News è societàCultura

"Sayán Ring" - è u itinerariu turistica, è etnofestval

International Festival Etnica tinia ogni annu in u sudu di u Territory Krasnoyarsk, chiamatu "Sayán Ring". Hè prisenti da u 2003 à 2012. aviation 2006 marzu.

prughjetti pupulari

U assai prima festa purtatu nsemmula i gruppi musica etnica da Buryatia è Tuva, Altai, Khakassia e regione Krasnoyarsk - circa 40 gruppi. Spectators ghjunse à circa 7.000 pirsuni. A festa hè accadutu in Shusha, parcours-tippu, pecchè, induve ci hè una abbastanza grande, è ancu dutatu sonu mudernu è usato di luce District Culture Center. Stu PGT di un numaru bastatu di anni, ripiglià i turisti, lungo la strada "Sayán Ring". Forsi chi hè per quessa u Festiventu è ricevutu u nomu degne.

Unu di i perni di Siberia

In infrastruttura Shusha hè bè sviluppatu, ancu s'è ùn hè cacciatu da a Krasnoyarsk è Abakan. In più, ci hè solu munumentu di Russia à i paesi Cuvernu di la fini dû XIX sèculu. Tutti i veri - un magazinu Tavern è alimentari, barns e capanne, comu li ricchi e li cuntadini mischinu. Home orti sò crescia tutti i cultura appena necessaria di a vita, comu era a lu turnu di u XIX è XX seculu.

Induve tutti chjappà u festivale di musica etnica "Sayán Ring" ùn hè micca quì?

Nantu una basa pirmanenti

U capu ideali di a festa hè Andrei Kataev, chì anch'ella si com'è un evenimentu unu-tempu (suprana, andà à a prumuzioni di qualchi idee) prugettu. Ma subitu dopu à l 'apartura, divinni chjaru chì u scopu hè assai pupulari è pianificazione - musicisti deve risponde à l' annu. À ringrazià à ste squadre crustula mantinutu i tradizioni culturali di i populi di Siberia. Per a prima volta i gruppi musica etnica ncuntrau e iddi stissi dichjaratu forti.

U prugettu era cusì furtunata chi una siconda festa "Sayán Ring", passò in u 2004, i musicanti anu accolta da tutti i più di Siberia. È più - di più, è oghje u Festiventu àvi statutu internaziunali. È hè assai apprizzatu da tutti i capi music, hè sustinutu da u bè cunnisciutu-musicisti di gnustrii e straniera da a Francia, li Stati Uniti e l 'UK, in Irlanda è i Paesi Bassi.

Urganizatori è i capi

U prima è siconda rivista di etnomuzykantov purtatu Artemy Troitsky, da u terzu - Sergei Starostin, cantanti multi-cunnisciuti, priziosa e Arrangeur di mùsica folk, Russian.

"Sayán Ring" - Festival, cunnisciutu à parechji, è hà di più cà un cunzigghiu riprisentante appoghju à a presentazione. Famous lingue gnustrii di mùsica e lotte, è li rapprisintanti mpurtanti d 'altri paesi sò pigliatu di individuale musicisti è strumintisti, a maestria di u quali currispunni a l' altu livellu di u Festiventu.

Nunustanti lu fattu ca u numeru di i participanti crisciutu à 100 nominees, u numeru di quelli chì venenu à se rendre à la "Sayán Ring" in Shusha hè criscia ogni annu. À ùn falà in u numeru di Corsica i gruppi è esicutura in u 2013 apre u terzu scena. À u listessu tempu u numeru di i visitori cresce a 35.000.

Eventi Key

It S'avissi a nutari ca la rivista di tutte e ghjera pirfiziunatu, diventa di più diversi replenished da parechji corsi-bassa è prugrammu Discorsi. "Sayán Ring" da 2019-2010 anni. It cuntene un putenti spinta pedagogica è cumunicativu - participanti ognuna novu etnoopyt e migghiurari chiddi attuali. Ci sò novu mostra lingua - ballu, artisgiani, òrdini rituali. By trinca unconditional di u festivale prividia la commissioning di u sinemà aperta-aria, induve filmi sò mustrati riguardanti la cultura e lotte. spectators Cinema pigliò in u 2009. Apertura in u 2010, labburatoriu di jazz etniche parmette u musicisti ca vinniru da altri paesi è di u travagliu in differente tradizioni, à PANICULADO è di scambià punti nant'à i sfarenti lascerà di classica, folk è musica muderna. L'apertura di stu laburatoriu hè cunsideratu à esse un evenimentu, repère in lu la storia di "Sayán Ring".

U statutu di crescita custante

Here manna lu balli scurdati, artisgiani, chants, ghjochi - tuttu ciò chì inturniatu a vita di antenati luntanu. A cosa più impurtanti - chì in tutte e azzioni di bravezza festa Participà. Si deve esse aghjustatu chì a reta messa fora un prugrammu festa tri-ghjornu cù un ditiriuramentu info hè micca solu da ghjornu, ma da a ora, di minuti. A presentazione, oltri i membri di u cunsigliu tercani, incù tutti i insignes di ognunu è disponibile in una larga duminiu dinù. U fattu chì u statutu di u festivale hè crescente, poni tistimunià da u fattu chì dipoi u 2010 u so funnaturi sò Shushenskaya amministrazione quartieru è u Ministeru di a cultura di u Territory Krasnoyarsk.

rializazioni indisputable

celebrazione Italiana in Shusha "Sayán Ring", chì hè accadutu in u 2013, sempri mintuvati la festa, chi pà a esse di più chè una. Opere granni e picculu situ festa (picculu veni chiamatu "EtnoTehnoPark"). In agghiunta li ingaghjati in a scena senza è u spaziu rituali, "Marina di Corsi" di craftsmen, un Adria famiglia. È dinù "Etnointeraktiv" è u museu. parolle Specific merita u "City of Corsi". At a festa anniversariu avemu travagliatu è spartutu spirienzi craftsmen chì ghjunse da 16 regioni di Russia.

"Le Monde di Siberia"

Hè statu dunque decisu chì u luntanu manca di advertised à u principiu di u duminiu di "Sayán Ring" rinuminata comu "le Monde di Siberia" - festa International di musica etnica è artisgiani, chì serà u so succissuri. Sta decisione cunfirmau lu cresce cunsistenti u statutu di u Festiventu. U passatu hè ghjustu un u 1u à u 3 settembre di u 2015 u festivale diventa un evenimentu in a vita culturale di Russia. Hè attribuitu diversi premi, unu di i quali, "The Award National in u campu di u turismu di ballò" hè unu di i più importanti in la Russia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.