U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Patroni di i nostri santi: Quannu è lu jornu nomu di Daria?

Daria Casanova, Dashutka, Casanova - Ce solu forma diminutivu ùn coglia stu vecchiu, dolce, nomu fimmininu! Dapoi u tempu i più antichi, ùn hè intrutu in a nostra vita ogni ghjornu, è guasi qualchissia ricorda avà chì ci hè una parolla da a l 'antica lingua persiana. In educazione, hè privitti 2 ràdica, lu valuri di nu tutali di cui - "quistu bonu per nunda." Like più di nomi i l'e donne, ci hè da un masciu. Cu lu sapi la storia, è ricorda u ligginnariu Darieva - I, II e III di, u rè di Persia. In Russia Daryami cunziddiratu chiamatu fimmineddi di la genti cumuni, lu strippa chi raramenti si misi lu. À u principiu di u nomu Soviet-ebbica lu hà persu u so pupularità e ripigghia hè da a fini di l 'anni '70 di l'urtimu seculu. Stu Ursic di entusiasmu ch'ellu fù attribuitu in 2009-2010. Avà Dashutok un discretu assai in la cità è in particulare i campagni.

santi patroni

Chiacchiari cum'è un zitellu, i parenti, di sicuru, interested: è quandu u ghjornu di a so ànghjuli? Quandu lu nomu dici Daria partitu anniversariu cù i quali si lija pricisamenti? Chì santu Casanova deve circà in preghiera e quale icona per dà u ragazza à battesimu? Prova à capisce.

U liggenni di li tempi antichi

Tanti nomi hannu micca solu seculari, tantu di parlà, di storia seculari, ma dinù spirituali. Cù riguardu à stu, è a nostra. Name Day Darya sò marcati cum'è in u Cità è i riligioni cattolica. Iddi sò cunnessi cu uni pochi di li fimmini veri, di Cristu, entrì in gran peni e inghjusti. U primu di li - Dariya Rimskaya chi biviant in u 3a seculu. Avìa 'na nnuvazzioni bellezza è u stilu, una menti arzillu e un sinceru cridenza in u correctness di paganism. Tuttavia, maritàvanu una cristiana chì hà cridutu in i novi riligione. Name Day Darya, Prima, assuciata incù u so cunversione è vattiu. Nsemmula cu so maritu hà annunziatu Chrysanthus novi règuli di esistenu umanu, è i cumandamenti di Diu. L'autorità guidatu da Claudius Pirsicutò a famiglia, ma aghju vistu un nutevuli prudigi, e prestu spartutu u vicenni di i so prigiuneri. Kara da lu mpiraturi micca longu in vinia. Cumpagni è Darius Hrisafana ammazzata prucessu. A assai infelice cù u so maritu Christian fu datu à statuti è desecrating ch'ellu fù messu in una fossa di impure, hè mandatu à un fratello. Tuttavia, comu nni pòrtanu a fonte antica, in i primi anni di a diffusioni di lu cristianesimu sò spessu signari incù i martiri miraculi divinu. Quì è culà, nomu Darya, secunnu, u marcu di a so attività missiunàriu à mezu à harlots, e donne currutti è quelli chì sò usate u so servizii. Quandu calchissia hè cunvince à encroach nant'à u corpu di una bella, saint accantu à u so apparsu fora di locu un tempurale leone, è prutege i ragazza, mentri ùn nigannu ohalnika a vita. E Daria annunziatu. È tutti quelli chì ghjunse à traversu miraculu si, si facia battizà è hà cridutu. Cù u so maritu, troppu, ci sò evenimenti stupente: invece di u ste stench è i abominations di u so teatru, dà un odore piena. Capiscia chì appena cù i santi a famiglia impussibile à risista, lu mpiraturi detti Numerian tramindui guàrdie di turtura, è tandu urdinau l 'esicuzzioni. Iddi èranu màrtiri da esse intarratu in a terra, a vita. Prestu i dui stati veni cunziddiratu comu santi dâ chiesa cristiana. Name Day Darya in Index celebrata u 25 di uttùviru. In Orthodoxy cum'è u so spirituali, malfatte murali sò dunau in ste date, u d'aostu 17-18, 1 è 4 d'aprile.

From Romulus à u prisente ghjornu

In u calendariu ricorda micca solu Rimskaya Darya. E ricorda un altru, i martiri mònaca, chì hè elevatu à u livellu di 10 anni fa (in 2003). It Darya Zaitseva, na monaca, u maiò di a chiesa, lu Sign in i paesi gavàmi. D'beccu lu Soviet gattivi dittatura, donna, fù arristatu. Idda fici nuddu sicretu di a so punti e credenze, è cusì in 1938 (14 di marzu) fù tombu. Cusì dice unu di più nomu urtudossa ghjornu Daria. Sicondu à u ghjornu di u situ, chiesa di a so morti hè arregistrata cum'è u ghjornu un anghjulu. A assai Zaitsev stata riabilitata in u 1989. bonu nomu di a donna, reputazione di mantene statu ritornu.

Chì hè una tale sorte rara di stu nomu, è u so purtatori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.