Home e famiglieHolidays

Perchè hè u ghjornu di i dritti di

Almenu una volta un annu avemu à sente nant'à a radiu, nant'à televisiò o lettu in i riti chì December 10 - i dritti di ghjornu. Ma micca tutti lu sapi picchì sta data inguernu sceltu à celebrà sta casa. Cosa ùn si dì? Parechje chiamanu lu "festa di antri diritti umani", è ch'elli ùn sò assai luntanu da u veru fondu. A cosa hè chì era tandu, in lu 1948, fu aduttatu un documentu assai impurtante. Iddu, in infatti, marcatu u principiu di u cuncettu mudernu di ciò chì hè a destra e persone. Hè accadutu à a riunioni di l'Assemblea di i nove strutture dimarchja-statu - l 'ONU. Idda avia appena principiatu u so travagliu e abbisugnava a aduttari lu òrdini e trattati.

International Day dritti hè divintatu cum'è solu dopu à u 1945, dopu à capiscia u tazzeghji, tragedies è massacru di secunna guerra munniali, na spiciali permissione internaziunale statu stallatu. Ci hà purtatu i duttori da parechje nazioni, è cuntinenti, oltri san naziunale è religiosa. Ci duvia hannu un aanimi di definisce ciò chì i principii fundamentali chì definisce dignità umana è accittabbili di tutti i razzi, nazione, è i gruppi etniche. Sti viveri era u fundamentu di u ducumentu, per codify l ', norma universale cumuna per tutti, à chì deve circà ogni paese chì hè divintatu un membru UN. Seus chistionendi de Bill, chì divintò parti di l 'Cartula di l' urganizazione accéleration rispittatu.

International dritti Day, a dimarchja è numerosi muvimentu non-guvirnativi, chi non solu seguita u prucessu, ma dinù circava à documentu cumprenni vari libertà, irrinunzievuli da u cuncettu di "dignità". U dirittu à campà, à esse senza da a viulenza e la fami, la capacitati di praticari ogni riligione - tutti di sta stata inclusa in la lista ubligatorie. U uttinuti è realisazione di quelli chì li diritti sò ricunnisciuti cum'è una priurità, chì tengu supiriuri suvranità statu. Chì hè per quessa hè celebrata la data di adozioni di stu ducumentu cum'è International Day dritti. Dopu tuttu, a prutezzione di sti principii hè una storia di tutti i stati, guverni è i populi.

Infine, un ducumentu intitulé "Dichjarazione di i diritti di l'omu", vinni firmatu à u votu in 1948. A data di imbusche eletti dicèsimu ghjornu di dicembre. À mezu à i participanti hè po l 'Assimbrea Ginirali, ùn ci hè unu chì si pò parlatu contr'à lu. Mentri ottu paesi, frà quali hè l 'Unioni Suviètica, DISSIMULERAI, nunustanti lu fattu ca la abbucata Soviet pigliò dinù parte à a creazione di u Dichjarazioni. Ma hè statu accettatu, è dipoi tandu, u ghjornu di i dritti hè celebrata ogni annu intornu à u globu. Ghjesù ùn permette à noi a scurdari chi ci hè una lista di i 30 principii fundamentali chì derà a nostra dignità. Ogni Statu hà u turnu di a prumuzioni di elli, a prutezzione, è priservà, in a cumpetizione di u so sistemu puliticu.

Pò dassi tanti di noi ci dicu chi sta Dichjarazioni - cum'è un pezzu di carta. Perciò, u fattu chi ghjè un universalmente ricunnisciutu standard diritti umani. Ci ponu esse ruttu, ma ùn si pò caccià. Per quessa, a ricunniscimu issi diritti hè pussibili micca solu, ma necessariu. Picculu ricchezza chì in lu 1993 l 'eventu le Monde in Vienna, ca purtaru, insieme 171 States, cunfirmò u so ingagiamentu à a Dichjarazioni è l' bona vuluntà di i guverni numarosi à issu mudellu. Chì hè per quessa i International dritti ghjornu - una data, ci ricurdà chì ci sò principi e normi chi pruteghje a nostra dignità, è chì duvia esse rispittatu di tutti, senza eccezzioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.