News è societàCultura

Pruverbi di a vita - a capacità à custata la cosa principali

Pruverbi di a vita - a misura di quantu genti sunnu in gradu di nutari la cosa cchiù mpurtanti a ghjente: u bè è u male, è u còmicu e tristu - perchè tutte ste cumpunenti è sò una parte di a vita.

U bonu a vita

Riflessioni annantu à l 'esistenza di vicissitudes, rigali è torce mpruvisa di destinu trasmèttala pruverbi di la vita. Hè stupente cumu i maghi di i seculi passati ogghj in frasi brevi pinsamenti su chi unu pò speculate per ore più tardi. "L'età hè longa, pienu di tutte e" - cusì u vechju omi insignatu u ghjovanu, quand'elli avianu difficultà. Stu vulia dì chì in a vita deve esse bè tuttu - u male è bè: "To campà bè - Lettera, ma digià - Ùn guai."

Comu un cuvernu, comu spirienza veni spustatu à i zitelli muderni solu à traversu li libbra, ma hè impurtante perchè si mostra cumu prufunnamenti tineva circa lu populu strasurdinariu di u populu ùn appena l 'a qualità di a vita, ma dinù i benefici a àutri.

Pruverbiu, "chjodu per u populu, è ch'elli vi campà per tu", "vita hè datu a bona causi" sò insignatu a saviezza di i ghjinirazioni passatu. Ogni omu conta ammucciuni chi u so viaghju, vi lassu na bona memoria di ellu nant'à sta terra, ma micca tutti i farimi onuri. Pò dassi chì hè per quessa parechji insignamenti circa viaghju tirrenu à mezu à ditti antichi - "Life hè abitanti - ùn lu muvimentu campu", e la roccia - "In u celu ùn ci hè micca l 'ali, è in terra, vicinu à a strada."

About vita mala

cunsigliu li pruverbi in lingua assai nant'à ogni occasioni di a vita: a nascita, u matrimoniu è PULIZIE à disunori o di morti. Iddi solitu dicu genti mali mori, svugliatu e ruvina. Pruverbi di la vita a lu in oziu.

"Si campa à sè stessu, o altri," - ci impauriti zélé. "Ùn ci hè vissutu, era, è ùn era" - un ricordu di sè stessu, nuddu voli a lassari, ci hè sta insignati i vechji i zitelli à pusà serate inguernu guccini da u focu, è treccia Bast.

Oghje, par disgrazia, a l 'etati di Psychologe è crescita persunale, uni pochi autobus ricorda chì tutti l' adversities chì succede a genti ca hannu populu sàviu tanti seculi fà fù calata i so parè, spressu traversu li pruverbi di la vita: "campà una fina, si a vita custruì lisu. "

About a vita sana

In i vechji ghjorni, a ghjente pinsava chì l ' "Healthy'll - tutti i dobudesh". I populi di u XXI seculu, sò passati à i radichi di stu saviezza, com'è troppu cari oghje, costu di malatia, tanti dannusu apparsu in nourrisson e camp hè rapidamenti fine.

Pruverbi su sonu a vita sana, comu un cunsigliu o una duttrina, ma u solu modu fu pussibili di instill i ghjovani di u sapè chì "Salute ùn si pò cumprà -. Si dà i menti" In u nostru tempu, sta spressione pussutu esse spiegata cum'è una cunversazione circa riflissioni pusitivu, è i nostri antenati pinsatu chì da la forza di spìritu è u corpu, deve esse cotti camurrìi. In i vechji ghjorni tuttu hè semplici: "Salute è ricchezza di più cari" - è sapiu tuttu da chjuchi à grande.

Pruverbi circa pò èssiri nterpritata di u mudernu generazione di Enrico sano, quantu riguarda l 'attinenza per ellu cusì:

  • "Ci sarà prestu - ùn esse sano" - circa n'aducazzioni nourrisson.
  • "Bohlen - guaritu e saluta - watch fora" - endurance k.
  • "Per mali usi pi teniri, a vita ridutta" - a strada di la vita.
  • "Move più - a vita sarà più" - circa aducazzioni fìsica e sport.

Cusì, u fattu ca genti capisce è guarda ancu migghiara di anni fa sò sempre apprupriati, nunustanti lu ancianos a tecnulugia, spaceflight è cibi raffinatu. People à tutti i tempi vulete fà campà bè, nfacci i sèculi doppu.

A vita è a morte

Ci sò i temi chì fù cunsidaratu Biondi à parlà in publicu, ma ch'elli ùn vai luntanu, ignurannu. Induve hè a vita, ci hè a morte - si capisci micca solu u sage. Nantu u tema di a morti, ùn piace à parlà seriu, ma stoically accittari lu putìa. Stu hè tistimunià da li pruverbi.

"Na vota ca lu populu nanzu à noi, vi campà, è dopu à" - chistu è lu a saviezza di u populu, chì hè in lascita da u nove passatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.