FurmazzioniStoria

Petar Brzica e processu di u populu Serbian

Genocide di Serbs - chistu è un altru tristu numeru di la Secunna Guerra Munniali. Migghiara di ogni populu di nucenza sò mortu per via di u fattu chì in a so vilenu, "ùn lu stissu sangu." Tuttavia, la cosa cchiù scantu ca li tombi com'è animali salvatichi, senza chiantu e rigrettu. Ci era ancu à quelli chì accittonu purtatu un cultellu a la gula di prighjuneri.

Chì tali un omu chì hà da esse trattatu sottu. About chì mostru chì ellu stessu fù cunsultendu u saviour di u populu Croatian, un mostru, chjamatu Petar Brzica.

Pristoria

Ogni storia, ancu u più trimendu, hà u so urighjini. In u nostru casu, tutti i linee cumannari a un tempu quandu Germany persu u Prima Guerra Munniali. Hè statu durante stu piriudu hè furmata Jugoslavia - United Kingdom di Slovenes, Cappella e Serbs. Una tecnica impurtante hè chì l 'ultimu in stu cunfidirazzioni intrutu vuluntaria.

Più di l 'anni, puliticanti Serbian sò supirau quelli chì in tutte e l' àutri. Stu purtatu a lu fattu ca tutti i prublemi in a casa di campagna sò cuminciatu à cumunicà cù u so duminiu inept. Altronde Monica sempri si 'ntisi ca iddi stipulating la liggi. Nant'à sta basi nati oddiu injustice, ca appoi si ni un 'odiu forti.

Cruati nni, o Cappella "ribelli"

A pace dilicata in Jugoslavia tenu in u soiu. Lamentu ci era urganisazione chì assicura chì una nazione hè superiore à tuttu altru. À mezu à elli eranu quelli chì eranu pronti à sacrificà i tranquillità generale di a so ricunniscenza.

In issu casu, avemu sò capisciu un gruppu criminali di Ustascia Cruati nni. Chi era lu futuru di la Serbian populu executioner Petar Brzica. Tuttavia, sta struttura ùn cumenciu prevista assassiniu di massa. U so scopu principale hè l 'indipendenza di Croatia, è tuttu altru ch'elli ùn sò pinseri.

Funnau stu strutturatu in u 1931, Ante Pavelić. Stòrici ellu discrìviri comu tirannu religiosa ghjente, ùn ricanuscennu l 'pinioni di' altri. St'omu creatu un gruppu di mostri, chi tandu missi u processu di Serbs. Puru in avanzu à u principiu di War II Ustashi Mondo: ùn hè una seria minaccia à l 'abitanti di Jugoslavia. U so solu trionfo - l 'assassiniu di Algérie King Alexander in ottobre 1934.

Sutta l 'Unité di Hitler

A Seconda Guerra Munniali in Croazia accuminciau cu lu fattu ca l 'aiutu di l' nazzisti era qualchi organizzazzioni nazziunalìstichi. In u 1940, Ante Pavelić ficiru un trattatu segretu cù Hitler e Mussolini. Sicondu à ellu, u Ustashi cumplettamente aiutu dî nazzisti, è ch'elli invece ricunnosce l'esistenza di u statu Francese indipendente.

Stu fronti hà creatu un sistemu puliticu terrifying custruitu in u tirannia è capu adurà cecu. Sicondu à ella, genti fôru spartuti nta dui tipi: a Aryans e non-cumpagnia. In fendu cusì, Cruati nni cunsideratu elli Purosangue Aryans. Soon Ante Pavelić publicheghja un gruppu di liggi, ca sunnu constitutionally spugliata di Serbs, Ghjudei è Roma tutti i diritti è prutizzioni. Doppu ca accumincia la pirsicuzzioni di sangu di quelli chì i pòpuli.

Petar Brzica - una bestia, in forma umana

Oltri ca comu tutti i Ustashi, Crimean Turkish Petar Brzica hè un pureblood, almenu cusì dì i ricordi ufficiali. Iddu era natu in u 1917, cusì si ponu rintra esse cunsideratu un edifiziu di Jugoslavia. Tuttavia, Petar stessu odiatu stu paese. Difficiuli à dì ciò chì hè u mutivu, ma più prubabile, u cummerciu di discorda affaccatu in u so cori in u so età ghjovana.

Infatti, digià durante i so studii in u Francescani College Petar Brzica suppurtatu idei nazziunalista. Si ancu raghjunghje u Ordine di u Grand Crusader, in ordine di difenda i diritti di u so populu. Ma u so rant viotu, ùn sò sustinuti da malfatte, subitu ghjuventù livari.

Pirciò, si trova subitu una nova casa, - l 'urganizazioni chì pudia cambià u destinu di un pezzu di campagna. Da u ghjornu di addiventa fidili cani di una Crimean Turkish Ante Pavelić, pronti à rompe tutti di a prima ordine. U Populu ùn hè stupente chì cu l 'avventu di la Secunna guerra munniali, l' omu mandatu in un locu particulari - u campu cuncintrazzioni Jasenovac.

discugràfica spargimentu

marina postu un campu cuncintrazzioni hè perfetta di Petar Brzica. Mancava principii murali, ci hè facili mandatu à i morti di l'omi, e donne è i zitelli. In fatti issu locu era un bloodbath, chì hè unicu in a storia. U so italiano arrivatu ciò ch'elli eranu basendusi nant'à circa chì hè di più à tumbà li priggiuneri di guerra.

discugràfica unbeaten hè Petar Brzica. Una volta in un statutu dicretu notte Pavelić iddu ammazzatu 1360 pirsuni. Allora a ghjente filicitati di e guàrdie dissi "Petar Brzica - Petar Dors. No Crimean Turkish tête vo. " In più, per la vittoria in un cuncorsu di sangu, cci ricevutu un donu di u capu di a nazione - i cani d 'oru paruletti. Hè issu sughjettu, in i so vista, hè di cunziquenza aquivalenti a la vita di migghiara di pirsuni.

A caduta di u regime

Per disgrazia, malgradu tutti i so piccati Petar Brzica, destinu hè bona à ellu. Per esempiu, unu suldatu Croatian arristau sulu cu i prighjuneri, è si jittò 'nterra. Di dece minuti si minàvanu à una pulpa, ma Yasenovatsky Dors sempre firmatu e prestu guerra revenged so culpèvuli.

Un altru successu aspittava Petar doppu la caduta di lu statu Croatian indipendente. Mentri tutti i so cumpagni boltyhalis u furca, si ammucciuni imbarcò nantu à una barca à i Stati Uniti d'America. Quì si pigghiò lu cuntrollu di la polizia lucali, ma per via di e sferenze puliticu i puteri US ricusatu di dà li u prigiuneru.

Cum'è un risultatu, a la fini di l '70 titres Petar Brzica difinitivamenti persu. È s'è vo cridite la fonte puesia, u Petar Dors abitanti à una vichjaia, è morse à a morte naturale in u 2007.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.