U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Santa Lucia Eugene: lu tèmpiu, icona, prighera

In lu IV sèculu, duranti lu regnu di lu mpiraturi Custantinu lu Granni, in lu vastu mperu è dicenu uniti Rumanu, per paura chì u lume di u Cristianesimu, chi addivintò la riliggiuni ufficiali statu. Ma u parcu di a vera fidi fù venuti da una strada longa è dura, sparta i martiri di sangu chi sacrificatu a so vita per u. Unu d 'iddi era un santu martiri Eugene, chi andat a nostra storia.

Mpiraturi - persecutor cchiù curnutu di a fede cristiana

À u principiu di u IV seculu, in l 'Est guverna mpiraturi paganu Diocletian, falò in a storia cum'è unu di i assicutavanu più brutali e intranziggenti di cristiani. partigianu fanàticu di idolatry, hà fattu a so megghiu pi rimettiri la vita a muriri Murat da u tempu di paganism. Unu di l 'uparazioni di u so lutta incù u veru a fede hè un dicretu scunnisciuti da ellu à l' annu 302.

Su li basi di stu ducumentu impii à tutti i magistrati di a cità custretti à lampà i cresii cristiani a li tirritori sughjettu à elli, è à quelli chì ricusò di timite à l 'ìduli era à esse spugliata di tutti i diritti civili è accùsinu. Parechji di i vittimi di issu gattivu mpiraturi fala in la storia comu lu chiesa ortodossa di i santi addivintò martiri làssanu jiri u so sangue, di u Cristu.

U strincennu di i leghji barbareschi

Tuttavia, a canciari lu cursu di la storia ch'ella era impussibile, è prestu Diocletian riprova di u futility di i so sforzi. Privu di i tempii è ustrashonnye minacce, corte, mazzinianu di u novu a fede Andavanu di prieri signu è adurà in Batu, quanti luntani è altri lochi tranquillità. Allora seguita da una nova, un decretu ancu più duru. Si ricumandò à utilizà tutte e misure di coerce Cristiani à paganism, è i ribelli à piglià una morti crudeli.

Friends in a vita è fratelli in u Cristu

Hè in issi anni, difficiule di cristiani glurificatu u Signore, u so ft martiri Eugene. Santa Maria Satalione vissutu in i cità, è hè un amicacciu di lu cumannanti di l 'truppe City, li cui nomu era Evstratov. Tutti dui èranu nati in lu paisi Aravrakina, appartinni a li turchi e ammucciuni suprema capu participò à servizii adurà e parte di tutti i riti cristiani. Dapoi tandu, cum'è ci hè noms de n'edittu di lu mpiraturi, a so vita hè sempri in periculu, u più cusì chì, à mezu à una grande numaru di i residenti scura e gnuranti sciarra cu Cristu, da un sustegnu a fede scuntrà è accunsentu.

L'arrestu e prigione di u prete Armenian

Hè tantu successu ch'ellu fù prestu cunquistata è pigliatu a più vechja Satalion Armenian Church Auxentios jeru dinù festighjeghja in u visu di i santi. Ghjesù cullò in a manu di genti crudeli e fanàticu paganu - u guvernatore Lisiassu. Sta hè una canadese Casa di i cristiani, è lu cantanti orbu di l'arbitriu mpiriali. Nimu ùn ci era micca sicuru chì u distinu di u presbyter Armenian murata.

U prucessu prussimu di un ministru di a ghjesgia di a divintati canuscia 'istante Yevstratii e lu so' amicu, Eugene. Santa Maria Auxentios essa in la cabane, mai cessatu di pricà per tutti quelli chì inseme cun ellu, hè à piglià u nome di u Signore, in martiriu. I dui amichi, rende a iddu e iddu dumannò a ricordu in a to prichera, è i so nomi à i Patri à mandà li un populu sèmplice è gratu, a putenza di Amistad Bella u so nome da a so morte.

Preghiera in lu bughju di u cabane

In la grutta pietra, à mezu à i groans di prigiuneri è a clanking di catene, cullate di fracicume, e parolle di prighera presbyter Armenian, cunnannatu a una corte trattamentu di i pagani, ma finutu cumpariri appena prima di u Tribunale di a ghjustizia di u Creatore di l 'universu. Dumandò di i Corsica Shuttle di puteri à tutti quelli chì, cum'è ellu, vole a so agunia, è a morte di Amistad Bella lu nomu di lu Signuri.

So parolle sò intesu, e comu provi esciuti nantu à elli la grazia di Diu, 'ntisi un fiatu di jittannu a lu so cori Yevstratii è Eugene. U Spiritu Santu, li misi e detti a forza, sopra, chì ùn ci hè nunda in stu mondu perishable. Di affucannu bughju di a prigiò, accuminciaru a so manera di a vita eterna.

ghjudicatu ingiustu e nazioni cchiù curnutu

U ghjornu dopu, a la prisenza di tutta a sucetà urbana è i capi militare di u palazzu mpiriali e suprema capu di a cità di Fox accuminzau lu prucessu di l 'anzianu Auxentios è quelli chì èranu cun ellu. Sti eranu genti ca, oltri ca comu a so 'patri spirituali ricusò di scambià li nzignamenti divinu a la vita. All di li sò attesa di la morti prussimu, ma prima Fox pruvatu à creà omancu qualchi Giaxu di ghjustizia è dunque vulsutu à sente u parè di quelli chì rigalu.

discursu Forensic Eustratius è Eugene

Di sicuru, si crideva chi at a cunvinzione vi à sente o cristiani. Ma tuttu si ne fora un'antra manera. Prima in fronte di ellu è tutti u bastone di a corte apparsu Yevstratii mentre ch'ellu cumandava à l 'esercitu di l' a cità, è, da cetu, ca iddu era pensa à la prima parolla. A lu granni pignata di u guvernatore, è micca solu, pisendu u i'mpiu contru à u accusatu, ma, accumpagnavanu i so parolle cù un argumentu cunvinciri, riniscìu a diri un discursu geniale in difesa di cristianità, è à a fine propiu è sinceramente dichjaratu a so sustegnu à issi insignamenti.

Creata intesu, Fox iniziu sbiguttiti, ma in u prossimu minutu, vinia à ellu stessu, ch'ellu era in un furore urdinau la striscia stout in lu cumannanti di tutti i so tituli e pusizioni, è a maiò parti di li mori. Nun hannu tempu à ancu prisente à a scena a trattari cu lu circulu di u so scantu comu Eugene vinni avanti. Santa Lucia, in cunsunanza cù e parolle di u so amicu Eustratius, dichiarò lu cristianesimu lu solu vera religione, è veru, comu lu stissu ricunnisciute discèpulu. Needless, chì u zerga di u capu ellu culpisce cun piena forza. Eugene quì ncatinatu e pigliata à chì listessu prigiò, induve u ghjornu prima di iddu e lu so 'amicu dumandatu u santu à pricà Auxentius.

U modu di u situ esicuzzioni

A mane à a matina, iddi foru purtati fora di u porte di a furtezza, à l 'temperature di ca cuntinìa li Cristiani ricusò, ancu sottu à lu duluri di la morti di timite idoli, è purtatu a lu paisi di Nikopol, induve mannu a pena davanti à a ghjente. U percorsu di sta tristi e prucessione passau attraversu Aravrakin - pàtria cundannati di amici. Quì sò surgente si rammintò e amatu di i so pari è l 'umanità.

Quandu Yevstratii è Eugene abbassannu sottu à li colpi di friddu di opera, passatu à traversu i carrughji, parechji in u fudda di pòpulu li sacciu, ma micca à mustrà, per paura di incurring u priculu. U solu foras era un omu bravu è curaggiu, chjamatu Mardary. Iddu dinò professed Cristianesimu, è ùn pudia purtà à circà nantu à u pedi di i so fratelli in la fidi.

Dicendu: addiu à a famiglia è affidatu a cura di a so Pious vicinanti - un Christian sicretu, si seguita vuluntaria i so fratelli in u Cristu. In i cità di Nikopol, doppu tantu suffriri, si accettatu a morte. Comu u tempu passava, fùbbenu canunizatu è oghje canusciutu comu santi ortodossa. The Church Orthodox unurari a so mimoria. Ghjornu di a Santa Maria, Eugene è à quelli chì anu subitu cun ellu di a so fede, cilibbratu ogni annu u 26 di dicembre à u calendariu gregorianu.

A memoria di i santi martiri

Oghje in Russia à mezu à tutti i santi di Diu, chì hanu cunsacratu a so vita à u serviziu di u Signore, di a terra, in una manera dignità è revered santu martiri Eugene. In SEC, quandu Arhistratiga cattedrale Mihaila mette munasteru u so nomu. In a listessa cità, la cresia di Santa Maria Eugene statu apertu in u 1995. Custruitu vicinu à Zaeltsovsky cimiteru, iddu veni cunzidiratu unu di i più belli in SEC.

prughjettu custruzzioni di l 'auturi di stu centru spirituali hè l' architettu I. I. Rudenko, embodied in a so puisia conta antichità Orthodox Russian. U tempiu hà u statutu di munasteru Pokrovsky Abbazia (p. Zavyalovo), unu di i patroni cilesta di quali hè a St. Eugene. Icona lu pigghia 'orgogliu di locu in la ghjesgia munasteru.

Santa Maria martiri, micca a paura à la verità propiu u ghjùdice trattamentu di sè stessu cum'è un Cristianu è avè suffertu per sta suffirenza e morti, veni à l 'aiutu di tutti quelli chì vinaranu à ellu in a fede è speranza. Fiera di San Eugene hè cuntribuiscia pòpulu in tutte e di adversities di a vita, s'ellu circava aiutu lu persona ricevutu u Spìritu battesimu hè u listessu nomu comu lu scigghìu, o altrimenti. Ancu s'è per a prima volta à prupostu di prieri prima di l 'imagine santu, si hà da esse intesu, s'ellu vene da u core.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.