News è societàCélébrités

Oleg Deripaska. Biography. la vita parsunali

Olega Deripasku u tycoon aluminium sacciu comu è unu di lu populu cchiù riccu micca solu in Russia, ma dinù u mondu sanu. U fattu chi stu tipu di pirsuna, chi tipu di a vita ch'ellu vissutu, è cumu hè; e chi ci ha statu, sarà discutitu in stu articulu.

biblioteca francescana

Oleg Deripaska, chjamatu hè sempre élève à mezu à u pòpulu, riccu in lu paese, è in u 2008 ancu purtatu a lista, hè natu in u 1968 2 di ghjennaghju in la cità di Dzerzhinsk, chì si trova in u rughjonu scolastica. In 1985, trasiu lu Moscow State University, Facoltà di Fisica. Iddu interrupts i so studii à u sirviziu à l 'armata, ma poi lauriau liceu, paralleli à fà fruttificà. A cumpagnia, in u quali accuminzau a so carriera, chiamatu "investimentu è palumbo cumpagnia Military." Oleg Deripaska tinia in a so CFO. Certi fonti dì chì stu locu hè aiutatu lu affirmari una volta, uttene impurtante successu in u futuru. Una strada, o altru, ma in 1992, addivintau lu diritturi ginirali di l'impresa "Rosalyuminprodukt" è in u listessu annu, un altru Whois i dui cumpagnii aluminium - in Krasnoyarsk è Samara. So studii à l'Università di Deripaska Oleg Vladimirovich lauriau solu in lu 1993.

sicondu educazioni

Dopu à fratellanza, Oleg Deripaska, hà suppurtatu u prucessu privatization attivu Sayán Aluminum pianta. E pigghiò la sedia di u diritturi ginirali di frutta in nuvembre di u 1994. Dopu à quessa, ci fu misa a lu Institute Moscow di National Economy, chì hè ora canusciutu comu l ' Académia d' National Economy. Second 'aducazzioni ellu cunsigliatu à ottene, secondu a piazza, u ex Primu Ministru Oleg Soskovets. So diplomu Oleg Deripaska ricevutu in u 1996.

JSCB "Sayán"

Un annu nanzu, pruposta in 1995, frutta hè acquistatu sparti di l 'banca "Sayany" - a ddu tempu u più grande di u so significatu in u territoriu di Khakassia. Sta permissione Oleg Vladimirovich entre u bordu di u so Directors. Un annu dopu, ghjustu dopu à fratellanza, Deripaska hà fattu i sforzi per assicurà chì a banca fù dichjaratu bancarutta.

pulitica

1995-1996 francese gg., In aghjunta à l 'eventi discritta stati assai diticata interessu Natural in pulitica, chi si messe à mustrà Deripaska. Oleg furnì Partitu Dimucràticu Liberale assistenza monetario duranti l 'elizzioni pi l' State Duma in 1995. E iddu scigghìu Khakassia Alekseya Lebedya, hà cuntribuitu à a so elezzione à l 'articulu di capu di a Ripublica. Dopu à a so vittoria noms de contu in a lista di i cullaburatori di qualchi capi di guvernu di frutta.

ousting cuncurrenti

Sayán Aluminum Plant sviluppatu abbastanza bè, oltri carriera persunale, Oleg Vladimirovich. Per esempiu, da a fine di u 1997, si hè fora di l 'àutri paisi issued di a pianta, li sustituì cù una vèndita privata cuntruversa di sparti. In stu casu, un Data impurtante di Ardu si trasfirìu fà pruprietà. Stu primu passu ellu vi salvà da a cuncurrenza in divvying u viulinu, era una belle risicatu, dipoi associ disgruntled micca pussutu vene à termini cun stu turnu di l 'affari. A prutezzione di elli, Oleg Deripaska messe à cavalcà in una vittura machini scurtatu da guardi.

stenda mprisi

1998 hè di Oleg Vladimirovich marcatu un impurtante purchase - ". Samara Metallurgia Company" iddu accattatu perditi ristrutturazioni è travagliu sò aiutati mette i so cumpagni à u so pedi. Tuttavia, sufisticatu hè sempre dichjaratu bancarutta, è tandu u fundamentu di "Sameko" aprì un novu Samara Metallurgia pianta. U sviluppu di l'impresa era successu, pruduzzione rosula stabbirmenti. Un pocu più tardi, u guvernatore di Samara Chjami Titov, incù i quali Deripaska stabbileru li rilazzioni amichevuli, aiutò à acquistà "Aviacor". Una volta sta cumpagnia hè unu di u statu, mener, in u campu di aviation, ma da u tempu l 'accidente hè u principiu di ruina.

imperu aluminium

In 1999 Oleg pigghiau lu postu di u presidente di a cumpagnia "Siberian Aluminum." Un annu cchiù tardu, si principia cuuperazione attivu cun Roman Abramovich. Dui businessmen sò raghjunghje un pocu di u so bè à i so cumpagni, presa, cù u risultatu chì hè arregistrata "Russian Aluminum", in u quali Deripaska andò à u locu di CEO. U friscalette, di u 2001, Oleg fù ingagiatu à cumprà attivamenti sparti di cumpagnii aluminium à traversu u paese. Piglià cusì sottu u cuntrollu di più chè nove fabbrichi, ch'ellu hà decisu di ristrutturà u los, in ordine di circumventing ristrizzione antitrust. In fine, u fundamentu di a so sei cumpagnii indipendente stati creati.

S'avissa cumpritatu la cullaburazione cù Abramovich

Company "Siberian Aluminum", guidatu da Deripaska, era in 2001 rinuminata comu lu "Element Basic". Un annu cchiù tardu si accatta Abramovich u so palu in "Ruspromavto", è da 2004 - medità di i sparti di "Rusal". Cusì, "Sibal" addivintau lu patruni di GAZ è partenariati Deripaska è Abramovich rumanu ghjuntu à una fini.

U sviluppu di a los Distribuzione

Da ddu mumentu enterprising Deripaska messe à tempu intornu à i sfarenti cumpagnii scolastica Automobile Plant iavanu a la nnustria Distribuzione. Tutti stavanu circa dui duzina impresi, ncurpurata in u futuru in un curpurazzioni publica "Machines Russian". In l 'industria Automobile Deripaska subitu arrivau u livellu internaziunale, è guasi compru un tempurale palu in Magna International - più joca Canadian l'mondu di cumpunenti Distribuzione. Bè jeru compru fora lu Miricani, ma "Rusmash" dissi iddu ancora nun ntènninu a rinunziari a so scopi. In più, Deripaska pussidia la licenza di i pruduzzioni di qualchi Cars straniera è tinuti riscattatu u LDV Finance Automobile Plant britannica.

Torna a pulitica

Maghju 2005 statu marcatu da u fattu chì Oleg Deripaska annunciatu a so scopu a scappari pi l 'State Duma. Press ancu scrittu ch'ellu andava a occupari, sedia, u l'guvernatore. Però, l 'chiacchiari schiarisci a esse gattiva, è ùn azzione hè stata pigliata in stu riguardu, Oleg Vladimirovich.

U merger "Rusal"

A passu impurtante di allargamentu di u so los Deripaska stata fatta in 2006, quandu ellu accordu cu Viktor Vekselberg, capu di l ' "Siberian-Urali Aluminum Company" nant'à u merger. Cum'è un risultatu, "Rusal" hè assuciata à a so bè cù chì avà, in più, u pusessu statu unni parteciparu cumpagnia Swiss Glencore. Two-terzi orientali di la cumpagnia salitu si n'andò Deripaska, è u sciffru annuale di a cumpagnia assummava a 12 miliardi euru.

A prova di u custatu u los oliu

Dapoi u 2007, Deripaska hà fattu prove stende à impatrunissi di a sucetà 'aliva "RussNeft". U fattu hè chì per tax evasion à u capu di a cumpagnia hè un casu, criminali, cù u risultatu ch'ellu vulia pi guariri di a sucetà è vai fora of business. fù arrivatu a l 'accordu di u Gesù, è l' usure hà digià statu quasi compiu. Tuttavia, "RussNeft" sparti sò stati arristati è u Service Federal Antimonopoly ùn permette u transazzione à piglià postu. Cum'è un risultatu, Deripaska ritornu in u 2010 u cuntrollu di i so cumpagni in i mani di u so anzianu maestru.

Status Deripaska

U statu di Oleg Vladimirovich ligginnariu. In u 2008 fù ricunnisciutu com'è l 'omu cchiù riccu in Russia è 9 à u contu munnu. Allora, rivista Forbes stimati a so capacità à $ 28 miliardi. Oleg Deripaska, quale biografia hè SANGUIFICASSE cun torce seriu è dinamica chi duranti la crisi pianetaria, hà persu assai di u so fondi. Per quessa, dopu à a valutazione di u so statutu di diffirìanu di gusti. A stampa chjamati assai di più modestu quantità di nanzu - da 3,5 à 16,8 miliardi euru.

crìmine

Cum'è ogni affari di u 90, Deripaska havi na riputazzioni comu na lirica attentamenti assuciata incù organizzazzioni criminali. Però, no 'accusa stati purtati contru à ellu in Russia. Però, nun tantu fa hè u còmicu in Spain, induve autorità lucali ci sò accusati di supportu di la mafia Russa, è soldi soldi in u tempu di 4 milioni di euro. U casu era poi datu à 'ufficiu di lu prucuraturi Russian, induve ellu hè affaccatu arristaru successu up.

carità

Deripaska hè u pruprietariu di unu di i più grandi charities in Russia, "lu casu di Free", chì cuntene à u so propriu dannu. A data, u Foundation hà purtatu di più cà 500 programmi, in cui hè statu passatu più di 10 miliardi rubles.

la vita parsunali

Oleg Deripaska e so donne, - ùn hè micca a parti più bellu di a so biografia, parchì hè nunda di particulare. In fatti, sapemu di solu una signora, vicinu à Oleg. U so nomu hè Pauline - hè a moglia di Oleg Deripaska. infurmazione accéder circa altri affari paris ùn hè micca dispunibili. U matrimoniu Pauline hè accadutu in u 2001. È ch'ella hè a figliola di anzianu Primu Ministru Valentin Yumashev, chì à stu fronti affinità Deripaska Oleg Vladimirovich. U veru nome di a so moglia, cusì - Yumashev. Si scontra in l 'accuglienza di Roman Abramovich in i tempi di i dui partenariati los. Oleg-lege più tardi cuntrattu matrimoniu cu la figghia di Boris Eltsin. Pirciò, Oleg è a famiglia di a famiglia u fini di l'ex-prisidenti - parenti di Oleg. Deripaska unu tempu vinni a cuntattu in scandalu più di u divorziu da Pauline duvuta à a so affari incù Aleksandrom Mamutom. Perciò, u coppiu nigatu tutti sti chiacchiari. At prisenti, i zitelli sò crescente su Oleg Deripaska, Peter, nati in u 2001 - u figliolu. È a so figliola Santa Maria, natu dui anni dopu. Qualchì volta in a cumunicazione hà risuscitatu custioni circa à ciò chì u nome veru, chì hè Deripaska Oleg Vladimirovich. U so veru nomu, parò, è ci Deripaska. Si vene da u vechju parolla Russian "derebenitsya", ca significa "a sighiri a", "chef". In più, si chjama nant'à u territoriu di Ukraine di i tanghi, cardo. Dopu si facenu cum'è una parolla s'allumìngiu agitators di u saxofona cullettiva, ch'elli eranu dati ricca cuntadini-pugni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.