FurmazzioniStoria

Partendu da u Astrakhan Khanate. Accessione à u Astrakhan State Russian

Partendu da u Astrakhan Khanate a Russia fù storicamenti cundiziunati, cum'è parechji stati furmatu com'è un risultatu di u crollu di l 'Auru è sempri in lotta tra d' iddi, iddi Suspect una minaccia à i cunfini di a sud-orientali di la Russia. U scintìfica u paese, in particulare s'ellu hè dinù hè à u Plessis di Routes prufissioni, hè sempre bisognu di nu forti patronu. E lu pritinnenti di stu rolu n'era.

Shard di u Auru

Astrakhan Khanate apparsu in lu XVI seculu, in u Lower Volga. Hè statu Tatar statu creatu dopu à u crollu di l'Auru, è hè situata in u lu Difesa di u Volga. A capitale di u so - Xacitarxan - trovanu 12 km a nord di l 'attuali Astrakhan. Prima, in 1460 furmò lu tribbuti, ma hè una parti cintrali di l 'ex Auru. Hè statu guidatu da Han Mahmud, chì era à pusà à u capilocu - la cità di Sarai. U so dui figlioli, ùn sparte lu putiri, e Hasim, passendu à i cchiù vascia di lu Volga, creatu un statu siparati. Piena indipendenza hè ricevutu in 1502, dopu à a vittoria di e truppe di u Crimean Khanate più di i forzi di i Great Orda.

prossimu prufittu

Quandu Hasim trà Moscow, unni iddu fu Ivan III di, è Haji-Tarkhan stabbileru li rilazzioni cumerciu. Navi cu sali ghjunse da u chiummu bassa di u fiume, Volga in la capitali. All storia Russian mostra chì u cummerciu cù Russia hà solu benefici di ntrammi li lati. U Haji-Tarkhan hè un marcatu offre servitore, è supratuttu i prudutti da parechji paesi. Però, l 'Astrakhan Khanate fu mai un forti putenza indipendente. Essa in un locu assai còmuda, hè sempre stata una preda preziosi à i so vicini è fora. Crimean è Kazan Khanate, nogai Orda, u Statu hè dinù furmatu com'è un risultatu di u crollu di l 'Auru, è situatu trà u Volga e l' Urali, Khorezm - ch'elli ùn eranu aveuglement à impatrunissi di un prossimu scintìfica. Ancu Turkey pruvatu à dà lu khanate di cuntrollu.

doppiu ghjocu

Partendu da u Astrakhan Khanate s'annoia nant'à u patrimoniu. Tutti i magistrati di u statu Tatar cun Moscow stati ghjucà un doppiu ghjocu. Nunustanti lu chiaru e prestazione di cumerciu è amicizia cu Russia, Khan Abdul Rahman firmata un accordu segretu cù la Crimea è a Turchia. Puru nanzu, in 1533, sottu à u pesu di u "partitu Russian" furmò in la so corte è limòsine disonesta Russia, Astrakhan Khanate cunclusu cù Moscow un cummerciu sviluppata è accordu puliticu, in ch'elli parlavanu circa amicizia e prò. cunnissioni direttu di u Astrakhan Khanate messe durante u regnu di Ivan lu tirribbili. Moscow protege Derviş Ali e Abdul-elle da 1533 à 1556 à parechji volti successi autra supra lu tronu.

A protege di l 'n Crimìa e Turkey

Solu in l'anni 1552-1554 in a so lutta di successi in argutu altru protege di Crimea - Yamgurchi quale cumpurtamentu, cumpresi l 'arrestu è l' esiliu di u conte Russian, tantu ultraggiatu da u poi Re di la Russia, si in u 1554 avia fattu u primu viaghju à i muri Xacitarxan . Ma l 'accessione di u Astrakhan Khanate ùn avia ancu fattu u scopu. Ci vulia à mette in una forti vassallu di Mosca, u messe nantu à u tronu di u listessu Derviş Ali. On a unu a manu, dopu à a caduta di Kazan Astrakhanskoye vulnerability principato, remote cessatu picciottu cu Moscow defiant. U lucca - cuncintratu azzione signu di la Crimea è Turkey, chì disposti sustegnu Yamgurchi. Malandrini è una lea a unu di l 'ìsuli Caspian ammasciaturi Sevastyana Avraamova tantu nfuriata Ivana Groznogo, chi finu a Volga fù mandatu à Strugi beni-dutatu 30-mila e truppe. Ci purtau SIGNURI Veshnyakov e Yuri Pronskiy-Shemyakin. Da sta parte di l'esercitu di guida è Dervish Ali. Prince Vyazemsky cù un distaccu di 2.500 omi è Danila Chulkov cu granni furmazzioni di li Cusacchi mette fora.

A mancanza di prammatisimu

All storia Russian ricìa i nemichi di u nostru paese ùn insult in a so e di addivintari un picciottu rispettu cu granni putiri, perchè u vittura vinarà periculu. "Affari Astrakhan" messe in May. Tutti i truppi Russian stati pensa à scuntrà è chjesa in u spaziu di u puntu narrowest trà lu Volga e lu Don, chiamatu Perevoloki. Stu avianu dinù à accustà e truppe-nogai Orda Khan Ismail, aiutu chì hè statu missu in anda da a versione ufficiale di a campagna. Iddi nun veni, forse perchè u "Est - una materia dillicatu." Ma tutti u listessu squadre è Viazemsky Pronsky manghjatu smashed fubbi à scuntrà li difinnìa di u Astrakhan Khanate, à mezu à i quali era lu Janissaries. Yamgurchi scappò à Azov, lassannu tuttu - mòglie (Hanshi), i zitelli Harem. A capitale hè stata senza una lotta. Supra lu tronu fù assittata un protege di Mosca, resu juraru u so sustegnu.

Dinò u listessu "navicazzioni"

Ma l 'attaccamentu attuale di u Astrakhan Khanate accadutu più tardi. E poi ci hè u tributu crià a pagari hè eccessivu (1200 rubles in argentu, 3000 2.5-metre sturiuni, free cumerciu tutta l 'Khanate), o l' aria in u capilocu era tali, ma Dervish Ali, trè volte Perching Moscow tronu, ammucciuni Perfume incù u Crimea è a Turchia. I sforzi cumbinatu di u gruppu cerca a scappari di Ismail, e, finalmenti obnaglev, Astrakhan Khan manna da a so 'capitali guvernatore Russian. Iddi, di sicuru, dumandatu per ella, è avà u assuluti e li cunnissioni attuale di u Astrakhan Khanate a Russia statu nun evitàbbili.

Castigà è attaccari

U scopu di a seconda marcia su Astrakhan, anda in la primavera di lu 1556, fu l 'elimination cumpleta di l' indipendenza di u Khanate. L'esercitu assuciata, in fatti, ci hè punitive. Si era piuttostu di archeri è shiite Vyatka, Volga e lu Don Cusacchi a attaccari ognunu u so a purtari assemi vicinu Astrakhan. U numaru tutali di e truppe nun supirava li 3000, mintuvendu dibulezza Khanate tamanta. In fatti, a cità fù pigliatu solu vinutu in u so mura di la prima distaccu di i Cusacchi dû Volga sottu à u cumandu di Lyapunov Filimonov. E, anchi si si in lu corsu di Derviş Ali arrinisciutu a tira e forze di u truppe Russian, vittoria hè cumpleta, e Astrakhan senza alcunu cuntratti intrutu in Russia.

Next - Trans-Urali è u Nordu Caucasus

Partendu da u Astrakhan Khanate, la data - 26 di austu, 1556, lu statu anemic è hà ghjucatu un rollu cruciali in lu dicadimentu finali di u restu di u Auru. Pocu à pocu, eranu una parti di la Russia, o dipindenza vassallu ammissu casca: in 1557 - u nogai Orda, è dopu in u listessu annu Bashkiria. È in u 1560 u cunfini statu Russian in l 'est postu in l' Urali, in lu sud-est - lungo Terek. In essenza, u Kazan è Astrakhan Khanate a so caduta apertu a strada di l 'prumuzzioni di la Russia di l' Urali, Terek è Kuban. È tandu à u nostru paese ci hè una quistione di u penetrazione in l 'Urali, è u Caucasus u Nordu. Ma era a quistione di epopea di Russia in lu futuru, e si juncìu riggiuni dû Volga in lu XVI sèculu Ivanom Groznym in piena, basta chì u cummerciu di duviri-gratis. In più, a cunquista di u Khanate di Astrakhan hà datu a prutezzione di i cunfini di Russia da u meziornu, da u Crimean Khanate, un nimicu forti è permanente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.