DrittuLiggi criminali

Sergei Butorin - autorità criminali, u capu Orekhovskaya OPG. ergàstulu

"Osia" o Butorin franc Yurevich - crìmine patronu è capu Orekhovskaya Gang.

In u 2011, u capu di Orekhovskaya OPG statu cundannati, i pena impostu hè ergàstulu. A magistratura ricunnisciutu Butorina cuscenza à accusa contr'à ellu atti criminali, dì la strutturatu è amministrazione di un gruppu criminali urganizzati, comu puru l 'assassiniu di 38 pirsuni.

A picca custatti biugrafichi

Butorin hè natu in u 1964 in a cità di Ostashkov, situatu in a rigioni Tver. Arrivannu 'età militari, u tippu si n'andò in l' esercitu, induve si facenu in una unità di sappers. L'unità militare, hè situatu in Odintsovo. Facenu u so termine, Butorin Ùn manca u serviziu, è si n'andò à una carriera militari. Cusì, ci hè a cultura à u rangu di ensign. In anni ghjovani è maturo Osia addivintò seriamenti interested in sport, in particulare u pugilatu. Curputu ch'ellu participò à diversi cuncorsi è ancu vinciu lu categuria in stu sportu.

Tuttavia, in lu 1989, lu futuru capu di OPG ritirata da i squatri militari. Prumove a so travagliu hè a prutezzione di u picculu caffè, chjamatu "The Scarlet Flower". L'insignamentu di stu stabilimentu hè stata a zona Koptevo.

prima occasione

frateddu minori Sergei Butorin - Alexander fù curputu cundannati, droga usatu. Pò dassi chì ghjè grazia à ellu Butorin culligatu a so vita cù i criminali. Cusì, era incù Alexander Osia, ùn era ancora mìazzu sta cosa tua, auturi di lu primu delittu. Hè accadutu 27 di giugnettu, 1990. Allora ùn Butorin ancora attivu in ogni gruppu criminali, avia micca u cuntattu cù qualsìasi di u puteri di u mondu criminali. Ddu iornu franc Butorin, Osia, incù u so fratellu, ingagiatu un love Viktora Magidsa, chi era canusciuta a certi circuli dunaturi.

Un ordine di u capriccio di u Studio intrutu in u fratellu di un antru amatoriale Antiquari - Yakova Feldmana. Last I scontra incù Aleksandrom Butorinym in prigiò, unni iddu fu sirvizziu a so sintenza. In più di i fratelli in crìmine participò Tokarev Luigi Boccherini, chì era dinù un amicu da a prigiò. Ma tranni chi, Tokarev prima dinù travagliatu in corpi drittu vutatu. A preparazione di un dilittu, chì hè, per circà l 'armi di misure pigliata da Sergei Butorin. Cum'è un risultatu di stu malandrini culpèvuli patutu disguasti amounting a più cà novi millioni di euru. À mezu à u rattu era assai di essayer, suciale, vecchio, quadri è una varietà di truvà archiulogica.

Yakov Feldman è Vladimir Stepanov

A so rolu in a riatu statu pensa à ghjucà Vladimir Stepanov, chi a lu tempu di entrepreneur prima-tempu. Sicondu à u pianu sviluppatu da vittura Feldman Stepanov I appi a tèniti à una distanza da i scena armatu, è quandu u restu vi fari lu travagghiu, di caccià à l 'entrata è livaricci lu loot. Ma appena a ddu mumentu ci fu un còmicu cun Stepanov. A un certu tempu ch'ellu ùn pudia purtà à u locu distinatu, perchè overcame un sonniu. Arrisbigghiarisi è farru à la maison Magidsa, Vladimir Stepanov trovu cchiù a so accomplices.

Dopu à quattru anni di Vladimir Stepanov si girò a corpi di l 'affari nterni, induve si parlava di u delittu è i parsoni indiati in lu. L'ufficiali di polizia dichjaratu Butorina, Tokarev è Feldman vulia. Qualchi tempu dopu, Feldman truvò coddu in u capitale belga. Ùn ci manca una settimana dopu à un malandrini, si campava in Brussels, in unu di i alberghi induve u numeru colpo. polizia Belgian trovu nuddu segnu quì chì hè una morte viulente. Per quessa, tutti 'accordu ca si era un succidu. purtarunu l'Feldman fù mandatu à Mosca, unni iddu fu cremated.

A chì seguitanu sò carriera criminali

Devoti i love, Osia avvisti chì ci hè un pirìudu duranti cui si pò acchianari bè. Era tandu chi, cu lu crollu di l 'Unioni Suviètica, vinni lu tempu di lu muvimentu cuuperativa, è u mistieru criminali di parechji sughjetti s'hè spannata. U adoption of tali sociali prugetti sottu u so prutezzione ( "prutezzione"), danu un mediu assai grande. Di sicuru, Butorin travagliu guardia di qualchi sordi nun era à so piacimentu, tantu iddu è u so fratellu è u tippu hè cugnumatu pruteini (Belkin Vincenzo) decisu à urganizà un œil. Issi evenimenti hè accadutu in Odintsovo. Criazioni di un gruppu, l 'arimani sò cuminciatu à travaglià - ch'elli extorted soldi da businessmen, robberies amu e robberies.

A crescita di i gruppi crìmine organizatu, un altru chenchi

Più di tempu, u gruppu accuminciau a allargamentu, cuntrollu passau a lu in una zona di più è più. U so pesu hà statu canciatu à u spaziu da Odintsovo à Zvenigorod. Cunziddiratu lu OPG prugetti rachis, ma micca girl di qualunqui avutra causa di cui unu avissi a arrivare almenu qualchi prufittu.

diffarenza OPG Butorina da altre urganisazione criminali hè chì l 'culonna schiavu ùn hè micca assassiniu fattu sutta li ordine, ma in generali comu chi, forsi ancu per piacè. Vergogna à viulenza ùn prumetti li ogni bonu, ma resta u fattu, genti vìnniru ammazzati di ùn tante ragioni. Accussì, unu tempu butorinskie pòpulu in cuntrastu cù Golitsin OPG. Successivamenti golitsyntsy teniamu tantu, si desi butorinskoy gruppu tutti i so ricchezza è zoni di nfruenza, e àutru ùn hè rivendicatu. Tuttavia, populu Butorina cuntinuatu à tumbà ghjente senza firmarisi.

pasquale crìmine

Digià da u 1993 Butorin hè assai impurtante in autorità Odintsovo, si messe à sente à ellu, è altri gruppi criminali, ma hè u solu i gruppi Rispondi chì tinia Odintsovo.

In u listessu u 1993, Alexander e Sergei Butorin cunfidenza cu Grigoriem Gusyatinskim, mentri lu capu di Medvedkovo OPG. A quessu hè, a turnu, chi associa franc Timofeev, capu realità Orekhovskaya OPG. Husyatyn ricunnisciutu in Gianfranco Butorina di u populu ci abbisugnava, e micca scelta di lasciassi andà luntanu da mè. Più tardi, si li purtaru cu iddi a franc Timofeev.

Prumove a distribuzioni di a materia à a strada dopu. Belkin fù manca in lu cuntrollu di Odintsovo ci attivitati criminali. Butorin, Jr. addivintau lu Gusyatinsky manu diritta, ci hè nasciu un varietà di ordini chì ùn pudia esse incaricatu di autri. Sergei Butorin andat in Gang Ananevskogo Sergeya cugnumatu Kultik. Dopu à qualchì tempu, iddu, comu un membru di i gruppi Rispondi, addiventa la manu dritta Sergeya Timofeeva (Silvester).

U pinali di accomplices

Più tardi, in lu 1994, cumpritamenti in un altru casu di stati detained Alexander Butorin, Eugene Tokarev, oltri a la testa di i gruppi crìmine organizatu Medvedkovo Grigoriy Gusyatinsky. Arimani tombu u famosu campo patate academician in u rughjonu Moscow, induve si detained da i giandarmi. Duranti l 'ortu di ricerca detectives trovu un cache di training è munizioni. Solu unu pistols Makarov in u cache era na vintina d 'oru. Successivamenti, hè statu trovu chì u hunting stati arrubati da u Fire College, situatu in a rigioni Irkutsk. In casu di cabbina di u fucili era statu tombu à a scola ore.

Sergei Butorin di arrestu à chi ill-rire di u restu di u ghjornu fù salvu solu da u fattu chì, avendu amparatu circa l 'arrestu di lu so' altri accomplices, riniscìu a ammucciari. arimani dopu italiani rinisceru a venenu da a corte chì tutti l 'detainees sò isciutu u francese bail.

Etichettatura e sunari-arrestu

Dopu à a so libbirtati, u terzettu scontra à tutti i "lads", chì era piuttostu di un gruppu criminali organizzata. Ma aspetta di i so cumpagni, ùn solu arimani, ma dinù un distaccu di polizia spiciali. I suldati arristati dinò noms de libbirau criminali, oltri ca comu tutti di e so duie. Allora u detainees ieru a la stazioni di polizia, induve l ' "dita skated", sò arregistrata in u video, è dopu liberatu. Ma alessandro Butorina è Evgeniya Tokareva micca liberatu, è mandò à i capitali. l'Ci arimani sò carcu malandrini, ingagiatu da elli contru à a cullizzioni Magidsa.

Dopu à sta còmicu Husyatyn n'andò prestu a Kiev, ma iddu fu ammazzatu ci un assassinu pigliatu da u so populu, chì anu decisu ch'ellu avia bisognu cchiù.

U ndàggini supra lu judici di lu appartement

Dopu à l 'arrestu di Alexander Tokarev è Butorina li curputu sta dumanda, ma nigatu tutti i capi briganti, nunda à cunfissà. Nvistigativi autorità, troppu, ùn hè, seduta, ancora. Ci hannu statu un numeru di azzione investigateur, cumpresi l 'identificazione di i criminali ferti Victor Magidsom. Infine, tutte e idintificata facirmenti. Events di mustrà Mario lu vittima facianu direttamente in lu spitali, induve fù trattatu Magids. Altronde identificazione Magidsom su Tokarev e A. Butorina nustrale Stepanov. Ma sta tistimunianza prisenta contru à i criminali ùn hè limitatu. U dunaturi love statu trovu à pusessu capelli appartiniri a primaire. esaminazioni diachronic poi fu purtatu fora è trovu chì i so capelli chì appartene à Butorin.

Cusì, si cunfirmau lu vinu detained trovu cumplitamenti tistimunianzi.

Search arrubati Antiquari

Ma à u listessu tempu, investigators tuttu circa unu di più quistioni - induve arrubatu? Di l 'huile arrubatu in u capitale hè solu unu, chi fù trovu da i giandarmi cunfiscà Butorina ghjustu un pocu mesi prima di u so arrestu. Arrestu a ddu tempu era fattu per pusessu di una fac, chì fù trovu in u fustu di una vittura. Ci hè dinù cù u macchina e mittaraghju u ritrattu chi ", pile up" pigliatu. In seguitu, a casu, avia cupartu, su, ma l 'huile arrubati è quiet, numaru chjinata in u stazione di polizia.

Sutta lu novu essais hè l 'ùrtimi investigators casu ricurdatu, noi ci avvicinau, trovu u ritrattu, chì fù ritornu à u pruprietariu. Dopu à qualchì tempu, u bastone di Canta, hè statu trovu sei dipinti arrubati, chi vulia à venda aux enchères F. `s. Victor Magids n'andò indipindente a Britain, unni pigliò u so bè. Ma pùa si ancora vindutu la pittura, à traversu issa aux enchères.

A vittima Viktor Magids muriu nta lu 1995, u prucessu di u kidnappers di i so bè, è ùn hà iniziatu, tantu ch'ellu ùn hannu tempu aa cuntemplazione di mandà i criminali in prighjone.

Prucessi in un casu criminali in u quali l accusatu Eugene Tokarev Alexander Butorin, durò anni circa unu è una mità. Prima di la curti era a suppurtà u so appillari, fù tombu da u testimoniu principale - Vladimir Stepanov. Fù tombu drittu à a so porta, un strumentu di delittu era un fucili.

risultatu

Qualchi anni dopu, e cchiù pricisamenti in u 2011, divinni chjaru chì Stepanov statu tombu da ordine di franc Butorin e faete l 'assassiniu di Marat Polyansky, chi a lu tempu travagliatu per Butorina so safety. Nunustanti chistu, Stepanov avia a dari tutti i cunsiquenzi nicissariu di i servi, tantu chi a so cundanna ùn hè dunau a lu appillari corti.

Sergei Butorin fratellu cunnannati prigione di 9 anni, ma Evgeniya Tokareva mandatu à un spitali psichiatricu di cure. In seguitu Tokarev scappò da a stu spitali, à truvà lu, è ùn pudia. Sergei Butorin, comu digià citatu, ricevutu una sintenza di a vita.

Micca tutti i genti sapi unni posa Sergei Butorin, per ch'ellu fù spugliata di libertà, chì crimini ch'ellu avia fattu, ma qualchi tempu fa si desi una intervista à una publicazione nantu à u corsu, à chì si rèndenu i so crimini, a so strana a vita in lu micca cusì è tempu luntanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.