U sviluppu intellettualeRiliggiuni

PANTHEON slavi è i forzi di a natura

Oghje u riligione Curie mondu sò ACCIACCATURAS. In autri paroli, si sò basati nant'à a cridenza in un Diu. Ma una volta ACCIACCAVA hè un scaghjuli, cum'è più populi cridutu in parechji di i puteri supiriuri. ACCIACCAVA à i diffusioni di lu cristianesimu à mezu à l 'antichi Ghjudei ci, è tandu solu in certi spichji di l' esistenza di stu populu. Àutri nazzioni timendu assai forzi supiriuri, cumpresi i Slavs. Sfurtunatamente, in u nostru tempu, lu puntu nun tantu nantu à u corsu circa la fedi di i nostri antichi antichi. Hè cunnisciutu chì u PANTHEON slavi incluse assai caratteri luminosu. Per esempiu, Yarila hà ritrovu spicificu, Svetovita, Kupaylu, Kolyada, personified u sole. Ma PANTHEON slavi cuntatu i caratteri è "B": Semargl, u maestru di a morte, Veles - signore andatu à l 'altru mondu, u diu Perun, l' attività chi facenu assai simile à u Zeus Grecu u Thunderer, è Stribog - pruprietariu di u ventu.

Cosa hè bellu, tuttu l 'abitanti di u celu, timendu da i nostri antenati, era cunsidaratu com'è una sola a famiglia. PANTHEON slavi ghjunse da Mariaz. Era l 'antenatu l' 'altri omi putìri suprannaturali e effittivamenti Slavs, sicondu à u so credenze. In autri paroli, ùn hè una persona suprema, l '' altri abitanti di u celu era sö bóccia. All PANTHEON slavi turnà famigliale. Antenatu - Rod, i so figlioli - Lada, Semargl, Makosh, Svarog. Figliulini era Dazhdbog, Jari è Horse. U prossimu generazione - populu. Parechje tribù slavi elli stessi i zitelli Dazhdbog cunziddiratu. U livellu più bassu di u girarchia - hè Sprites, Bannikov, casa, frights, sireni e àutri rèttili miticu. PANTHEON slavi cuntene i caratteri chì livelihoods sò assuciati incù l 'attività sulari. Per esempiu, in i Hors piriudu revered cumincia e finisci cu l 'invernu di branu Spagna.

Lu cchiù famusu di sti divinità hè Jari. I nostri antenati attaccata a so fede à una grande puntu incù u soli, ch'elli timia. Stu spiega a prisenza di un "divinità sulari." Swastika slavi, canusciutu comu Kolovrat, simbulizava u sole.

Panteonu di slavi dii pagani, suprattuttu, cumpostu di l 'India, lu bonu e forze. Ma l 'dualismu di veda u mondu hè tipica di più ghjente, è u nostru ùn eccessione. Slavyane belbogs revered (Svetovita) comu na bona guardianu verità purezza. Parò, in a so mitulugia è avia a so antipode. Chernobog - i patroni di u forze scure. Sia vutatu a l 'attivitati è a vita di a natura.

Vélez fù cunnisciutu com'è u santu patronu di l 'animali è i pianti. In generale, si embodied tutte e forze di a natura. Pruvaru a calmari, per fà cresce u numeru di bestiame e culturi.

Panteonu di dii slavi personified i forzi di a natura. Ma, nantu à l 'autra manu, iddu era anthropomorphic. Chì hè, hè statu pensatu chì i dii eranu in rilazione diretta incù ghjente.

Certi di littiratura vi aiuta à capisce a fedi di i Slavs largu. A parolla "diu" in li tempi antichi nun si dì un tipu di principiu Puissant e putìri suprannaturali. Hè stata usata in u sensu di "la furtuna, filicità, di sparte." Sta parolla caramelle i valori per un bellu pezzu. Dunqua, apparentemente, è sàviu parolle, attribuita à Alexander Ermitage: "Diu, ùn hè micca a forza, ma a verità."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.