HomelinessCustruzzione

Piatra artighjanali bien: tecnulugia. Permission per drillà un pianu artesian

Puderanu un casu artesian chì implica a creazione di un fossu di pressa, chì righjunghja in a ligna di u locu di calcutti aquiferus. E surgenti artighjanali sò situati à una prufundità di 20-200 mm è anu un acqua di purezza sorprendente.

Obtenuta permissione

Se tenete a vulete crear un bonu chì hà una prufundità limitata à 5 m, pudete travaglià senza avè ottiniendu. In questu casu, puderà andà à un horizonte di circulante. Ma l'usu di l' acqua artesianu in e so propiu presumatu a necessità di permessa. Stu permessu per drillà un pianu artighjanali hè una licenza, è per esse u so patronu, hè necessariu di recopilatori documenti, cumpresu: un accordu di lease per un situ, un plan cadastru è un pianu generale di situational development. U prossimu siguìu di determinà u voluminu di u cunsumu d'acqua. I cipressi ottenevuli sò furnuti à u dipartimentu di i risorsi d'acqua, solu dopu chì a voglia russa verifica l'urganizazione di a zona sanitarea di u primu cungre vicinu à u pozzu in un spaziu zona. Puderete pudite avè ottinente una opinione annantu à u disignu di l'oggettu. Questu documentu pò esse acquistatu in u Cunsigliu di Monitore di Conservatorii Statali. Tutti i papilli sò sottumessi à u Dipartimentu di U Suffiguru Subsuilu, induve dopu è serà pussibule d'acquistà una licenza. Cu idda, una persona si volte à una organizzazione di sviluppu. Dopu a cumplizzione di u travagliu, u pozzu hè aghjuntu.

Caratteristiche di u pianu di u dispusitivu

A furmazione di un pianu artighjanali pò esse fatta da questa di una di e variate esistenti. A scelta vi serà affettiva di parechji fatturi, frà elli:

  • A produtividade dumandata (dichus parametri dependeranu di e funziunalità tècnica di a unità di pumping è u diametru di a casing utilizata in l'operazione);
  • Caratteristicamenti geològii di u territoriu.

Se se pensa à esse ingaghjati in a creazione di un bonu, chì a so pruducia ùn sianu più oghje 5 m 3 / h, invece, in regula, i pumps Ø100 mm sò utilizati. Mentre una capacità chì nun supira a 3 m 3 / hr rici a necessità d'utilizà una pompa Ø75 mm.

Varieti di pezzi artighjanu

Puderanu un pianu artesianu di u tipu classicu hè usatu quandu a pressioni in l'acqui pulveriu hè bè bè, è a calcaire estò mancata di dipositi di arcane è di lenti di sabbia. In questu casu, i capieri superiuri deve esse normali.

A casing sò purtati à a rigioni superiore di l'acquessi. Dopu, un canna aperta cun un diametru ca hè menu di sta caratteristica di a casing hè dispostu in a calcariu. A través d'stu urbe penetra in u pozzu. A pumu hè situatu sottu u livellu di l'acqua di u 10 m d'altitudini, ma si trova in a casing.

Puderanu un purgadori artesianu d'un tipu casu doppu hè usatu quandu l'aquiferu hè senza sensu di pressione. Questa opcione hè ancu eccessenti per u casu quandu e stizza superiore di calcariu hianu lenti sandu o qualchi inclusi di arcilla. Per appruduce u pozzu, i patroni facenu u primu pipiu à a linia calcariu, mentre chì u sicondu si trova in a strata stessu, avissi duvutu un diàmitru minima d'impressore.

U travagliu di i pezzi artighjanali pò esse suppichii cunduceru. A so tecnulugia hè utilizata duva a cullezione di i capelli superiore interferiscenu cù e perforazioni, ma l'acqua in l'aquiferu hè sottuponutu. Un sistema tali ùn anu diffirenti d'un bonu cunvinimentu, ma, cum'è l'annunziate, hà un cunnutteur. Stu elementu supplementu hè rapprisintatu da un canna cù un diametru più grande di quellu caraterale di a casing.

Metu alternativu di benificazione

Paghjuni artesani di perforazione pò esse fatte in mudellu à i pipi cun un diametrui cchiù impussibili. Stu travagliu pò esse fattu cù capi superiori di u normale chì anu travagliu solidu, pietre, ecc. L'acelli pò distingue da pressione impressiunanti, mentri a calcariu deve esse verificatu per di diposti di arcichi è arcane. Finu à un situ cumplessu, un pipìò di un diàmitru normalu hè tenuatu, ma à traversu i zoni di prublema una cassa cù un diametru più minore. Installa a pompa.

Elettu u situ per a stallazione di u pozzu

Prima di a perforazione di pezzi artighjanali in acqua, hè necessariu di determinà a so situazione. Hè impurtante per designà el puntu di instalazione di l'equipaggiu è a zona di drenu tècnicu di fluidi. U spaziu di u travagliu hè sceltu in cunsiderà chì hè vicinu à u puntu d'ingressu. Questu serà affettatu da a longu di e trinchise, i pecore è di a funzione di u dispusitivu.

Per i travaglii deve esse necessariu assignà un territoriu ugguali, e dimensioni di quale seranu limitati à 4ch12 m. In un raiu di 2 m, li lumi elettrichi ùn deve micca situatu. U spaziu di travagliu hè di veda.

I travagliu di travagliu

A tecnulugia di perforà un pianu artesian suggerisce, in u primu stadiu, a distruzioni di u locu, u so elevadore, rinfurzà i mura, a stallazione di pipa è e pumps. U prucessu di perforazione si hè realizatu da e instalazione mobili cù i bits di corridore. U travagliu vene realizatu in parallella cù u lavaghju solu. Stu metududiu aiutà à distruisce ancu i rocci.

Quandu a ghjudicata di u capu di arcane hè passatu è a caliza hè righjisu, una chjuda di canali hè installata annantu à l'ultimu, chì face possibbi evitari di scorri di i muri. Dopu questu, un pocu di un diàmitru minima d'impressiona curriu per l'acqui di calcariu. À u listessu tempu, u pianu hè eliminatu senza dulzuri, è a cullizzioni di a produzione hè inserita ad ingrat. Quandu l'acquistrazzioni di a solu di lavà sviluppa u valore esigenti, u maestru beata fora di u livellu di l'acqua. Se necessariu, in questa stage, l'aghjunghje pò esse studiatu in una calcariu cun una pipa di un diametru minurizatu.

Hè difficiuli di producià tali opere di manera indipendenti, se mancu ùn dicenu chì hè impussìbule. Dopu tuttu, hè necessariu di avè l'esperanza è l'equipamentu adattatu. Mentre i prufessori durmendu u prucessu di perforazioni in u tempu più tempu, assicurendu a qualità di l'acqua.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.