FurmazzioniEducazione è culleghji

Regulamentu di cumpurtamentu ambiente di schoolchildren è generale

In issu articulu, chì l'veratimente come si cumportanu in a natura, cunziddirati li règuli funnamintali di cumpurtamentu ambiente di sculari, ma micca solu. Dopu tuttu, generale crià un esempiu per i zitelli. So chì l'principiatu prima di tuttu cù quelli chì sò longu passò u zogliu di zitiddina.

Instructions per domani

Ricordati, ciò chì tù crià un esempiu per i zitelli. So pruvà di sensibilizà stessi in termini di u rispettu di a natura. You accordu ca dicu, u zitellu di u rinunziò di fumo ùn aspettu, s'è vo sò s'arricorda debout cù una sigaretta in i so mani, chì pò avè uni pochi di minuti, a tiru nant'à a terra.

règule cumpurtamentu ambiente dumandà propriu a tutti l 'omi, cum'è solu sin'à noi ciò chì u statu di u mondu. Ghjè à ogni ritrattu di a natura: bella, puri, occhi cuntenti.

U purezza di a scola

I prufessori sò impurtanti à rammintà arricchisci studianti chì u débris ùn pò esse partutu altru. Ci saria grande se i prufessori purtatu i studienti nant'à a natura di spiigà issu, o chì prima, per esempiu, in bioluggìa. In stu casu, i zitelli ponu amparà à piglià cura di u mondu intornu à elli. A Canzona di circà à ciò chì i so sugetti impurtante di spiegari li reguli di cumpurtamentu eculogicu di schoolboys:

  • i studii suciali;
  • bioluggìa;
  • Sistema;
  • giugrafia;
  • in i scienzi naturali;
  • è ancu in aducazzioni fìsica, ca pigghia postu in u fora colder in lu spiazzu a scola o in u Parcu, in 'inguernu - sci in i pini.

Quì si pò vede cumu tanti suggetti a scola pò esse a causa di un embiu pulizia.

Pudete pensa di di u sculari?

Chì i zitelli ùn era primura di a natura, cù interessu è entusiasmu si n'andò in u sabbatu, avemu amparatu à piglià cura di i pianti, make up, per esempiu, un ghjocu induve serà incluse li reguli di cumpurtamentu eculogicu di schoolboys. stu tipu di prugettu deve dinù hannu premi di i vincitori. A Canzona di dì vi porghju i studianti sabbatu u football hè bona à andà in i boschi, ma nanzu chì, ùn vo spiegari li reguli di u ghjocu sò:

  • micca à friscià vecchia;
  • arburi vivu è arbusti ùn entra;
  • Ùn Pronuncia nidu l 'acelli, furmiculi, vespe';
  • musica ùn cumprendi.

Quì hè una lista di ciò chì i studienti deve cunnosce. Di sicuru, u più maestru di i reguli di a fari assai di più, parchì sò veramenti assai. Quelli chì chiaru ca fà parti di i reguli, ùn vi stipulating alcunu, vi ghjunghjerà premi, o "cincu". U restu vi hannu a travagghiari fora la struzzioni.

Avemu jemu a accenda un focu in la campagna

Cosa à fà s'è vo piglià a vai randonnée in lu vicinu 'avvene? Di sicuru, i zitelli tuccherà à amparà li reguli di cumpurtamentu eculogicu di schoolboys. Cosa sò iddi? Prima di tuttu, sò bisognu di preservazione di persunale, per esempiu, in un falò. Chì l'abbicinàrisi â:

  • Prova à truvà un locu induve ci sò tracci di lu focu, prima, brusgiatu solu ci.
  • Sè u tarrenu hè guasi unvisited da populu, dunque misiru un picculu furnaru. You Mulateri Di L'bisognu di lu quandu vi mette fora u focu. Ferma à esse intarratu in lu pirtusu e chini di sabbia.
  • Ùn lascià u locu di riposu, finu finu a vi sò sicuru chì u focu, hè cumplitamenti ulìmpicu.
  • Falò solu sorte secca nudeddi, canne, di paglia, di carta.

I zitelli ùn ci vai randonnée sulu, unaccompanied. Ma s'è qualchissia da u l'bè spirimintatu-in i boschi, pò inflame è extinguish bè fochi i zitelli, hè pussibili a vai senza una persona.

Cù un sughjornu diminuìu

L'ori cù un sughjornu vagnatu, tendenu à andà incù tende, stirà cucina è tuttu vi tocca. Ci sò reguli di cumpurtamentu ambiente:

  • Ùn fantasia la tent, o unghie à stallà tende, tende, tende, in arburi vivant. I pianti sò assai malatu è pò more incù preghjudiziu seria.
  • Evitari vari chimichi soi. idiali di strasurdinariu drink panatteria di stirà laver, chì hè micca peggiu di risista incù u grassu. Lu stissu vali pi STUZZICADENTI. Prova a pigghiari u sapone, per esempiu, ta. U risorsi di più naturale assume, u megliu.
  • Ùn lascià vecchia darreri. Sè ci hè un picculu vosci manca ùn vi sempre di custruì si è offre / livaricci cun elli à a dumpster sû.
  • Nisun bisognu di piglià un Sonata cassetta, wireless portable ùn aduprà cum'è un jocaturi. Tastà u cantu di aceddi.
  • Toilette hè almanaccatu in un locu bruttu più luntanu da lu corsa. Sè pussibili, scavà una prufundità pirtusu di circa unu metre, incù un diamitru di micca di più cà 40-50cm. A la fini di la nostra lingua a so intarri.

Fate a vostra campagna cum'è cumpleta. Nisun bisognu à pusà tutti i ghjorni in l 'acqua cu l' scrive o per parlà di tutti i vostri 'amichi nant'à u vostru telefunu. Piglià una ruttura di u muvimentu, passà tutti l 'attinzioni di fauna.

Sabbatarian

Regulamentu di cumpurtamentu eculogicu di schoolboys nantu a sucetà sò apprupriati à u sensu chi si sò publicu. Per esempiu, u travagliu vuluntaria. Iddi jemu a sculari la scola, i residenti di u spaziu, a cità. Lu so 'abitanti puliti u spaziu da débris.

Avemu addritta di purezza!

Ùn ittari un box à l 'jungle, la terra, nantu à u campu. Senza altru. Ancu s'è vo passà da "informal" Vicario, ùn cresce à una taglia ancu più.

"Li rèuli di cumpurtamentu ambiente di sculari" - un prugettu deve esse permanente per u prossimu generazioni à amparà à rispittà a natura, a 'amuri a vostra cità. Forse si sarà capaci di eliminari assai di Vicario ghjetti.

Comu a 'nzignari?

Amparà à pruvà subitu li règuli simplici chi nun hannu bisognu ogni sforzu:

  • ùn graputi vecchia;
  • Ùn rumpiri i pianti vivu.

Ghjè li règuli cchiù elementari di cumpurtamentu suciali di i studienti chì di fà propriu nuddu. Ancu s'è ùn ci hè nimu pistari lattine partutu vicinu, ci hè sempri purtatu à la cchiù vicina.

E lu me cori calmu

È voi sapete cumu a solita l 'anima, quandu ùn hè vecchia? Cuscenza comu puri com'è u mondu fora, chi vi sò salvu. Cridi a mìa ca, luntanu da noi nimu ùn la natura puri. È i reguli di cumpurtamentu ambiente di sculari - chistu è unu di i reguli di più impurtante in a vita, micca solu populu, ma dinù l 'animali, uccelli, nsetti, è i pianti. Hè a purezza di a natura, di a salute è a vita di tutti i organism vivant.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.