Educazione:Scienza

Reazione di a polimeriata

I polímmi sò cumposti chì anu un pesu molculu assai elevatu chì righjunghje parechji mila unità. A retazioni di a polimeriata sottumessu a produzzione di materiali muderni per diversi propitii è e proprietà. Sò d'alta forza à densità bassa, sò suciati da scaldà è ponu esse moltu cunsigliu, chì permette l'acquistà produttu di parechji disinni è di dimensioni. Li polímmi sò inertios in ambienti currusivi, sò prupietà insulating elettricu è ùn sò micca suscettibbli à corrosione. Per via di proprietà unichi chì sò rigulari regulati à l'epica di sintesi, u campu di applicazione di i tecnulugia polimeru mudernu hè sempri stendu.

Quandu incalfate è enfilatu, i prudutti di a produzzione chimica cumponenu in modu dufettu.

Qualchissimi calda cù amulante, è quandu si cibu, sò solidificate altra volta. Tali materii includenu i prudutti basati nantu à, per esempiu, a retazioni di a polimeriera di l'alcheti, per esempiu, u polietileno è di u polipropileno. Sò chjamati materiali termulosi. U polistinuu è u poliestirenu sò propietati simili.

Pòmuli di un tipu diffirenti pò esse rinfrescante solu una, postu chì dopu à enfasi, si pruteghjanu è ùn si tratta micca più quandu quandu cale. Sti tali materiali sò chjamati termichi, inclusi resini di fenol-formaldehyde o urea-formaldehyde. Thermoplastichi è thermichetti sò i so vantaghji. U primu hè liberatu in forma granulare. Da elli, dopu à calà è acquicchi, i prudutti di qualsiasi furmulare sò ottigati, ma ùn pò micca esse stimatu durante l'operazione. Quessi sò disponibile in a forma di una massa resinosa.

A retazioni di polimulatrici di etilinariu pò esse scritta in a forma seguenti: CH2 = CH2 → (-CH2-CH2-) n. Sutta certu cundizioni, in a presenza di un iniziatori (sò oxigenu gasu o una suluzione di perossu organu in l'oliu), una vacanze di upertu π (altri o un vitu doppiu) si trova trà l'atomu di carboni è una quantità numbina di radicali libri formati. A riazione di a polimulera simule di un meccanicu di a catena radicale. U pesu moliculu di u materiale di polimeru dipende direttamente nant'à u nummu n, cù u so crescenu a criscità. A regulazione di e cundizioni di a retazioni di polimulosa, l'operatore di sintesi di u polietilene alcanza a produzzione di un materiale cù proprietà predeterminati: a fluidità (o l'indexu di u flussu), a forza, a densità, a tangente di a perdita dielèctrica, a constant dielettrica è altre.

Sintesi di polietileninu d'alta densità o una retazioni di polimulosa hè realizatu in autoclave o reattori tubulari à e tematichi à 300 ° C è una pressione di 1000 à 3000 atm. À u listessu tempu, una quantità enormi di calore hè liberatu. Hè cacciatu da acqua calda, chì ghjè furnitu in e camicie di reacturi. Da u gradu di purità di l'acqua fornitu per a salda di u caldu, l'acqua deprezza a larga di a qualità di u materiale polimeru è a sicurezza di u prucessu. Se l'acqua hè pocu purificatu è cuntene assai impurite (per esempiu, salti duri cù a forma di cations calcium and magnesium, anions à silicic acid, clorine è altri), dopu una forma dipositu in a chjave di reacturi o cumincià à corrode u metale. A causa di u cambiamentu in u gruixu di e mura di u reactore, a supertazione di u calore in tutta a so superficia torna divera, è e cundizioni di a temperatura di a polimerizazione pò esse incontrollable. Cù un crescita à l'aumentu di a temperatura, l'oxidazione di u polimeru o a so descomposizzioni pò esse cù a distruzzione di u reactore.

A riazione di polimulizazioni chì riducighjate in a furmazione di u polietileniu pò ancu esse realizatu à pressioni u temperatura minimi. Ma questu hè bisognu di un catalizatore. Se u polietilenu di l'alta pressionazione da u reactore si sali da a furmazione di una fugliada chì cuntene etilene senza reazzione, chì hè diventata da u polimeru hè granulatu, u polietileniu pruduttu à a presse bassa pò esce da u reactore cum'è puleu, più precisamente, una suspensione in un solvente d'urariu. U polu hè spartutu da u dissolvente è lavate da l'impurità di u catalizatore, è da seguitanu granulati ancu nantu à un equiptu specialu chjamatu un extruser.

Cusì, a retazioni di polimulosa di l'etilinariu in a industria hè utilizata per a sintesi di polietileno. Sicondu u GOST 16338-85 pò polietilene di densità in densità è di gasificiu gasificatu, secondu a GUST 16337-77 polietileninu d'alta pressionazione di l'autoclave è i prudutti tubulari hè pruduttu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.