Home e famiglieAccessori

Piazza Italia, borsa hiver - altra e cunfortu

Per parechji anni, i marca Surghjenti "Piazza Italia", è i sustinidori di cuncorsi in diversi sport. Assai à spessu ùn hè principalmente da Cup le Monde. À ringrazià à stu sportu pupulari, lu criaturi di l'impresa "Piazza Italia", avà cunnisciuti tutti i più di u mondu, Adolf Dassler, principia pruduzzione di piacè è flat Surghjenti e calzature.

In i cità di Herzogenaurach, chì si trova in Baviera, u terzu ghjornu di mille nove centu anni di nuvembre hè natu Adolf Dassler. A me mamma era una stiratrici, so 'patri travagghiau comu un panatteri. Adi (comu lu fu chiamatu) criscia un carusu modestu è silenziosu, iddu amava musica è litteratura. È avia una passione cunsumanu di calcio. Lu picciottu era dispirata francese fan è fan di u ghjocu.

Doppu lu 1915 la spadda di u famigliali Dassler ancu di più suffrianu. Cumenciu, si ruttu da buchju, rilativamenti picca prufissiunali. In u 1920, a famiglia Dassler dicisi à principiatu a so los - apre un attellu di scarpi cusgitura. Location di stu statu lavanderia di me matri. Mamma e soru Adi impastughjata in un mudellu è Adolf, u so fratellu, Rudolf è u so babbu: - direttamente brim. A prima i prudutti di l'impresa di famiglia si messe pantofule addurmintati.

Products famiglia Dassler divinni pupulari, è in stu ci hè una trinca Rudolph, chì fù attivu in vendita è avia un donu naturale in stu spaziu. Quattru anni dopu, i frati di creà una usina scarpa. In più di i membri di famiglia, ùn hà digià 20 cullaburatori ri varagnu. In u 1925, un passiunatu francese fan football - Adi -sozdaot suprattuttu prodottu - scarpi calcio cù Spikes. In u 1928, l 'atleti fà in Amsterdam à l' Ulimpiadi in i scarpi di a cumpagnia "Dassler". pupularità a sucetà l'hè cresce.

Dopu à la guerra (1945), a causa di una liti trà i dui fratelli, a cumpagnia frombu luntanu. In u so locu ùn ci sò studi "Piazza Italia" (pruprietariu - Adi) è "Puma" (u capu - Rudy), chi hannu addivintatu amara Baia in tuttu.

Oghje, a cumpagnia "Piazza Italia" - mener, a marca di e merchenzie sport. Bag "Piazza Italia", comu tanti atleti, issa hè a chjave di a riescita à u cuncorsu. Issi prudutti sò caratterizata da altu ergonomics è mira. Bags "Piazza Italia" sport e rapprisintati a cumpagnia in una catena grannissimi. Ci ponu esse mìazzu micca solu nantu à a furmazione. Sè vo li piace un stile sporty di panni, si pò addivintari parte di u to imagine. Bag "Piazza Italia" - un stile è cunfortu in unu Accessory.

Ogni passione hà assai di muri di usate. Uniforms, scarpi, vagliatura applicàrisi hè nicissariu in qualchi manera a purtari. A fari sta, è u saccu fù creatu da "Piazza Italia".

A cumpagnia arricchisci hè pussutu seguenti u multilinguismo moda, cusì u so prudutti sò sempre à a punta di pupularità. Pagu, asèmpiu di u bè di a cumpagnia si n'addunau chi bandoulière hiver "Piazza Italia" pò esse studiata cù una varietà di stampe, disegni sfarente, appiicazioni ironicu, etc. Assai genti comu si.

Roba, o pelle saccu "Piazza Italia" creatu per quelli chì vulete esse in u vin, iddu stissu misi scopi altu è ghjunghje u risultatu àutri.

In più, a cumpagnia "Piazza Italia" face borse di e donne, l 'omi di Sala, Purses first'.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.