FurmazzioniEducazione è culleghji

Paese esoticu di Zimbabwe. A capitale Harare - capilocu zinzicu

Stu centru culturale è storicu di Zimbabwe hè stata chjamata a cità cchiù tinta di campà è capitale più cari di u mondu. Ma, u paese, solu 20 anni fà era sviluppatu, fà salti ciumara turista, ma la situazioni ecunomica hè, par disgrazia, micca sempre fermu.

Porta à u tesoru naturale

Assai viaggiaturi seti principalmente a natura stupente di Zimbabwe. A capitale Harare, cumplettamente diffùnniri la esoticu - un tipu di a porta, apertura, u modu di u attrazioni naturale di u paese. Hè necessaria à nutà un altru fattu, chì hè per quelli chì amuri periculu è risicu di masculi dicisivu - in stu paese u dirittu di caccià elefanti, buffaloes, Hatzfeld. Ma tuttu altru lures stupenti desertu.

A capilocu dinamichi

The capital of Zimbabwe, Harare, chiamatu lu nomu di la gran capu, fundata in 1890 da l 'eurupei. A più grande centru amministrativu, entouré, verde, luminosu, prupone i furesteri assai di e pussibilità di fà a vostra campagna famosu è vivi. Cognome Harare traduciutu comu "unu ca nun dormi", è hè veramenti una cità zinzicu, piena di energia esubiranti. Lifestyle ritrova u capilocu muvimentatu, da chì i turisti ghjuntu à u riposu.

Ammugghiateddu a li cità, verde,

Rilativamenti ghjovana capitale hà ùn antichi monumenti architetturale, ma ùn viaghjatore ùn vi stà priatu da luntanu u viaghju à Zimbabwe. Capital incù guasi dui miliuna di abbitanti unisci miracolosamente case mudernu è a vegetazioni verde, punching à traversu u béton.

A cità hè carca à arburi esoticu cherza e ciuri, comu l 'oceanu. Quelli chì sò stancu di bottu a cità sò tranquillu vechji carrughji di apparenza parlement: u sidewalks cum'è un àstracu attaccari, soutenu par anticu pilastri di u passatu parechji seculi. Casamenti in i vechji parti di la cità fermanu cum'è munumenti stòrichi.

galerie de National

In agghiunta a lu maravigghiusu paisaghju naturale, chi hè famosu per Zimbabwe, Harare, u capitale ùn hè spugliata di munumenti cultural. In u National Gallery cuntene una cullezzione grannissimi, didicatu à l 'arti di l' pòpuli di l 'Africa. Una pittura e scultura, uriginale vi dicu, circa la furmazioni di u paese, publicava da u pastoghje culuniali e ndipinnenza.

giardini, Harare

A destinazione turistica favuritu per un longu tempu era u più grande, parco di Zimbabwe. A capitale invitatu i visitori à corpu in l 'atmusfera culurite chì hè tantu affettu di tutti i innamurati a cità, è nè di a cirimonia matrimoniu pigghia postu senza culpisce ritratta pigliata contru à una inturnianza di mudelli miniatura di u cascata, Victoria e fureste trupicale want. Si ghjoca u vulendu mùsica vivu, è in u dopu meziornu assai cialda è simpaticu. Ma at night, i tutti i furesteri hanu amparatu di i pussibilità di un attaccu in ordine per p'arrubbaricci.

marcatu

Mbar Musica - cunnisciutu mercatu Africana, chì hè rinumata di u capitale di Zimbabwe. Harare prupone tutti i turisti, à piglià parte à festival è cuncerti piglià postu in u mercatu offre naziunale, ruinari u so culore. A grande numaru di butteghe ricordu cù ghjuta Horticultura. a pupulazioni indigena vinni tuttu da spezie, esotico e finisci cu l 'strumenti tradiziunali, musicali, e so artisgiani in tarra è in legno.

Hè una pena chi per via di u tempurale disoccupazioni, altu Inflation hè oghje in ruina ecunomica Zimbabwe. Capital, comu ha statu capisti lu viaggiaturi, in a cumpetizione di tuttu, assai dinamica, comu altre cità in u paese africanu. As digià citatu, a cità muderna ci piacissi a rectify la situazioni da inizià novi corsa chjassi spittaculari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.