Arte e spettacoliMovies

Pelose nantu à i troll. Da l'horrore di i 90 à i prughjetti in u genre di mokyumentari

Trolls, secondu e leggende di a mitulugia tedesca-scandinava, sò morose, ghjente di gattivi maiuroi, chì vanu in l'intestione di a muntagna. Hè cume chì sò dotati da una forza fisica colosale è di una scusa repulsiva, terrifying. In regula, sti corsi mitichi pruvate per dà per una persona, culturi tramulati, abcatatu livanti, distruttu ponti è e strade. I parcorsi laterali parranu trolls à altri criaturi demoniichi, ancu i pruduttori. Ùn hè maravillatu chì i cinematografi ùn anu ignurutu tali caratteristiche colors. I filmi about trolls occupanu un nichulu separatu in a storia di a industria cinematica mundiale.

Fans di "munzelli" naturali "

I pelle di i trolli sò in particulare cuntribbittivu horroru di i mezii 90i. Duranti stu piriu, mudelli animati di muntagni varii gradualmenti fora di circulazione, sò stati rimpiazzati per mudelli di cunformità di computer. Ma a maiò parte di i diretturi arristaru l'aderenti di "munàstici naturali" - attori vistutu di vestiti appruvati. Un veru scopu di tali stampa hè u debuttu direttore di l'inglesi Paul Matthews in u filmu di l'horror "Sinister Force". A trama di a stampa conta di l'eccessi di un ghjigantescciu troll, chì spunta sempre l'imprese di i so abitanti-cave. In u prughjettu Matthews, u troll hè un costume chicly decorated, è u rolu di u mostru era ghjucatu di l'attuali Peter Tractlone. A film hè ricumpientatu per vede à l'amatori nostalgichi di i monsters "naturali". L'unicu momentu per ellu chì i critichi di scrittura ripiglià a film hè a storia in linea chì hè vicinu à a mità di a narrativa.

Dilologie

I filmi about trolls sò spessu sequenza. Allora u famusu pelle pruduttu da l'Italia è i Stati Uniti, diretta da John Carl Buchler, "Troll" in 1985, cinque anni da a liberazione di una nova sequenza, "Troll-2".

U film di u 1985 hè ricunnisciutu cum'è unu di i meglii rapprisintanti di u subgeneru pocu cultivatu "fantasimu horrore". Maestru in Unsurpassed per creà criatori eerie, Buchler hà figurata in u so prughjettu una gran numeria di criatures mitichi, carattarizati da una qualità speciale di u performance, spettazioni faciali detallati è una aspetta realista. Tutti l'abitanti di u monicu màgicu resultonu seranu assai realistichi, credenti, cum'è viventi. Terror pò presumirate una bundanza di caratteri brillanti è culori: da i caratteri principale à roghjini episodicu. Crià una natura di thriller nantu à u universu fantasia di l'antagonisti mitulòggichi, u dirittore focu annantu à u filatu di culura di ogni caratteru è di a serie visuale. U direttore hà sappiutu à attentu à ogni carattere - criaturi maggichi è murtissu unu per unu da e mani di u cruel king-troll à i persone.

Troll-2

In u 1990, u cumpagnu Italianu Claudio Fragasso, una persona chì hè significativa in u cinema di pressu pressu, cù u sustegnu di u pruduttore Joe D'Amato stessu, un omu cù u titulu di u plagiarist principe di cinema sicilianu, hà creatu una seqüezione à a cinta ridenzione di John Carl Buchler. A categuria "film about trolls" hè stata replenished micca da u mostru successu. A film hè una bonita serata visualmente disputata, un set di elementi standard, però, sicondu i critichi, a filma ùn hà micca scappatu una quantità decentu di l'absurdità. U ritimu hè unconceivibile simplice in u scrittu, lamentablemente bellu rigidu. Trollii è altri muntaggi sò presentati in forma di maschili di gomà distinti chì ùn sò micca diffirenzii in plausibilità è di mobilità. A trama hè ancu preveditu: a famiglia vene à una cità provinciale è face un numme di prublemi. L'aggressione di i tempura di l'antica ùn hè micca u prublema principali, a diversione di l'invasioni di i monsters malvaganti. In generale, Claudio Fragasso hè stata di una curiosa trash-joke, basatu annantu à un cunicu particularmente fito, ma era micca magicu cum'è in a film originale.

In u genre di "pseudosuff"

No tutti i meglius films di i trolli foru sparati in l'anni 80-90 di u seculu passatu. Prova di questu pò esse un scriptu di scrittore è u dirittore, u noruecciu Andre Ovredal in u genere di cunfurmazioni "Cacciatore à i troll". A cinta piacenu à u visoru cù i sentimenti emozionale freschi è impurtati di i caratteri, dettiru l'intreprendi un sensu impressudu di sentimenti. Pseudo-docummentu Art-house hè cunsacratu solu à i caratteristi più populari in i trolli di filmi. Ovredal hà pigliatu un giugraficu è instructivante di u mondu di i criaturi miticu scandinavi, cuncepitu per u materiale reporter. Per via di questu, pare chì u visitatore vi vede una storia sensacionale è eccellente, invece di circà ghjustificazione di u corpu senza significatu attraversu i campi è i fureste per l'eroi.

Leprechaun

In u 80 di l'annu di u XX sèculu in Hollywood, solu à l'altimètricu di u cuntrollu, i prughjetti di cuntadini cun dipenditu cun un budgetu modestu eranu filmati - film nantu à i prudotti è troll. Naturalment, quelli ritratti devastate più in a basa di a prisenza di stampati effetti impressiunali è a presenza di "stelle" in u gruppu di l'attore. A "Leprechaun" film di u 1992 hè u megghiu esempiu di una film di terroristica di pocu di cuntribuzioni, è di assai interessante è d'alta calidad, chì in a zitella temia a stessa manera di "Nightmares in Elm Street" o "Venneri, 13". U razzu pruduce u visoru à l'omu anzianu Dan O'Grady, chì si stalla una borsa d'oru da u Leprechaun leprechaun da u male. Una criatura cruelcia si stalla da a so Irlanda nativa in a casale di l'O'Grady è stalla a so abitudine. In ogni casu, u nano stessu hè intrappulatu, induve ellu resta per parechji anni, finu à un ghjornu chì hè publicatu accidinamente per una succorsa adulescente.

In questu prugettu, u direttore è u scrittori Mark Jones hà fattu debutà à Jennifer Aniston, chì in questa ora hè una stella di a prima magnitude. È a film hè stata inghjustata 4 parte più parte: a cuntinuazione di a storia di u malevolente gnome.

A scala globale

A dumanda maiurata è a pupularità di a fantasia fantasia in e duie militèsi hà veramente aminciata assai in a industria cinematica. Influenza significante nant'à a furmazione di fantasia in u cinema contemporanu era u travagliu di RJ Tolkien. L'urdinatore hà criatu un universu incantevule di gnomes, orchi, hobbits, trolls e autri criaturi magichi. Eccu sti l'imagine sò usati cum'è cliche da parechji diretturi di u nostru tempu. Ogni versione in scatula di e opere literarie pò esse includeu in a categurione "film about trolls and goblins": "U Signore di l'Anelli: Riturnà di u Re", "U Signore di l'Anelli: Fraternità di l'Aneddu", "U Signore di l'Anziani: Dui Fortressi" è tutti l'episodi di l'epica nantu à l'avventu di l'hobbit.

È ancu notevuli

I seguenti films ùn sò micca una lista completa di a categurione "film about trolls". Puderà aghjunghje a seguenti seguenti à a lista:

  • "Abode di criaturas maligni".
  • "U decige regnu".
  • "Aventure in a Terra di i Dundani".
  • "Harry Potter è a Pedagò Philosopher".
  • "Hellboy II: L'Armata di l'Ouro".
  • Mini-series "Culore di Magic".
  • U Chronicles Spiderwick.
  • "U viaghju di l'unicorniu".
  • "U spiritu di Rolly and the Forest".

A più di una serie di filmi animati: "Troll in the Central Park" (1994), l'epica di i tempi di a URSS "Moomin-troll è altri".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.