EribaNeedlework

Panaru di Pasqua cù e so mani - l 'idea di a casa

panaru di Pasqua cù a so criazioni, mani, hà da esse un gran donu di i so parenti è amichi, soprattuttu s'è tù chini si cu ova e picculu ricordi. Ma quantu a fari lu da ripiglià fora di tuttu cù un pocu di uriginale? Assai sèmplice! Cosa hà da esse dettu sottu.

carta, una maraviglia

Cesto, carta di Pasqua cù i so mani, pò esse fattu in dui modi mpurtanti: in u stile di papier-mâché, o in stile, scatuli caramelle.

panaru di Pasqua in caramelle, stile, scatuli di u so stabilimentu hà bisognu: dui linzola di cartuni, forbici, una borsa di foglie, tè, stapler à creà asparagi. U listessu prucessu manifattura sicuenti: un linzolu di cartuni razlinovyvayut u larghezza è a durata in trè parti uguali, favurèvuli à 9 avissi a girari caraìbe. Avà ci vole à viaghjà cù u so dilimitatu: caraìbe estremu longu la lunghizza divisa in trè parti uguali, è in i media di u imps triangulu auricular cui basi vene cù u latu di u rectángulo. Supra lu latu oppostu di i passi sò ripetutu. Stu hè seguita da rende accurtatoghji verticale in lu brillante caraìbe è trianguli.

L'assemblea di u spurtellu hè a siguenti. Prima vi tuccherà à Pronuncia tutti i ligna uncut. striscia più lamp nant'à una parte ci vole à impone nant'à ogni altra alternately. Allora, u cumposti favurèvuli à mette un triangulu, un pocu spaziu abbassannu. U cuntrariu, torna u listessu passu. Parchì a siconda fogghiu di giurnali tagliata in dui tavuli di uguali a durata di a larghezza linzolu, è avendu una larghezza almenu 5 cm. Ci duvia esse assuciati à i workpiece cum'è manicu. By lu modu, siddu vi sò usu cartuni uncolored, puis à creà un effettu Patina pò esse à piglià à u bordu di u saccu, tè muta di foglie tè. Ancora, Cesto, isola, lu creatu cù i so mani, hè prontu.

U papier-mâché Pasqua a stu Accessory hè fatta ancu più faciuli. Per fà stu, inflate u ballò, di curà lu incù Vaseline è Trpezarija la linia chì dividi a palla a medità, partendu à stabbilì una carta o di pezzi di preti. À u listessu tempu, vi ponu messu fora è una penna, o ricusà si, è à l 'ultima tappa di crià unu di i Crêpe. Quannu lu prucessu hè finitu, vi deve dà un fattu-manu articulu asciuttu, assicurannu u ballò nantu à una catena è attaccatu a lu. Ornate u pruduttu finitu pò esse cum'è arrietta, è cù appiicazioni, cù images m'ete capitu. Crafts incù e so mani in un stile, capaci di fà è i zitelli. Hè pussibule à urganizà u travagliu giuntu, chì hà da nasce a cuntintezza à prò generale è i ziteddi.

Pane e attornu a la testa,

panaru Pane cù e so mani à Pasqua a fari un pocu di più cumplicatu, ma chì hè a gioia di un tali donu chì senza dubbitu di più. In Pà cumincià u prucessu di a so criazioni, sò pè dumandatu à priparà levitu mpastata. Di sicuru, pudete impasta u vostru propriu, ma u magazinu hè dinù perfetta.

U listessu prucessu hè a siguenti. Ittàri fora à trè o quattru millimitri di u pani hè tagliata in tavuli di sin'à cinqui centimeters. Next, vi tuccherà un kidnapping insalata, spechju cù suttili è digià si ripone tavuli di muddica accussì comu a avè un panaru. Top di cuppa, sprimuta forma uttinni chì formanu un funnu appartamentu. Cuire duvia esse in una temperatura di 200 gradi.

Comu pò esse vistu, cesto di Pasqua cù e so mani hè facile, ma cumu a gudiri lu prucessu, è u risultatu pò esse acquistatu da i nutevuli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.