U sviluppu intellettualeDemonio

Quandu I ponu m'aimes? Sceglie un ghjornu auspicious per divi

Assista - un rituali magicu fatte à furniscia risposte à e dumande di ciò chì ci aspetta a lu futuru. I risultati di esse validu, vi tocca à fighjulatu un numeru di regule è cundizioni. Per esempiu, leia à pratiche conjectural pò esse chè in certe volte.

Prova a fari fora quandu vi pò criu, è ciò chì tempu hè megliu à ùn dumandà dumanni di l 'universu.

Cartomancy. règuli funnamintali

Hè cridiani chì u luni - u ghjornu di divinazione ùn hè micca u megliu. Cusì si face luna deceptive. Si ddu vecchiareddu patronized pueti e amanti, ma Tiresia è urla ùn sò anuratu.

Assista à 'amuri e rilazione sò più in tempu di e donne - Wednesday, è u vennari. Quandu dumandatu circa l 'affari finanziari di u carta cchiù famusu scuntrà u marti o ghjovi. Sabatu hè adattatu per divi pianu megliu.

Ùn pò speculate su Sunday, parò, oltri a tutte e altri ghjorni santu.

Micca adatta di carta divinazione ghjorni nuvolati a chi u celu hè legend.

Pràtica, u calendariu lunare, a persona più facili impegnà cù i mondi suttili u 12, 14 è 19 ghjorni. Era in stu mumentu forti da i nostri intuizione, la capacitati di miludia è infurmazioni prucessu.

Messa divinazione, ùn vi scurdate chì u più chjaramente ferma a vostra dumanna, lu megghiu la risposta. piriudu tempu chì hè sugettu à a carta saggi hè piccula.

Tradizione, ghjorni, favurevuli di ogni divinazione cunzidiratu lu equinoxes è Moderne, oltri ca comu tuttu lu piriudu tempu di Natale.

Cosa ùn l 'avvene tèniri in magazinu à noi?

Comu sai, in ordine per passà fora lu drawing, vi tocca di più tempu per sceglie u più bonu. Ma ci sò riti dinù di usu cutidianu: una sèmplice assista à a carta, osse, munete. Resort à u so aiutu à ogni volta à truvà fora comu lu restu di u ghjornu nanzu.

Sè vo sò tantu luntanu amparatu solu i principii di divinazione, voi vi accustà una sèmplice rituali. Per lu avissi a solu bisognu di un rulli e un pezzu di carta. Preparate divi po in nanzu, tantu tu aduprà u listessu mudellu tuttu lu tempu.

Tagghiau una piazza fora di carta, e scrive in duie culonne casca divi:
fiammata
loda
uttinuti
indiferenza
squabble, cuntruversia
offerta ridditizziu
aspittavanu
ostaculu
embarrassment
perdita finanziariu
attinzioni supiriura
sustegnu amichevuli
guai viotu
ti scuntrà un vechju amicu

Solu 14 Frasi, ma vi pò ingrandà a lista nant'à u vostru propriu. Avà chjuderaghju a to 'occhi e pig serata la cuillère à u listinu. Cosa saggi Per buccali, è chì vo atti di u ghjornu vinia.

Lascià in menti chi u più vi ricursu a un tali divinazione, u più sicuru vi predict. Quandu vi pò criu stu mètudu? Ogni ghjornu, in ogni tempu. Però, ùn vi scurdate di ritirata è ritruvà u sughjettu.

Assista un appellu à i spìriti abbisogna una risposta specifichi à sta quistione. Piglià un saccu palisavanu è 12 pezzi di carta. Scrive in u sei di li "ben", è un altru di sei "ùn". Allora Tunica ognunu e 'immerse in turni in un vasu, mittennu lu nomu di u prufume: Anael, Michael, Gabriel, Sabul, Cheret, Hat, Avanabil, Fatah, Tabasis, Bergen, Lukabis, Saidis. Mossi lu vasu, copre cù a so manu manca, è dì chì u cuntrollu: "Lavoine spìriti - demonii (dinò liste u web lista), risponde à mè di trè dumande, ma ùn ridite, è apre a verità."
Ùn dumandu quistione ntricati è ùn sò ripetutu, ancu s'è a risposta vo ùn piace. Quandu I ponu m'aimes? À ogni tempu quandu ci hè un prublema, seria. Turbati i spiriti di ogni tecnica ùn hè micca necessariu.

Assista "tesse" nantu i pricisioni di u cuntenutu infurmazione è ùn hè stata fatta, ma hè una bona manera di tumbà tempu, s'è nunda altru à fà. Scrive nantu à un pezzu di carta, u nomu è nomu di la pirsuna, a strana si puderà truvà fora. À u fondu mette i numari da unu à centu è data. All di stu hè situatu in un tipu di matrici. Zeros ùn deve esse scrittu.
Croce fora u listessu numari, è quelli chì dà agghiuncennu la summa di 10.
By u numeru di pie cullezzione truverete apprupriati à voi in ordine di calchissia à criu.

1 * 10 * 19 - iddu ama,
2 * 11 * 20 - suspittatu di tradimentu,
3 * 12 * 21 - primura,
4 * 13 * 22 - like,
5 * 14 * 23 - pigghia nota
6 * 15 * 24 - (s) ch'ellu ùn hè micca interested in voi,
7 * 16 * 25 - sarà insieme prestu,
8 * 17 * 26 - so (so) attrattu à voi,
9 * 18 * 27 - à a to coppiu hà un avvena.

Di sicuru, comu la furtuna-diceva accuminciò a pigghiari pazzi ch'elli sò di più per piacè è passatempi. Quandu hè pussibili à puntu nant'à a carta? À ogni tempu, appena addiventa Cavatrici.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.