu, è ancu per i casi per l'attrazzi musicale o di i caratteri musicale, in u disignu di quale hè utilizzatu. Un patronu chjaru caracteristicu di questu u nome di qualità di carta, imitava u sughjettu in una manera especial fatta da a pelle di u pilore.

Shagren hà sempri caru, in a pruduzione hè intensiu di travagliu. Nanzu era impurtatu di Asia Minor e Persia, dopu hà amparatu à fà in altri paesi, è in Russia.

A shagreen classica hè fatta da pezzi di sciccuzzu, ma hè abbastanza permessibile di fà da muttu, capra è quasi qualchi altra, chì dà un patrone di superficia competente per un trattamentu kompetenti.

Tecnulugia cumplessa

Per piglià l'effettu desiderate, a pelle da a cima di l'animali hà da primu sborbitu in l'acqua, è poi sàziu di un bastimentu, pibuciatu da e pezzi di grass (normalment quinoa) è coperto cù materia densa. In u risultatu, i picculi pimpi si apparenza nantu à a superficia di fronte, chì sò cutucati cu cuteddu. Questa prucedura richieste bisognu di speciale è sapori. Allora u pruduttu semi-pruduttu hè novu annullatu è curtu (alumanu o piglià). A cunfina trà e spazi densi è rotulare crea u patru unicu chì shagreen hè famoso per. Questu hè veramente unicu finitu - a tappezza perfetta per u mobili di luxu.

L'effettu di shagreen in u diseinu di casa

I prupietà magichi di shagreen ùn dà micca ripusendu i disinighini chì facenu cun u disignu di spaziu residenciale è spaziu di l'uffiziu. U effettu di "shagreen" durante a pittura hè stata ottata da secreduce a prima capa da u trattamentu dissolvente.

Strangamente abbastanza, questu dispositiu hà sviluppatu com'è u risultatu di studià u fenomenu glostolu chì succidia quandu nantu à u corpu di autucute ùn hà micca assai pittori assai cattivitati in u cuntu di una superficia liscia ricivutu nichi irregulosi fastidiosa. Quessi cundiscenti cuntenenti di u matrimoniu anu analitatu cù cura è e cundizzioni in questione chì "emergenti" emerge sorgiunate. A foto di i microcrumcini più grande cirifica a stampa: gràzia à elli hè diventatu chjaru chì a violazione di a struttura di a superficia hè dovutu à u siccatu di a pintura. Eppuru, chì hè dolci per a superficia di u vittura pò esse assai bella appiccau à u muru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.