Publications è articuli scrittiFiction:

PP Bazhov, "taire Box": u titulu, u tarrenu, imagine

Pò dassi unu di i più "favulusi" è a magia di scrittura Russian - PP Bazhov. "Taire Box" - un libru chì sà tuttu da i zitelli assai picculu à circadori seriu, criticu litterariu. È da essa stunatu, perchè ùn ci hè di tuttu da a storia passiunente è imagine subtly adopri a murali GAUCHISSAIT e tanti allusions è Reminiscences.

biografia

Russian scritturi suviètica, nu cèlibbri folklorist, omu, unu di i primi foli Ural trasfurmatu - tutti i Pavel Petrovich Bazhov. "Taire Box" hè ghjustu è hè u risultatu di stu bruttu littirariu. Iddu era natu in 1879 in Polevskoy, overman famiglia. Si lauriau 'n da la scola, usine, iddu studiau pressu l' seminariu, era un maestru di lingua russa, andonu à l 'Urali. Sti visiti stati andà à insemu tra, ca rivela furmari li basi di tutte e so opere. U primu libru Bazhov chiamatu "Ural era" è statu publicatu in 1924. In ghjiru à u listessu scritturi tempu, idda pigghiò un impiegu in l ' "giurnale cuntadinu" è si messe à publicà in una varietà di rivista. In u 1936 racontu "U porto porpoise ragazza" nomu "Bazhov" firmatu fù stampatu in la rivista. "Taire Box" fù prima publicatu in 1939 è dopu ristampatu parechje volte, agghiuncennu arricchisci novu foli. In 1950, hè mortu u scrittore PP Bazhov.

"Taire Box": poetics di tituli

U titulu di sfarente di u travagliu hè spiegata v'hà da renda: un pettu tesoru di bedda petra Ural, pieni cù maraviglia rivindaroli di ciuri, dà u so carìssimu parsunaghju cintrali QUICKSILVER in u racontu, rudoboy Stepan. Iddu, a turnu, riceve sta scatula ùn hè micca da a quarchidunu, ma da u Signura di Ramu Mountain. Cosa hè u significatu ammucciatu hè vilata in stu rigalu? Anesthesia, sbuchjata artigianale di petra verde, arechja trasmessi da generazione à generazione, simbulizeghja u travagliu di minatura, Lucidatrici workmanship maravigliosu è tagliatore. ghjente urdinaria, patruni di minieri, i travagliadori - chi li so miti Bazhov face. "Taire Box" hè chjamatu cusì ancu perchè fola d'ogni scrittore chì s'assumiglia sbuchjata cà, circuli, splende in petra preziosa.

PP Bazhov, "taire Box": un riassuntu

Doppu la morti di Stjepan anesthesia cuntinueghja à esse cullucatu Nastasya, ma ella hè in senza prescia a vanta in essayer dunatu, truvannusi ch'elli ùn sò dispunibuli à a so. Ma a so figliola più chjucu, Tanya, piglià un forti almanacchi di u cuntenutu di a scatula cù tutte e lu me cori: com'è u decoru hè travagliatu per ella. U ragazza Cresce è guadàgnanu un vivant Asciugamani cun perline e sita. Miraggiu circa a so arti e â biddizza va loin là sò patria: u maestru ellu stessu Turchaninov voli maritari Tanya. Idda accordu nant'à a sola cundizione ch'ellu u so avissi a pigghiari a St. Petersburg è vi taire stanza, situata in lu palazzu. Una volta ci, Tanya empiutu contru à u muru, è sparisce. L'imagine di u ragazza francese in u testu diventa unu di i personifications di la Signura di Ramu Mountain, guardianu paragone di u preziosu rocce e naturali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.