GirateIndicazione

Petrovsky Park è u so attrazioni

Mosca - hè micca solu un museu, numarosi munumenti di architittura e high-ascesa palazzi. A cità hè dinù famosu per una mansa di spazii verdi, orti e parchi. In issu articulu, avemu u distinu ti pigghiari 'na visita di u currispunnenza in Petrovsky Park. Photos di stu spettaculu angulu di i capitali Russian vi pò vede quì sottu.

Discrittu circa lu Parcu

Petrovsky Park (Mosca) eni cunzidiratu un munumentu di paisaghju 'arti di u XIX seculu, è hè prutetta da statu. Hè situatu in a parti nordica di a cità è hè cunfinanti unu di i so lati di u prospectus Léningrad. Supra lu virsanti oppostu spaziu urbanu culturali cunfina Tepliy ruelle.

U Parcu firmatu parechji caputravagghi architetturale. Seus chistionendi de la Girate Palace, la chiesa, uva, Villa "Black Swan." All di sti attrazioni sarà discutitu più.

Petrovsky Park oghje accupa una zona di 22 ettari. A stazione metro, cchiù vicina a lu - "francese dynamo". Come e quannu nun sta Parcu nant'à una mappa Moscow?

A nascita di u Parcu

Hè tuttu ne turnonu in 1774 quandu l 'Queen Catalina II, urdinau la custruzioni di stu locu mantellu palazzu di petra (sarvata di stu ghjornu). Trà ripresa Moscow doppu la guerra di lu 1812, fu dicisu à circundà stu bastimentu, paysage, giardino.

Cusì, Peter Park (Mosca) fù fundata in u 1827. Planning di l 'avvene, verde, a cità oazy architettu prumessa Ivan Lingua. Sottu u so cumandu, facianu e risturazione di u palazzu, chi fu malamenti guastatu in la guerra. U Parcu hà un pagghiaru stagno, è i carrughji asfaltata sò trè Fasciu da u palazzu.

Park addivintau subitu u centru di u festival a cità è i ricchi Baruna filici custruitu quì s'arricorda Agriturismo è paesi. In u XIX seculu, quì ci sò un numeru di ristoranti, in particulare - "by" è "Maroc". Par la via, l'Peter Park hè cunnessi à u Boulevard Passion prima in linî ilettricu linia.

pagina Black in lu la storia di lu Parcu

Dopu à u corpu in ottobre 1917, u bulscèvica pigliatu putere. I primi anni di u so regnu fùbbenu marcati da riprissioni brutali, chì si ne falò in a storia sutta lu nomu di "tirruri russu". È chì l'Petrovsky Park hè divintatu unu di i lochi exponential pena objectionable lu novu cuvernu.

Cusì, in settembre 1918, in u Parcu, u bulscèvica prucessu almenu 80 pirsuni. À mezu à elli eranu curati, anzianu ministri è capi di l 'Imperu Russian. Sicondu a tistimoni veri, u esicuzzioni hè publicu, è dopu à pocu tutte e lu prucessu stati dinù arrubbatu.

In i primi anni di lu putiri Soviet Petrovsky Park assai cambiatu: u stagnu hè pienu, è lu cchiù granni parti principia à custruì u stadiu "francese dynamo".

Petrovsky Palace

Mentri in u Parcu, unu pò micca, ma custata una grossa custruzzioni russu mantellu, custruitu sia in Turchia, s'ellu a stili néo-gòticu. It Petrovsky Palace.

Hè statu custruitu in 1780 è servito, cum'è l 'assediu (residenza) per u finisci persunaggi chi un viaggiu da a St. Petersburg a Mosca. I stesi di ccà e Catherine II (in u 1787). È quì, dopu à noi, firmannusi da tutti i monarchs Russian nanzu a so ncurunazioni. Oghje u palazzu hè un locu di receptions di vari delegations di Cuvernu Mosca.

In lu 1812 u bastimentu era tariffa Napoleon. The Emperor Francese stete quì per quattru ghjorni, è da i finestri dû palazzu vidia un Moscow addumatu. Stu casu hè Alexander Pushkin didicatu un pocu linii in u so travagliu, "Eugene Onegin".

Petrovsky Palace hè chidi su muniti bookworm in siguenti di 25 rubles, publicatu in u 2015.

Chiesa di l 'uva di a Beata Vergine

Annunciation Church in Petrovsky Park fù custruitu in u mezu di u seculu XIX da fedora Rihtera. A ghjesgia custruitu in stile Russian è hà dui point. Di u tèmpiu, è cunfinanti campana, torre quadrangular cù un àstracu e dui scale.

In 1930 a ghjesgia fù chjusu da a putenza suvièticu. Hè situatu à Academy Insegna di Zhukovsky. Duranti stu tempu, hè statu malamenti guastatu campana, torre, dôme e strutture àstracu. In 1990 a ghjesgia fù turnaru a la chiesa ortodossa Russian.

Villa "Black Swan"

Un altru urnamentu architetturale Petrovsky Park in Moscow hè una domu "Black Swan." Hè culpisce in i so capelli, a finezza è exoticism. A villa, appartinni a lu famusu philanthropist Russian Nikolai Ryabushinsky. Era un gran 'amanti di l' arti, publicatu per a rivista soldi "Golden piuvìcina" è assestati in Moscow, tanti altri, arte.

A villa, fù custruitu à u principiu di u seculu XX, un calmu famosu Adamovich architettu in u stile ebbica. About so à mezu à i citatini ci era assai di chiacchiari e spiculazioni. It S'avissi a nutari ca la maggiuranza di li iniziata da u pruprietariu di u bastimentu.

U nomu "Black Swan" Villa te pi casu, postu chì tutti i mobili in la casa, oltri stirà e dinner stati ancu marcatu bè cù un segnu particulare cù un ritrattu di stu acellu.

Cusì, l'Peter Park - hè micca ghjustu un munumentu di paisaghju, arte, ma dinò à u spaziu incù una ricca di storia è qualchi bella caputravagghi architetturale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.