Sports e FitnessArti marziali

Prontu American Wilder: a so vita e rializazioni

A data, u mondu ùn hè micca tantu cumbattimentu sola, chì in lu corsu di a so carriera pugilatu ùn ottene una sola scunfitta. Unu di issi omi, chì à stu ghjornu in u "perditi" hè zeru, hè una prontu Deontey Uaylder, circa chi avemu da parlà a tecnica in stu articulu.

mumenti biografia

U campiuni mondu realità nati in i Stati Uniti d'America 31 anni fà, o à esse più precisa, 22 di uttùviru 1985. A so cità nativa è a Tuscaloosa, chì si trova in lu statu di Alabama. Hè nutevuli chì, essendu digià un omu riccu, prontu Wilder ùn cambia u locu pirmanenti di residenza, siddu lu putissi fari lu. By u stradellu, scritta in un Atleta ùn vulianu a puericultura è fù preparanu à lià u so destinu cù nuddu, o le football americanu, ma dopu à a so figliola era natu, hà una seria k di u sistemu musculoskeletal, si sempre decisu a cuncintràrisi in u pugilatu cum'è una passione, chì hè capaci di purtà u gran torna a finanza.

carrèra mature

Cum'è un prontu Wilder hè accadutu solu in u 2005 è in uni pochi anni, hè in gradu di ghjunghje ne à bè i risultati in lu Dilettanti. In u 2007 si guadagnau u simile rinumatu chiamatu "Parisienne Golden". Iddu macari arrinisciutu a triunfari un Championnat National è u so patria. È in u 2008, a squadra US ghjuntu à i riunioni incontru cù l 'squatra nazziunali Russian in SEC, induve a mane persu Luigi Boccherini Romanov. Tuttavia, à u listessu annu, una ghjovana prontu Wilder rinisciu a superari pi una spirienza Rahima Chahkieva, chi poi divintò u vincitore di i Ghjochi Olimpichi in Pechino. U listessu Deontay hè una medalist, brunzu di i Ghjochi Summer Beijing.

Cumbattimentu à u livellu prufessiunale

U so incontru esordiu à l 'anellu per-American tinia 15 nuvembre di u 2008, divinni lu primu avversi di Itan Koks, quale ellu hè capaci à pichjà à a seconda tri-minutu. Stu statu seguita da seria riesciuta di 31 principiu di vittorie, ognunu di cui cariu di u principiu di giru (Deontay dopu à quattru partite di cumbattimentu). Hè vera in nu duellu cu Harold Skonersom prontu Wilder e riniscìu a prènniri sbattiva falà, ma fu vinciutu.

A prima cintura Championnat

In di dicembre di u 2012 Deontay Trasivu ni lu circu a luttari cu chiddi cu ùn lesions à u tempu Gaston Prezzo. Principiatu una lotta notti misurata comu sia guerilla sizing autra. Tuttavia, à u terzu giru, Wilder creata una putente croce dritta, dopu à chì i so avversi hè in una Firenze prufonda. Cusì, Deontay ricevutu cintura Continentale Americhi campiuni di li lunati.

Battle cun Liakhovich

In d'aostu di u 2013 Deontay avutu una lotta cù un riprisentante di Belarus Sergeem Lyahovichem. Real durò per menu chè una annata. Wilder hà furzatu u avversi di tiranu nantu à i funi, è ci sò iniziu bombed lu duru colpu Firenze à a manu dritta. Firenze era accussì grùassu, ca Liakhovich accuminciò a convulse, è Medics purtatu lu lettu a lu circu, chì infine micca stati bisognu, cum'è l 'Belarusian ancora arrinisciutu a svigliatu, è lascià a scena di a battaglia nant'à a so.

battagghia Qualifying

In u veranu di u 2014 si scontra à a so compatriot American Malik Scott in la battaglia di u dirittu à riceve un spurghi ufficiali di u titulu di u mondu. Tene à mente chì sti dui atleti lotta durau sulu 96 seconde è causatu assai di cuntruversi. È tutte e perchè Scott fù arrivatu fora, è parechje si 'ntisi fallimentu Simulazioni su parte so'. Tuttavia, comu lu ripitemu, ognunu ama una vittoria, è Wilder appi l 'uccasioni di risponde cù a realità campiuni tempu Bermeynom bermane stiverne.

U novu campiuni

In un duellu cù Canadian Deontay prima volta in a so carriera pugilatu chì si n'andò a distanza piena di 12 giru. U listessu battaglia fù dittata da l 'American, chì era capaci à impone u so campiuni tactics. Comu si girò fora, Wilder spesu lotta cù una manu, cuntinuti è guastatu u so ochju drittu.

prutezzione Cintura in cumbattimentu "Deontey Uaylder vs. Chris Arreola" aviva benivulenti è statu lu quartu in u "Bomber Bronze". Digià in u quartu giru di u megghiu fù arrivatu finu, ma lu campiuni hè in senza prescia à pichjà u fora. È ancu, dopu à l 'uttavu annata Chris ricusatu di cuntinuà u cumbattimentu.

Deontey Uaylder, l 'ultima battaglia chì purtò seriu inghjulia, secondu a stimi duttura', nun vi lassu lu circu finu à a fine di u 2016.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.