News è societàCultura

Perun - lu diu di li trona e di li lampi

Li trona, macedonia, lampi in lu celu ... Even omu mudernu, issi evenimenti naturali strumenta qualchi lu scantu. Pensa dinù chì era cum'è di genti ca stava per dece, o dece seculi nanzu!

Allora u parsona hà appena cuminciatu à ammaistrà i misteri di a natura, assai ùn hè chjara à ellu. È tutte e cose chì ùn pudia esse spiegata in termini di logica o di scienza, si spiega l 'esistenza di e forze putìri suprannaturali e dii. U diu di li trona e di li lampi: hè a ddu tempu la cchiù mpurtanti ntra àutri divinità. Ch'ellu fù timia, sopra tuttu, a paura di e revered.

Perun - lu diu di li trona, saitti, è a guerra trà i pòpuli slavi. Hè statu cridutu ca si verifica quelli chì sò curpevuli, o una certa manera li pinzeri. In ordine di calmari la Perun, u sacrifiziu di bestii purtatu à ellu, è li fece a ogni sìmmulu a casa in a forma di fulmini. U so nomu appari nta tanti fonti stòrichi. Per esempiu, in "The Disco di Libreria Years", scrittu da Nestor, Nettuno, hè citatu di più chè dece volte. U diu di li trona e di li lampi Slavs nascenu trimannu e pi lu scantu; ancu dettu: "Perun voi catturà!", chì vulia dì chì gypse desideriu e svintura.

People pinsatu chì Perun punisci fallimentu à rispittà i leghji speciali (chì hè qualcosa cum'è a Bibbia di Cristiani). Hè statu pinsatu chì quelli chì ùn ci si culpisce, Perun esse nantu à e petre, pioli, Cupido, è, di sicuru, trona e di li lampi. Se qualchi famiglia, o ancu una web, village, suparà da fiaschi frutti addifittati e, comu un numeru, fami è k, stu significava interventu Perun è serve cum'è un "ci ramenta" ch'eddi sò manera ferri di a vita è u travagliu ùn hè micca abbastanza.

U diu di li trona e di li lampi: hè unu di i prima spiigazioni di finòmini naturali scunnisciutu. U cultu di Perun natu più di trè cca fà. Però, si tratta micca solu di scantu, ma dumandatu dinù di u futuru. People pinsatu chì in lu casu di offerte rigulari è adurà unconditional di Perun dari li pruspirità, aiutannu murìu, nun vulìa ca l 'racolti era bona.

Perun statu cunziddiratu l 'matri di tutti i Slavs. In aghjunta à u ìduli di lignu, corona, a ghjente prisenti è l 'imagine di Diu: era un guerrieru cacciadore cù un li capiddi blu-neri cu li capiddi grisgiu è un longu u focu longa.

In dû Rus 'u diu di li trona e di li lampi: addivintò un oggettu di cultu in VI seculu. In seguitu, u sviluppu di sta chiesa, comu si girò fora nant'à i risultati di numerosi studii paganism cuntribuitu Prince Vladimir sè stessu. Ancu dopu à u so ordine in Russia fù accettatu u Cristianesimu, a idola lignu sìmmulu Perun, ùn abbruciati, comu tanti àutri figuri di dii, è ch'elli i Dnieper. Vladimir è ùn pudia fà la, cum'è u restu di u vechju cridenza in a divinità paganu era sempri prisenti in menti l'omi. Era a paura di lampà cumplitamenti un simbulu di una vita filici e cunnutta successu di l 'affari militari.

U diu di li trona e di li lampi hè micca solu à mezu à i pòpuli slavi. L'antichi greci cunzidiraru l 'u capu u diu Zeus. In a mitulugia Norse, u Cristu, in gradu di invià falà un castigu in forma di fulmini destruzzione hè Thor, è in l 'India - Extravaganza.

Un tempu, quannu pirsuni cridutu in i media di i dii pagani, passau. Tuttavia, ancu avà ci sò quelli chì sò chjamati i Old cridenti: iddi, cuntinuannu a tradizione di i so antenati, timite à l ' antichi dei, tra li quali, di sicuru, ci hè un Perun.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.